Την Πέμπτη 2 Απριλίου 2026 πραγματοποιήθηκε εκπαιδευτική εκδρομή του σχολείου μας στην Κέρκυρα με τη συμμετοχή μαθητών της Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξης του Λυκείου. Τους μαθητές συνόδευσαν η Διευθύντρια του σχολείου κ. Μαρία Γλάβα (ΠΕ06) και οι εκπαιδευτικοί κ. Φλωρεντία Αντωνίου (ΠΕ02) και κ. Δήμητρα Μαργώνη (ΠΕ02).
Αρχείο κατηγορίας Εκδρομές
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟΝ ΠΑΛΑΙΟ Ι.Ν. ΑΓΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΚΟΜΠΟΤΙΟΥ
Την Παρασκευή 20 Μαρτίου 2026, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α’ και Β’ τάξης του σχολείου μας επισκέφτηκαν τον παλαιό Ι.Ν. Αγίου Γεωργίου Κομποτίου για να συμμετάσχουν στην ακολουθία της Δ΄ Στάσεως των Χαιρετισμών.
ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΓΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΕΚΔΡΟΜΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΕΒΕΖΑ (23-03-2026)
ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΓΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΕΚΔΡΟΜΗΣ ΣΤΗΝ ΚΕΡΚΥΡΑ (02-04-2026)
ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΓΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΕΚΔΡΟΜΗΣ ΣΤΟ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ – ΑΙΤΩΛΙΚΟ (02-04-2026)
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑΣ ΣΤΗΝ ΑΡΤΑ
Την Πέμπτη 15 Ιανουαρίου 2026 πραγματοποιήθηκε εκπαιδευτική επίσκεψη στην πόλη της Άρτας με την ομάδα Φιλαναγνωσίας του σχολείου η οποία αποτελείται από 29 μαθητές και μαθήτριες της Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξης.
ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΓΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΕΚΔΡΟΜΗΣ ΣΤΑ ΙΩΑΝΝΙΝΑ (29-01-2026)
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΤΗΣ Γ’ ΛΥΚΕΙΟΥ ΣΤΗ ΣΕΡΒΙΑ
Η Γ’ τάξη του σχολείου μας, το διάστημα από 15 έως 19 Δεκεμβρίου 2025, επισκέφτηκε τη Σερβία και συγκεκριμένα την πρωτεύουσά της, το Βελιγράδι, επιλέγοντάς την ως προορισμό της καθιερωμένης 5ήμερης εκδρομής, με συνοδούς τους καθηγητές κ. Αριστείδη Καυκιά, κα Παναγιώτα Ρούσσα και κα Σοφία Σαπρίκη.