ΠΕΡΙ ΑΝΕΜΩΝ ΚΑΙ ΥΔΑΤΩΝ

Σχόλια και … σχολιανά

Στη λακούβα

Οι Άγαμοι Θύται τραγουδούν “Στη λακούβα”, σε μουσική και στίχους Στάθη Παχίδη, από το δίσκο “Το μέγα το μυστήριο της ζωής”.

Θυμήθηκα το τραγούδι αυτό βλέποντας καθημερινά τις λακούβες στους δρόμους της Αμαλιάδας. Τα αυτοκίνητα, αλλά και οι πεζοί κινδυνεύουν ανά πάσα στιγμή. Ας ελπίσουμε να κάνει κάτι ο Δήμαρχος Ήλιδας. Μέχρι τότε τα κεφάλια κάτω, όταν περπατάμε (για να μην πέσουμε μέσα και όχι για άλλους λόγους).

Δείτε πιο κάτω λακούβες στην οδό Βύρωνος.

Γήπεδο ή ζούγκλα

Για άλλη μια φορά ο Άρης έφυγε νικητής από το γήπεδο του ΠΑΟΚ στο μπάσκετ.

Γήπεδο τρόπος του λέγειν, είναι αυτή η ζούγκλα των αγρίων που δεν βάζουν μυαλό με τίποτα. Οι ρίψεις των αντικειμένων άρχισαν με την είσοδο των παιχτών του Άρη. Ο βομβαρδισμός του πάγκου συνεχιζόταν καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα.

Στην αντίληψη των διαιτητών έπεσαν αναπτήρες, κινητά τηλέφωνα, αυγά, με αποκορύφωμα μια κροτίδα που τραυμάτισε τον πρόεδρο του Άρη ενώ προκάλεσε προβλήματα ακοής σε έναν παίκτη.

Για άλλη μια φορά οι αγροίκοι οπαδοί έδρασαν ανενόχλητοι και προκάλεσαν την τιμωρία του ΠΑΟΚ. Αυτοί που τιμωρούνται όμως από τέτοιες ενέργειες είναι οι παίχτες που δεν μπορούν να παίξουν ανενόχλητοι και κάθε φορά κινδυνεύει η σωματική τους ακεραιότητα.

Οι κυρίως υπεύθυνοι όμως είναι οι πρόεδροι των ομάδων που συντηρούν αυτούς τους οπαδικούς στρατούς.

Αν ο πρόεδρος του ΠΑΟΚ (και κάθε πρόεδρος) θέλει την κάθαρση, ας κάνει αγωγή για διαφυγόντα κέρδη, εναντίον αυτών που πετούν αντικείμενα και που μπορεί εύκολα να εντοπιστούν από τις κάμερες.

Περικοπές από όλους

Αρχίζουν να ανησυχούν

Τα πρώτα σημάδια ανησυχίας φάνηκαν στους βουλευτές μας, όταν είδαν ότι ο κόσμος δεν αστειεύεται. Και δεν αστειεύεται όσο βλέπει ότι οι περικοπές είναι μόνο για το λαό, ενώ τα δικά τους προνόμια παραμένουν.

Και έβαλαν τους φίλους τους δημοσιογράφους στα κανάλια να φωνάζουν για τη δήθεν παραβίαση των δικαιωμάτων τους και τον κίνδυνο του δημοκρατικού πολιτεύματος.

Ο κόσμος, κύριοι βουλευτές, ξέρει να προφυλάσσει τη Δημοκρατία. Αντίθετα από εσάς που έχετε χρεωκοπήσει τη χώρα και δεν έχετε βρει ακόμα ούτε έναν ένοχο για τα δις που έχουν φαγωθεί.

Το ότι ανησυχείτε όμως σημαίνει ότι καταλάβατε τι πρόκειται να γίνει αν δεν πληρώσουν αυτοί που πραγματικά φταίνε για την κατάντια της χώρας και δεν τιμωρηθούν παραδειγματικά για αυτά που έχουν φάει.

Τον έκτο μήνα τον καλό

Ο Παντελής Θαλασσινός τραγουδάει “Τον έκτο μήνα τον καλό”, σε μουσική δική του και στίχους Ηλία Κατσούλη, από το δίσκο “Το καλαντάρι”. (2006).

Ο Παπαδιαμάντης μιλάει για την χρεωκοπία

Αντιγράφω από το μπλογκ ενός 14χρονου από τη Λάρισα, του Σωκράτη.

https://blogs.sch.gr/moulotsios/

Είναι ένα πολύ ενδιαφέρον μπλογκ που αναφέρεται αποκλειστικά στη ζωή και το έργο του  Παπαδιαμάντη.

Στο παρακάτω κείμενο ο Παπαδιαμάντης μιλάει για τη χρεωκοπία της Ελλάδας λες και αναφέρεται στο σήμερα.

Τις ημύνθη περί πάτρης;

Και τι πταίει η γλαυξ, η θρηνούσα επί ερειπίων; Πταίουν οι πλάσαντες τα ερείπια. Και τα ερείπια τα έπλασαν οι ανίκανοι κυβερνήται της Ελλάδος.

Αυτοί οι πολιτικοί, αυτοί οι βουλευταί, εκατάστρεψαν το έθνος, ανάθεμά τους. Κάψιμο θέλουν όλοι τους! Τότε σ’ εξεθέωναν οι προεστοί κ’ οι «γυφτοχαρατζήδες», τώρα σε «αθεώνουν» οι βουλευταί κ’ οι δήμαρχοι.

Αυτοί που είχαν το λύειν και το δεσμείν εις τα δύο κόμματα, τους έταζαν «φούρνους με καρβέλια», δώσαντες αυτοίς ουχί πλείονας των είκοσι δραχμών μετρητά, απέναντι, καθώς τους είπαν, και παρακινήσαντες αυτούς να εξοδεύσουν κι απ’ τη σακκούλα τους όσα θέλουν άφοβα, διότι θα πληρωθούν μέχρι λεπτού, σύμφωνα με τον λογαριασμόν, ον ήθελαν παρουσιάσουν.

Το τέρας το καλούμενον επιφανής τρέφει την φυγοπονίαν, την θεσιθηρίαν, τον τραμπουκισμόν, τον κουτσαβακισμόν, την εις τους νόμους απείθειαν. Πλάττει αυλήν εξ αχρήστων ανθρώπων, στοιχείων φθοροποιών τα οποία τον περιστοιχίζουσι, παρασίτων τα οποία αποζώσιν εξ αυτού…

Μεταξύ δύο αντιπάλων μετερχομένων την αυτήν διαφθοράν, θα επιτύχει εκείνος όστις ευπρεπέστερον φορεί το προσωπείον κ’ επιδεξιώτερον τον κόθορνον.

Άμυνα περί πάτρης θα ήτο η ευσυνείδητος λειτουργία των θεσμών, η εθνική αγωγή, η χρηστή διοίκησις, η καταπολέμησις του ξένου υλισμού και πιθηκισμού, του διαφθείροντος το φρόνημα και εκφυλίσαντος σήμερον το έθνος, και η πρόληψις της χρεοκοπίας.

Από την εφημερίδα Ακρόπολη το 1896

Σεισμός στην Ηλεία

Μετά από αρκετό καιρό μας “θυμήθηκε” ο Εγκέλαδος και μας ξύπνησε στις 2.30 τη νύχτα.

Για σεισμό μεγέθους 4,9 R, με εστιακό βάθος 12 χιλιομέτρων, κάνει λόγο στην επίσημη ανακοίνωση του το Γεωδυναμικό Ινστιτούτο του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών. Το επίκεντρο του σεισμού εμφανίζεται να είναι στον θαλάσσιο χώρο πλησίον του λιμανιού της Κυλλήνης, 228 χιλιόμετρα δυτικά των Αθηνών.

O σεισμός ήταν αναμενόμενο να γίνει ιδιαίτερα αισθητός, παρά το όχι και τόσο μεγάλο μέγεθός του, αφού το εστιακό βάθος του φαίνεται πως ήταν σχετικά μικρό.

Δεν υπάρχουν αναφορές για σοβαρές ζημιές μέχρι στιγμής.

Αγανακτισμένοι



Το κίνημα των «Indignados», των «Αγανακτισμένων», όπως το βάπτισαν τα ισπανικά ΜΜΕ, δεν αποτελείται μόνον από νέους ανέργους, όπως πολλοί αφήνουν να εννοηθεί: ένα σημαντικό κομμάτι του «Ισπανικού Μάη» είναι οι λεγόμενοι «mileuristas», οι εργαζόμενοι που βγάζουν χίλια ή και λιγότερα ευρώ τον μήνα και, το κυριότερο, δεν ξέρουν τι τους ξημερώνει στον εργασιακό τους βίο, ζώντας σε μια μόνιμη κατάσταση ανασφάλειας.

Όπως και στην Ελλάδα, βλέπετε, ένα πτυχίο πανεπιστημίου, ακόμη και ένας μεταπτυχιακός τίτλος, δεν αρκούν για να σου εξασφαλίσουν μια σίγουρη, καλοπληρωμένη δουλειά. Αν δεν έχεις τα «κονέ», το καλύτερο που μπορείς να περιμένεις είναι να γίνεις κι εσύ ένας mileurista, ένας κακοπληρωμένος υπάλληλος σε μια προσωρινή δουλειά, που συνήθως (σε ποσοστό μεγαλύτερο του 60%, μακράν το μεγαλύτερο στην ΕΕ) δεν έχει καμιά σχέση με το αντικείμενο των σπουδών σου – ή, αν δεν βρεις ούτε αυτό, η ανεργία. Αυτός είναι και ο λόγος που οι περισσότεροι Ισπανοί τριαντάρηδες, σαν αυτούς που γέμισαν τις πλατείες, ζουν ακόμη με τους γονείς τους, και δεν διανοούνται καν να φτιάξουν την δική τους οικογένεια.

Πίσω από τα εύλογα πολιτικά τους αιτήματα περί πραγματικής συμμετοχικής δημοκρατίας, τα κηρύγματα κατά της διαφθοράς και το έντονα αντικαπιταλιστικό και αντι-τραπεζικό προφίλ, αυτό που πάνω απ’ όλα ενώνει τους ιδεολογικά ετερόκλητους και συχνά εντελώς απολιτικούς «ινδιγνάδος», η αόρατη «κόλλα» που δημιούργησε το κίνημα M-15, είναι τα… άδεια πορτοφόλια – και, ακόμη περισσότερο, η έλλειψη προοπτικής πως τα πράγματα μπορεί να αλλάξουν προς το καλύτερο, αν και όταν η Ισπανία επανέλθει στις ημέρες των «παχιών αγελάδων». It’s the Economy, stupid, που έλεγε και ο Μπιλ Κλίντον.

Διαβάστε περισσότερα:

http://www.tovima.gr/world/article/?aid=402393

Συγκάλυψη

Ο υπ. Δικαιοσύνης Χαρ. Καστανίδης δεν μπορεί να υποχρεώσει το Ελεγκτικό Συνέδριο να δώσει στη δημοσιότητα τα ονόματα των συνταξιούχων βουλευτών, που ζητούν αναδρομικά.

Προηγουμένως, το Ελεγκτικό Συνέδριο απαντώντας στο έγγραφο του υπουργείου Δικαιοσύνης, με το οποίο διαβιβάστηκαν οι ερωτήσεις που είχαν καταθέσει στη Βουλή οι βουλευτές του ΛΑΟΣ, Παύλος Μαρκάκης και του ΣΥΡΙΖΑ, Δημήτρης Παπαδημούλης, και ζητούσαν τη γνωστοποίηση της λίστας με τα ονόματα των συνταξιούχων βουλευτών, που διεκδικούσαν αναδρομικά, ανέφερε: «Περαιτέρω αναφορά σε ονόματα πρώην βουλευτών, θα ήγειρε αμφισβητήσεις ως προς την προστασία των ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων».

http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathremote_1_24/05/2011_391932

Διαβάστε ΕΔΩ για την υπόθεση των αναδρομικών.

Επιτέλους, ας σταματήσει αυτή η “καραμέλα” με τα προσωπικά δεδομένα.

Δεν υπάρχει κανένα προσωπικό δεδομένο, εφόσον τα λεφτά που θα πάρουν βγαίνουν και από τη δικιά μου τσέπη.

Δώστε τώρα τη λίστα με τα ονόματα, γιατί εμείς πληρώνουμε γι’ αυτούς.

Περί “ΕΥΤΑΞΙΑΣ”

Περί ΕΥΤΑΞΙΑΣ μας μιλάει ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Ήλιδας κ. Λιώσης, σε ανακοίνωσή του στην εφημερίδα “ΠΑΤΡΙΣ” του Πύργου στις 24-5-2011.

Αναφέρεται βέβαια στην ανάρτηση πανό μέσα στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Ήλιδας, από γονείς των μαθητών του 4ου Δημοτικού Σχολείου Αμαλιάδας. Οι γονείς διαμαρτύρονται για τη συνέχιση των μαθημάτων για μια ακόμη χρονιά σε λυόμενες αίθουσες και την καθυστέρηση ολοκλήρωσης των εργασιών στο κτίριο του 4ου Δημοτικού Σχολείου. Το κτίριο είχε πάθει σοβαρές ζημιές από το σεισμό που είχε γίνει πριν από 3 χρόνια.

Η ανάρτηση του πανό μέσα στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου μπορεί να διασαλεύει την τάξη σύμφωνα με διάφορους νόμους που μας αραδιάζει ο κ. Πρόεδρος.

Δεν είδαμε όμως να δείχνει την ίδια ευαισθησία για την ΑΤΑΞΙΑ που επικρατεί στην πόλη της Αμαλιάδας, με τις καταλήψεις πεζοδρομίων από διάφορους επαγγελματίες που εμποδίζουν την κυκλοφορία των πεζών.

Δεν είδαμε να εφαρμόζεται πουθενά ο νόμος για την απαγόρευση του καπνίσματος. Ούτε μία φορά δεν έχουμε δει τη Δημοτική Αστυνομία να κάνει έλεγχο σε καταστήματα για το κάπνισμα.

Αλήθεια υπάρχει Δημοτική Αστυνομία;


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων