Υπουργείο Παιδείας: Ηλεκτρονικές αιτήσεις εγγραφής και ανανέωσης εγγραφής ή μετεγγραφής των μαθητών

Α’ φάση ηλεκτρονικών αιτήσεων εγγραφής, ανανέωσης εγγραφής ή μετεγγραφής για το σχολικό έτος 2022-2023 από την Παρασκευή 24-06-2022 και ώρα 10:00 έως και την Πέμπτη 07-07-2022 και ώρα 23:59.

1. Η αίτηση εγγραφής, ανανέωσης εγγραφής ή μετεγγραφής σε δημόσια ΓΕ.Λ., ΕΠΑ.Λ. και Π.ΕΠΑ.Λ., όπως προβλέπεται στην υπό στοιχεία 79942/ΓΔ4/21-05-2019 υπουργική απόφαση «Εγγραφές, μετεγγραφές, φοίτηση και θέματα οργάνωσης της σχολικής ζωής στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης» (Β’  2005), πραγματοποιείται ηλεκτρονικά με χρήση της εφαρμογής «e-εγγραφές» του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, προσβάσιμης μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov. gr- EΨΠ), και επέχει θέση υπεύθυνης δήλωσης του άρθρου 8 του ν. 1599/1986 (Α’ 75).
2. Η αίτηση υποβάλλεται από τους κηδεμόνες μαθητών/τριών ή από τους/τις ίδιους/ες, εφόσον είναι ενήλικοι/ες ή εξουσιοδοτημένους/ες Διευθυντές/ντριες σχολικών μονάδων ή ορισμένους/ες επιτρόπους ή κατά περίπτωση υπεύθυνους/ες δομών Φιλοξενίας
3. Τα φυσικά πρόσωπα/χρήστες αποκτούν πρόσβαση στην εφαρμογή «e-εγγραφές» μέσω της gov. gr- EΨΠ, αφού προηγουμένως αυθεντικοποιηθούν με τη χρήση των προσωπικών τους κωδικών – διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet), σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παρ. 1 του άρθρου 24 του ν. 4727/2020 (Α’ 184). Μετά την αυθεντικοποίησή του, ο χρήστης συμπληρώνει τα απαραίτητα στοιχεία που αφορούν τη φοίτηση του/της μαθητή/τριας, ανάλογα με την τάξη, τον τύπο Λυκείου (ΓΕ.Λ., ΕΠΑ.Λ., Π.ΕΠΑ.Λ.) και την κατηγορία σχολείου (ημερήσιο, εσπερινό).
4. Η αναζήτηση του/της μαθητή/τριας πραγματοποιείται με βάση τα ονομαστικά στοιχεία του κηδεμόνα, την ημερομηνία γέννησης του/της μαθητή/τριας, τον Αριθμό Μητρώου μαθητή, το σχολείο τελευταίας φοίτησης και το έτος τελευταίας φοίτησης.
5. Μετά την ταυτοποίηση του/της μαθητή/τριας και του κηδεμόνα, ο/η αιτών/ούσα δηλώνει και αποδέχεται θέματα φοίτησης, τρόπου ενημέρωσης της επίδοσης κ.ο.κ., όπως αυτά ορίζονται στην υπό στοιχεία 79942/ ΓΔ4/21-05-2019 υπουργική απόφαση «Εγγραφές, μετεγγραφές, φοίτηση και θέματα οργάνωσης της σχολικής ζωής στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης» (Β’ 2005) και ιδίως στο άρθρο 9 αυτής. Μετά την υποβολή της αίτησης, ο χρήστης έχει δικαίωμα τροποποίησης ή διαγραφής της καθ’ όλη τη διάρκεια λειτουργίας της εφαρμογής, ήτοι μέχρι τη λήξη της ορισθείσας προθεσμίας υποβολής αιτήσεων.

Μετά την υποβολή της Ηλεκτρονικής Αίτησης  KAI ο έτερος κηδεμόνας, πρέπει άμεσα να δηλώσει με κάθε πρόσφορο τρόπο (είτε με αποστολή e-mail είτε με υπεύθυνη δήλωση του ν. 1599/1986) στον/στη Διευθυντή/ντρια των Γενικών Λυκείων ή Επαγγελματικών Λυκείων ή Πρότυπων Επαγγελματικών Λυκείων, που έχει κατανεμηθεί ο/η μαθητής/τρια, ότι εγκρίνει το περιεχόμενο της ηλεκτρονικής αίτησης, όπως εκείνο έχει υποβληθεί.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση