Τα ίδια Παντελάκη μου…
Για άλλη μια φορά οι ανεγκέφαλοι οπαδοί του ΠΑΟΚ, ασχολήθηκαν με το αγαπημένο τους άθλημα στο γήπεδο της Τούμπας: Τη ρίψη φωτοβολίδων.
Και αυτή τη φορά μπορεί να μην πέτυχαν τον τερματοφύλακα ή κάποιον άλλο, αλλά όπως πάει θα μάθουν σημάδι και θα τους πετυχαίνουν πιο συχνά.
Αφού τους το επιτρέπουν οι άχρηστοι που διοικούν το ελληνικό ποδόσφαιρο.
Δεν πάει ούτε μια εβδομάδα από την απόφαση που πήραν στην Σουπερλίγκα. Όταν γίνονται επεισόδια ή πέφτουν φωτοβολίδες στον αγωνιστικό χώρο, ο διαιτητής πρέπει να διακόπτει τον αγώνα.
Για άλλη μια φορά ευνοήθηκε ο συνήθης παραπονούμενος ΠΑΟΚ.
Κατηγορούμενος για απόπειρα βιασμού ο Ντομινίκ Στρος-Καν

Ο γενικός διευθυντής του ΔΝΤ, Ντομινίκ Στρος-Καν συνελήφθη με την κατηγορία της εγκληματικής σεξουαλικής επίθεσης, απόπειρας βιασμού και ομηρίας στη Νέα Υόρκη. Ο 62χρονος Στρος-Καν, συνελήφθη στο διεθνές αεροδρόμιο John F. Kennedy αφού είχε επιβιβαστεί σε μια πτήση της Air France για το Παρίσι, σύμφωνα με τον εκπρόσωπο του NYPD Paul Browne.
Μια 32χρονη καμαριέρα κατέθεσε μήνυση για επίθεση και απόπειρα σεξουαλικής κακοποίησης, αφού «απέδρασε» από το δωμάτιο του Strauss Kahn στο ξενοδοχείο Sofitel στην Times Square, σύμφωνα με τον εκπρόσωπο της αστυνομίας.
«Βγήκε από το μπάνιο, εντελώς γυμνός, και αποπειράθηκε να την κακοποιήσει σεξουαλικά», είπε ο Browne. Η γυναίκα ειδοποίησε το προσωπικό, το οποίο κάλεσε την αστυνομία. Σύμφωνα με τον Μπράουν, ο Στρος-Καν είχε φύγει όταν έφθασαν αστυνομικοί στο ξενοδοχείο, και φαίνεται ότι έφυγε πολύ βιαστικά, ξεχνώντας το κινητό του τηλέφωνο.
Η κατηγορία εκτιμάται ότι θα αποτελέσει σοβαρό πλήγμα για τον ίδιο και το ΔΝΤ, το οποίο διαχειρίζεται δάνεια δισεκατομμυρίων δολαρίων για την αντιμετώπιση των κρίσεων χρέους στην Eυρωζώνη. Yπενθυμίζεται ότι θεωρείτο σχεδόν σίγουρο πως ο Ντομινίκ Στρος-Καν θα έθετε υποψηφιότητα για τη γαλλική προεδρία με τους Σοσιαλιστές το 2012. Βουλευτές του (αντίπαλου) κόμματος του Νικολά Σαρκοζί ανέφεραν χαρακτηριστικά πως η εξέλιξη στη Νέα Υόρκη αλλάζει «εντελώς την τράπουλα» των επόμενων προεδρικών εκλογών.
Δεν είναι η πρώτη φορά που ο Γάλλος αξιωματούχος βρίσκεται στο επίκεντρο «ροζ» κριτικής: Τον Οκτώβριο του 2008 είχε ζητήσει δημόσια συγγνώμη για τη «λανθασμένη κρίση» του σε ερωτική σχέση με υφιστάμενή του οικονομολόγο στο ΔΝΤ. Κατά την τότε εσωτερική έρευνα αποδείχτηκε πως στην υπόθεση εκείνη δεν είχε καταχραστεί τη θέση του ούτε είχε παρενοχλήσει την οικονομολόγο.
http://www.capital.gr/gmessages/showTopic.asp?id=2233784
Φαίνεται ότι ο κύριος Στρος Καν δεν χόρτασε με την… Ελλάδα και δεν αφήνει ούτε θηλυκιά γάτα.
Βέβαια, αυτό που ακούγεται είναι ότι το περιστατικό ήταν σχεδιασμένο από τους Αμερικανούς. Ο Στρος Καν αρνείται την αναδιάρθρωση του χρέους της Ελλάδας, με την οποία θα “κονομήσουν” οι Αμερικανοί που έχουν στοιχηματίσει στην πτώχευση της Ελλάδας. Οι Αμερικανοί προσπαθούν με κάθε τρόπο να χτυπήσουν το ευρώ και όπως φαίνεται ο Στρος Καν είναι ένα από τα εμπόδια που έχουν.
Τα ψεύτικα τα λόγια, τα μεγάλα
Ο Νίκος Δημητράτος τραγουδάει: “Μάνα μου Ελλάς” στην ταινία “Ρεμπέτικο” (1983) σε σκηνοθεσία Κώστα Φέρρη. Οι στίχοι είναι του Νίκου Γκάτσου και η μουσική του Σταύρου Ξαρχάκου.
Άνοιγμα κλειστών επαγγελμάτων: Άνοιξαν μια χαραμάδα.
Κλείσιμο ή συγχώνευση Δημόσιων Οργανισμών: Ξέρετε εσείς κάποιον;
Πάταξη φοροδιαφυγής: Ακόμα περιμένουμε.
Απαγόρευση καπνίσματος: Δεν εφαρμόζεται πουθενά.
Εξιχνίαση σκανδάλων: Από εξεταστική σε προανακριτική και αντιστρόφως.
Προνόμια συνδικαλιστών: Συνεχίζονται κανονικά.
Πανεπιστημιακό άσυλο: Καταπάτηση από αναρχικούς, κουκουλοφόρους και καταστροφή Δημόσιας περιουσίας.
Εγκληματικότητα: Στο Σικάγο θα έλεγαν: “Αθήνα γίναμε”.
Παράνομη μετανάστευση: Μπάτε σκύλοι αλέστε.
Μαζί τα φάγατε
Ένας από τους πολλούς με τους οποίους τα έφαγε ο κύριος Πάγκαλος είναι και ο πρόεδρος (και οι συνδικαλιστές) της ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ.
Σύμφωνα με το πόρισμα του Γενικού Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης Αρεοπαγίτη επί Τιμή Λέανδρου Ρακιντζή, οι ενισχύσεις που κατέβαλε η ΔΕΗ προς τη ΓΕΝΟΠ ΔΕΗ χαρακτηρίζονται ως παράνομες βάσει του νόμου που απαγορεύει την ενίσχυση συνδικαλιστικών οργανώσεων από εργοδότες. Οι ενισχύσεις που κατέβαλε η ΔΕΗ προς τη ΓΕΝΟΠ στο διάστημα 1999 – 2010 (μαζί με τα ποσά που αποδόθηκαν στον Οργανισμό Κοινωνικών Δραστηριοτήτων της ΓΕΝΟΠ) έφθασαν στα 31,2 εκατ. ευρώ.
Στο πόρισμα περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων δαπάνες για στάθμευση και κίνηση αυτοκινήτων που ανήκουν σε πρώην εργαζόμενους ή παιδιά εργαζομένων στη ΔΕΗ, για εκδρομές ή φιλοξενία ατόμων, για εκτύπωση περιοδικών που δεν αποστέλλονταν στους παραλήπτες, για μελέτη που δεν πραγματοποιήθηκε ή ακόμη αφορούν αγορές λουλουδιών, αρωμάτων, ποτών, ηλεκτρονικών υπολογιστών που δεν ελέγχθηκε για ποιο σκοπό αγοράστηκαν και ποιοι τους πήραν, κ.ά.
Παράνομο έκρινε ο επιθεωρητής και το δάνειο των 500.000 ευρώ που πήρε η ΓΕΝΟΠ από τη διοίκηση της επιχείρησης, ενώ από τον έλεγχο προέκυψε και φορολογικό ζήτημα αναφορικά με το μειωμένο τιμολόγιο ρεύματος που ισχύει για τους εργαζόμενους στην επιχείρηση, για το οποίο ζητήθηκε η συνδρομή του υπουργείου Οικονομικών.
Μεγάλο φαγοπότι είχε στηθεί την περίοδο 2003 – 2009 στη ∆ΕΗ, που πλήρωσε σε εργολάβους ποσά 4,2 εκατ. ευρώ για υλικά που σε τιµές αγοράς δεν κοστίζουν παρά 900.000 ευρώ. ∆ηλαδή τα 3,3 εκατ. ευρώ ήταν υπερτιµολογήσεις.
Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση εγκατάστασης το 2006 κλειστού συστήµατος τηλεόρασης σε κτήριο της ∆ΕΗ, έναντι ποσού 93.048 ευρώ, το οποίο ο πραγµατογνώµονας εκτιµά στο πόρισµα πως δεν κοστίζει παρά 17.175 ευρώ. Πληρώθηκε δηλαδή 5,4 φορές παραπάνω. Σε άλλη περίπτωση, για υλικά αξίας 12.290 ευρώ η ∆ΕΗ κατέβαλλε 90.460 ευρώ, δηλαδή -όπως αναφέρει το πόρισµα- 7,36 φορές περισσότερα.
Και τώρα όλοι αυτοί μας απειλούν με απεργίες και με κατέβασμα του διακόπτη. Τους προειδοποιούμε να μην τολμήσουν να κάνουν κάτι που θα επηρεάσει τους απλούς πολίτες, γιατί ο κόσμος έχει εξαγριωθεί με αυτά που ακούει ότι “έτρωγαν”. Ο λαός θα αντιδράσει. Τέρμα τα προνόμια στους συνδικαλιστές. Στη φυλακή όσοι τα έφαγαν και προπάντων οι πολιτικοί που είναι οι κύριοι υπεύθυνοι.
Ελάτε να… μετρηθούμε

Ξεκινάει αύριο 10 Μαΐου η απογραφή πληθυσμού, αλλά και κατοικιών και θα διαρκέσει 2 εβδομάδες, ως τις 24 Μαΐου. Εκτός από τον πληθυσμό και τις κατοικίες, θα απογραφούν και τα αυθαίρετα κτίσματα, καλύβες, στάβλοι, ΙΧ, εξωτερικές τουαλέτες ακόμη και γιοτ.
«Τα στοιχεία είναι απαραίτητα για τη λήψη αποφάσεων και τον σχεδιασμό της οικονομικής και κοινωνικής πολιτικής» δήλωσε την Τετάρτη ο πρόεδρος της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής κ. Ανδρέας Γεωργίου παρουσιάζοντας το απογραφικό δελτίο που θα κληθούν να συμπληρώσουν όλοι οι κάτοικοι της χώρας.
Στη γενική απογραφή του 2001 ο πληθυσμός της χώρας είχε καταμετρηθεί σε 10.964.020 άτομα αλλά σύμφωνα με τους υπολογισμούς της Στατιστικής από το 2009 έχει ξεπεράσει τα 11.282.571 άτομα.
Τα αποτελέσματα της απογραφής πρέπει να δημοσιοποιηθούν ως τις 31 Μαρτίου του 2014, ωστόσο τα βασικά στοιχεία του πληθυσμού ανά κοινότητα και ανά φύλλο θα ανακοινωθούν τον Ιούνιο του 2011.
Οι πληροφορίες των ατόμων και των νοικοκυριών είναι απολύτως εμπιστευτικές, προστατεύονται από απόρρητο, θα ενταχθούν στο σύστημα ανώνυμα και δεν θα χρησιμοποιηθούν για κανένα άλλο σκοπό. Για την απογραφή θα εργαστούν συνολικά 68.000 άνθρωποι. Κάθε απογραφέας θα αναλάβει 150 νοικοκυριά. Η συνέντευξη θα διαρκεί 25 λεπτά.
Πως θα γίνει η απογραφή:
– Οι πολίτες θα ανοίγουν την πόρτα στους απογραφείς που θα χτυπούν το κουδούνι τους. Δεν θα χρειαστεί η επίδειξη κανενός εγγράφου, όπως ταυτότητας, διαβατηρίου ΑΦΜ κλπ.
– Ο πληθυσμός θα απογραφεί στον τόπο μόνιμης κατοικίας του. Δεν απαιτείται μετακίνηση στον τόπο διατήρησης οικογενειακής μερίδας ή εκλογικών δικαιωμάτων.
– Η απογραφή θα γίνει σε διάστημα 15 ημερών. Σε περίπτωση απουσίας ο απογραφέας θα αφήνει στην πόρτα σημείωμα με τον αριθμό του τηλεφώνου του.
– Αρκεί ένα μέλος της οικογένειας για να δώσει τις πληροφορίες για κάθε σπίτι.
– Δεν θα ζητηθούν από κανέναν χαρτιά μόνιμης παραμονής.
«Θα ζητηθούν στοιχεία όπως ο τύπος και το εμβαδόν της κατοικίας, η χρονιά κατασκευής, η ύδρευση και τη θέρμανση της κατοικίας (τύπος λέβητα) αλλά και ερωτήματα που αφορούν την εξοικονόμηση ενέργειας – τη μόνωση της κατοικίας – , τον αριθμό των αυτοκινήτων του κάθε νοικοκυριού ακόμη και τις θέσεις στάθμευσης» ανέφερε η προϊστάμενη δ/νσης στατιστικών πληθυσμού και αγοράς εργασίας κυρία Κατερίνα Μουταφίδου.
«Θα ζητηθούν επίσης πληροφορίες για το επάγγελμα, και τη θέση στο επάγγελμα του κάθε πολίτη» πρόσθεσε.
Σε περίπτωση αμφιβολίας, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την ΕΛΣΤΑΤ στους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς: 213 135 2138-40.
Παναθηναϊκός 6 αστέρων

Ο Παναθηναϊκός στέφθηκε πρωταθλητής Ευρώπης στο μπάσκετ για έκτη φορά στην ιστορία του. Στον τελικό που έγινε την Κυριακή το απόγευμα νίκησε την Μακάμπι του Τελ Αβίβ(του Σοφοκλή Σχορτσιανίτη) με 78-70. Δύο ημέρες πριν, στον ημιτελικό, είχε νικήσει και την ιταλική Σιένα (του Νίκου Ζήση) με 77-69.
Από την αρχή του τελικού ο Παναθηναϊκός έδειξε ποιος είναι το αφεντικό του αγώνα, παρά τις εξάρσεις της Μακάμπι. Ο Διαμαντίδης με 16 πόντους και 9 ασίστ και ο Μπατίστ με 18 πόντους οδήγησαν τον Παναθηναϊκό στη νίκη. Στο β’ ημίχρονο πολύτιμη ήταν η βοήθεια των Σάτο και Νίκολας.
Τα δεκάλεπτα: 15-22, 30-33, 43-54, 70-78
Μακάμπι (Μπλατ): Πάργκο 12, Χέντριξ, Σαρπ, Μπλου 14(3), Ελιγιάχου 12, Πνίνι 8(2), Μπουρστάιν, Έιντσον 17(2), Μάτσβαν 3, Σχορτσανίτης 4.
Παναθηναϊκός (Ομπράντοβιτς): Τέπιτς, Μάριτς 2, Περπέρογλου 2, Μπατίστ 18, Φώτσης 5, Σάτο 13(3), Νίκολας 14(2), Τσαρτσαρής, Διαμαντίδης 16(1), Βουγιούκας 4, Καλάθης 4, Καϊμακόγλου.
Ο Διαμαντίδης σάρωσε όλα τα βραβεία. Ο αρχηγός του Παναθηναϊκού κέρδισε αρχικά τον τίτλο του καλύτερου αμυντικού της Ευρωλίγκας και ακολούθησε το βραβείο του MVP της σεζόν. Παράλληλα πήρε και τον τίτλο του καλύτερου παίκτη του φάιναλ-φορ, ενώ δεν θα μπορούσαμε να παραλείψουμε το τρόπαιο της Ευρωλίγκας, το οποίο είναι το τρίτο του με τη φανέλα του “τριφυλλιού”.
Με τον 6ο τίτλο ο Παναθηναϊκός έπιασε την ΤΣΣΚΑ Μόσχας στην 2η θέση των πρωταθλητών. Τώρα ο επόμενος στόχος είναι η Ρεάλ Μαδρίτης που έχει 8 πρωταθλήματα Ευρώπης.
Παρακάτω βλέπουμε τις ομάδες που έχουν κατακτήσει πρωταθλήματα Ευρώπης στο μπάσκετ.
Ρεάλ Μαδρίτης 8 (1964,1965, 1967, 1968, 1974, 1978, 1980, 1995)
Παναθηναϊκός 6 (1996, 2000, 2002, 2007, 2009, 2011)
ΤΣΣΚΑ Μόσχας 6 (1961, 1963, 1969, 1971, 2006, 2008)
Μακάμπι Τελ Αβίβ 5 (1977, 1981, 2001, 2004, 2005)
Βαρέζε 5 (1970, 1972, 1973, 1975, 1976)
Ολίμπια Μιλάνο 3 (1966, 1987, 1988)
Ρίγα 3 (1958, 1959, 1960)
Σπλιτ 3 (1989, 1990, 1991)
Μπαρτσελόνα 2 (2003, 2010)
Βίρτους Μπολόνια 2 (1998, 2001)
Καντού 2 (1982, 1983)
Τσιμπόνα 2 (1985, 1986)
Ολυμπιακός 1 (1997)
Ντιναμό Τιφλίδας 1 (1962)
Μπανταλόνα 1 (1994)
Ζαλγκίρις Κάουνας 1 (1999)
Μπόσνα 1 (1979)
Ρόμα 1 (1984)
Παρτιζάν 1 (1992)
Λιμόζ 1 (1993)
Της καληνύχτας τα φιλιά
Μια υπέροχη βραδιά ελληνικής μουσικής μας προσέφερε η ορχήστρα “Τα χρώματα της Ήλιδας”. Η συναυλία της 11μελούς ορχήστρας, με τίτλο “Της καληνύχτας τα φιλιά”, πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή το βράδυ στο Λαζαράκειο Δημοτικό μέγαρο Αμαλιάδας.
Τι είναι όμως τα “ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΗΛΙΔΑΣ”;
Είναι μια παρέα ανθρώπων που έχουν μια διαφορετική πρόταση πολιτισμού. Είναι πάνω από όλα εραστές της τέχνης (ερασιτέχνες), όπως αναφέρουν, με ανιδιοτελή αγάπη για τη μουσική. Δεν ξεχωρίζουν τη μουσική σε έντεχνη και άτεχνη, αλλά σε καλή και κακή.
Η ορχήστρα αναγνωρίστηκε σαν σωματείο το 2008 με έδρα τον Πύργο. Σκοπός του σωματείου είναι μεταξύ άλλων “η καλλιέργεια, προαγωγή και διάδοση κάθε είδους ποιοτικής μουσικής”.
Κοινωνική διαστρωμάτωση
Η κοινωνία είναι κάπως έτσι:
Ο φτωχός δουλεύει
Ο πλούσιος τον εκμεταλεύεται
Ο στρατιωτικός φυλάει και τους δυο
Ο φορολογούμενος πληρώνει και για τους τρεις
Ο μπαγαμπόντης ξεκουράζεται και για τους τέσσερις
Ο μπεκρούλιακας πίνει και για τους πέντε
Ο τραπεζίτης καταχράζεται και τους έξι
Ο δικηγόρος κοροιδεύει και τους επτά
Ο γιατρός σκοτώνει και τους οκτώ
Ο νεκροθάφτης θάβει και τους εννέα
Ο πολιτικός ζει στις πλάτες και των δέκα…
800 συνταξιούχοι βουλευτές ζητούν αναδρομικά
Πρόκειται για περίπου 800 με 850 υποθέσεις συνταξιούχων βουλευτών από το 2003 έως και το 2008 που διεκδικούν αναδρομικά τις αυξήσεις που αντίστοιχα πήραν αυτά τα χρόνια οι δικαστικοί, καθώς με βάση το Ζ ψήφισμα του 1975 οι μισθοί των βουλευτών ορίζεται ότι εξισώνονται με βάση το μισθό του Προέδρου του Αρείου Πάγου. Μάλιστα σύμφωνα με πληροφορίες οι διεκδικήσεις μπορεί να ξεπερνούν τις 200 χιλιάδες ευρώ κατά περίπτωση.
Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, ο υπουργός Οικονομικών και τα πολιτικά κόμματα αντιτίθενται σ’ αυτή την προκλητική αξίωση. Τόσο ο υπουργός όσο και ο υφυπουργός Οικονομικών δηλώνουν ότι δεν πρόκειται να δοθούν τα αναδρομικά.
ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΚΑΝΟΝΙΚΑ
Οι συνταξιούχοι βο(υ)λευτές εφόσον τα διεκδικούν νομικά, θα πάρουν τα ποσά αυτά. Ο νόμος που έχουν ψηφίσει πολλά χρόνια πριν, εξισώνει τους μισθούς βουλευτών και δικαστικών.
Γιατί τόσα χρόνια δεν αλλάζουν αυτό το νόμο. Αυτοί που παίρνουν βουλευτική σύνταξη 5.000 ευρώ με μόνο δύο εκλογές τους, ενώ παίρνουν και σύνταξη από το επάγγελμά τους.
Κανένας βουλευτής να μην παίρνει βουλευτική σύνταξη, παρά μόνο από το επάγγελμά του.
Ο λαός περιμένει να μάθει τα ονόματα των 800 για να τους δώσει μια προκαταβολή.


