Κατακόρυφη και οριζόντια μετατόπιση καμπύλης στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση

webex

Στην ψηφιακή τάξη της πλατφόρμας του webex γίνεται παρουσίαση-υπενθύμιση της θεωρίας της συγκεκριμένης παραγράφου (Άλγεβρα Β΄ Λυκείου) από τον εκπαιδευτικό, με ερωτήσεις που απευθύνει στους μαθητές και ταυτόχρονη πληκτρολόγηση των αντίστοιχων τύπων του μαθήματος, σε έγγραφο word που διαμοιράζει στους μαθητές μέσω της οθόνης.

Κατόπιν γίνεται στο Geogebra η γραφική παράσταση της συνάρτησης f(x)=ú xú  και ζητείται από τους μαθητές να εικάσουν τι θα γίνει με τις γραφικές παραστάσεις των συναρτήσεων g(x)=f(x)+1, h(x)=f(x)-1, p(x)=f(x+2) και q(x)=f(x-2). Ακολούθως παρουσιάζονται οι γραφικές αυτών των συναρτήσεων στο Geogebra. Το μάθημα συνεχίζεται με γραφικές παραστάσεις συναρτήσεων που είναι συνδυασμός κατακόρυφης και οριζόντιας μετατόπισης όπως r(x)=f(x-2)+5   και s(x)=f(x+2)-5 κ.λπ.  πάντα με ανοιχτό στο διαμοιρασμό το λογισμικό Geogebra.

 Ακολούθως οι μαθητές, με προτροπή του εκπαιδευτικού μπαίνουν στο eclass και κατεβάζουν αρχείο με άσκηση στην οποία δίνεται ο τύπος συνάρτησης f(x) και τους ζητείται να υπολογίσουν τον τύπο συνάρτησης  που η γραφική της παράσταση προκύπτει από δύο διαδοχικές μετατοπίσεις της π.χ 2 μονάδες δεξιά και 1 μονάδα πάνω. Αφού οι μαθητές ολοκληρώσουν την άσκηση, γίνεται συζήτηση για τη λύση της και ένας μαθητής διαμοιράζει, μέσω  του Webex, την απάντηση του από έγγραφο word. Ανατίθεται για ασύγχρονη δράση εργασία στο eclass.

eclass

Διαμοιρασμός στο webex άσκησης από το eclass

Κατηγορίες: Β Επιμόρφωση, Γενικά, Συνέδρια. Προσθήκη στους σελιδοδείκτες.

Αφήστε μια απάντηση