Tο Συμβούλιο της Ευρώπης αναπτύσσει εκπαιδευτικά προγράμματα σε σχέση με τα ανθρώπινα δικαιώματα και την ενεργό δημοκρατική ιδιότητα του πολίτη. Αναλυτικές πληροφορίες στο συνημμένο έγγραφο anthropina_dikaiomata
« Διαγωνισμός Comic του Συμβουλίου της Ευρώπης με τίτλο “Δημοκρατία και Ανθρώπινα Δικαιώματα στο σχολείο”
το πιλοτικό πρόγραμμα «Ανθρώπινα Δικαιώματα και Δημοκρατία σε Δράση », το οποίο υποστηρίζεται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και το Συμβούλιο της Ευρώπης έχει ανακοινώσει έναν διαγωνισμό κόμικ σχετικά με τη δημοκρατία και τα ανθρώπινα δικαιώματα στο σχολείο , ανοικτό για τους μαθητές πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
Αναλυτικές πληροφορίες μπορείτε βα βρείτε στο συνημμένο αρχείο Democracy and Human Rights at school
Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα της UNICEF «Σχολεία Υπερασπιστές των Παιδιών»
H Ελληνική Εθνική Επιτροπή της UNICEF πραγματοποιεί το Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα «Σχολεία Υπερασπιστές των Παιδιών», με θέμα «Λέμε ΟΧΙ στη βία και την εκμετάλλευση, Λέμε ΝΑΙ στην αλληλεγγύη και την ανθρωπιά ». Το Πρόγραμμα αυτό έχει αναγνωρισθεί από την Επιτροπή των Δικαιωμάτων του Παιδιού και αποτελείται από τρεις (3) φάσεις.
Στην πρώτη φάση, οι Διευθυντές των σχολείων θα παραλάβουν από τη UNICEF ένα ενημερωτικό έντυπο με πληροφορίες για το Πρόγραμμα. Οι Διευθυντές αφού ενημερώσουν τους εκπαιδευτικούς για το Πρόγραμμα, θα τους ζητήσουν με τη σειρά τους να ενημερώσουν τους μαθητές για τα βασικά δικαιώματα του παιδιού στην υγεία, την εκπαίδευση, την προστασία από την εκμετάλλευση και την κακοποίηση. Στη συνέχεια, καλούνται οι μαθητές να προβούν σε διάφορες δραστηριότητες, όπως ζωγραφική, παιχνίδια και παραμύθια που έχουν σχέση με το παραπάνω θέμα. Οι μαθητές, εφόσον βέβαια το επιθυμούν, μπορούν να προσφέρουν και χρήματα για τους σκοπούς της UNICEF. Το ποσό που θα συγκεντρώσει κάθε σχολείο (όχι κάθε τάξη) θα αποσταλεί στην UNICEF μέσω της ταχυπληρωμής που υπάρχει μέσα στο φάκελο που θα παραλάβουν από τη UNICEF. Η πρώτη φάση θα ολοκληρωθεί μέχρι 31 Ιανουαρίου 2014.
Στη δεύτερη φάση, η UNICEF θα στείλει στα σχολεία που πήραν μέρος στο Πρόγραμμα Αναμνηστικό Δίπλωμα, ως επιβράβευση για τη συμμετοχή τους και πληροφορίες για τον τρόπο αξιοποίησης της συνεισφοράς των μαθητών. Η φάση αυτή θα ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος Μαΐου 2014.
Στην τρίτη φάση, οι μαθητές μπορούν να διοργανώσουν μια εκδήλωση όπου θα παρουσιαστούν τα έργα που δημιούργησαν, καθώς και η προσφορά τους στο Πρόγραμμα της UNICEF. Η φάση αυτή ολοκληρώνεται με το τέλος του σχολικού έτους.
Επειδή η προσφορά των υπηρεσιών της UNICEF στη χώρα μας, όσον αφορά στην ευαισθητοποίηση και ενημέρωση των παιδιών για τα δικαιώματα τους, αλλά και για την κατάσταση των παιδιών στον υπόλοιπο κόσμο μέσα από την εφαρμογή ανάλογων Προγραμμάτων θεωρείται σημαντική, παρακαλούμε για την υποστήριξη και την υλοποίηση του ως άνω εκπαιδευτικού Προγράμματος από τις σχολικές μονάδες της χώρας.
Για περισσότερες πληροφορίες θα απευθύνεστε μόνο στα Γραφεία της UNICEF:
Ανδρ. Δημητρίου 8 & Τζ. Κέννεντυ 37
16121 Καισαριανή, Αθήνα
Τηλ. Κέντρο: 210 72 55 555
FAX: 210 72 52 555
Μουσείο Κινηματογράφου – Ταινιοθήκη Θεσσαλονίκης
Το Μουσείο Κινηματογράφου – Ταινιοθήκη Θεσσαλονίκης, στο πλαίσιο των εκδρομών που πραγματοποιούνται από τα σχολεία της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, σας ενημερώνει για τα εκπαιδευτικά του προγράμματα προκειμένου να το εντάξετε σε μια επίσκεψη σας στην πόλη της Θεσσαλονίκης.
Η επικοινωνία για την οργάνωση των επισκέψεων σας, πραγματοποιείται καθημερινά από Δευτέρα έως Παρασκευή και ώρες 9.00 έως 15.00. Η διάρκεια των προγραμμάτων ποικίλλει από 60 – 75 λεπτά και κάθε ομάδα μαθητών πρέπει να συνοδεύεται από ένα τουλάχιστον υπεύθυνο εκπαιδευτικό. Στο χώρο του μουσείου μπορούν να φιλοξενηθούν έως 2 ομάδες (20 ατόμων) ταυτόχρονα και το κόστος είναι 2 ευρώ το άτομο.
Τα εκπαιδευτικά προγράμματα κλείνονται κατόπιν συνεννόησης στο τηλ. 2310 508398.
Πληροφορίες στο συνημμένο αρχείο 2013_2014_ekpΒΘΜ_PER
Δημοκρατία και Εκπαίδευση
Δείτε στο συνημμένο αρχείο ενημερωτική παρουσίαση του νέου εκπαιδευτικού προγράμματος του Ιδρύματος της Βουλής των Ελλήνων «Δημοκρατία και Εκπαίδευση» newsletter_sept_2013
Δωρεάν βιβλία με θέμα «Υγιεινοί τρόποι ζωής» για το σχολικό έτος 2013-14
Τελευταίες μέρες διαθεσιμότητας του Βιβλίου των Επιλογών μου, ενός νέου εκπαιδευτικού εργαλείου παρόμοιου με το Βιβλίο των Νέων της Ευρώπης, που μπορεί να βοηθήσει τους μαθητές σας στα εξής:
· να μάθουν ότι έχουν πολλές επιλογές ως προς τον τρόπο ζωής που θα ακολουθήσουν σχετικά με τη διατροφή, τη σωματική δραστηριότητα, τη διαχείριση του άγχους και άλλα
· να σκέφτονται καλά τις επιλογές που θέλουν να κάνουν
· να θέτουν στόχους, να ελέγχουν την πρόοδό τους και να αξιολογούν τα αποτελέσματα
· να γνωρίζουν ότι έχουν τη δυνατότητα επιλογής και ότι αυτό που θα επιλέξουν θα επηρεάσει τον τρόπο ζωής τους.
Το βιβλίο συνοδεύεται από ένα Βοήθημα Καθηγητή, το οποίο περιέχει προτεινόμενες δραστηριότητες οι οποίες συνδέονται με τα κείμενα του βιβλίου.
Στόχος είναι, «Το Βιβλίο των Επιλογών μου» να αποτελέσει μέρος μιας μακροπρόθεσμης δράσης με σκοπό την βελτίωση του τρόπου ζωής των νέων Ευρωπαίων, έτσι ώστε μέσα από την Αγωγή Υγείας να αποκτήσουν πολύτιμες δεξιότητες ζωής.
Το νέο αυτό παιδαγωγικό εργαλείο απευθύνεται σε μαθητές ηλικίας 12-14 ετών. Σε αυτό το πρώτο «πιλοτικό» έτος, τα αντίτυπα είναι περιορισμένα και διανέμονται δωρεάν σε εκπαιδευτικούς που σκοπεύουν να τα χρησιμοποιήσουν με τους μαθητές τους και να παρέχουν ανατροφοδότηση για τα αποτελέσματά. Η αξιολόγηση της χρήσης του υλικού είναι σημαντική για την εξασφάλιση της συνέχειας της έκδοσης την επόμενη σχολική χρονιά.
«Το Βιβλίο των Επιλογών μου» μπορεί να αποτελέσει ένα πολύτιμο βοηθητικό υλικό για την υλοποίηση των Προγραμμάτων Αγωγής Υγείας στο Γυμνάσιο.
Αν ενδιαφέρεστε να συμμετάσχετε σε αυτή την πρωτοβουλία, μπορείτε να μάθετε περισσότερα, καθώς και να παραγγείλετε δωρεάν τα βιβλία, στην ιστοσελίδα www.mychoices.eu, χρησιμοποιώντας τον κωδικό EL-9999-35.
Προσοχή: η προθεσμία για την παραγγελία του βιβλίου είναι μέχρι την Δευτέρα 9 Σεπτεμβρίου.
Πληροφορίες: Αναστασία Γκίκα
Generation Europe Ελλάδα & Κύπρος
Τηλέφωνο επικοινωνίας: 6944151298
Οδηγός του Πολίτη – www.odigostoupoliti.eu
Ο Οδηγός του Πολίτη έχει σκοπό να αποτελέσει μια έγκυρη και έγκαιρη πηγή πληροφόρησης των Πολιτών, καλύπτοντας, όσο είναι δυνατόν, μεγαλύτερο φάσμα των σχέσεών τους με την Διοίκηση.
Περαιτέρω σε συνδυασμό
α) με τον διαδικτυακό τόπο Οι Πολίτες Ρωτούν, όπου μπορούν να θέσουν τις ερωτήσεις τους, σχετικά με τις διαδικασίες και τα πιστοποιητικά της Δημόσιας Διοίκησης και
β) με τον διαδικτυακό τόπο Καλλικράτης, όπου μπορούν να έχουν εμπεριστατωμένη πληροφόρηση για την Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης, όπως διαμορφώθηκε με το πρόγραμμα <<Καλλικράτης>>, ο παρών διαδικτυακός τόπος φιλοδοξεί να αποτελέσει ένα χρήσιμο εργαλείο πληροφόρησής τους.
Ενημέρωση για το Πρόγραμμα “Ολοκληρωμένη Προσέγγιση για τη Διερεύνηση, Διάγνωση και Διαχείριση περιστατικών Κακοποίησης και Παραμέλησης Παιδιών”
Ανακοινώθηκε η έναρξη του προγράμματος «Ολοκληρωμένη προσέγγιση για τη Διερεύνηση, Διάγνωση και Διαχείριση περιστατικών Κακοποίησης και Παραμέλησης Παιδιών». Στο συνημμένο αρχείο syntomi_enimerosi θα βρείτε μια σύντομη περιγραφή του Προγράμματος, ενώ σε δεύτερο χρόνο πρόκειται να αποσταλλεί εκτενέστερη αναφορά των ενεργειών που προβλέπονται καθώς και πρόσκληση για συμμετοχή στο δίκτυο που θα σχηματιστεί. Επίσης έχει αναρτηθεί το πρώτο Ενημερωτικό Δελτίο το οποίο είναι διαθέσιμο στην ιστοσελίδα του Προγράμματος www.esa-kapa-p.gr με σκοπό την περαιτέρω ενημέρωσή για τους σκοπούς και τους στόχους του Προγράμματος. Κέντρο για τη Μελέτη και την Πρόληψη της Κακοποίησης και Παραμέλησης των Παιδιών Διεύθυνση Ψυχικής Υγείας και Κοινωνικής Πρόνοιας ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΥΓΕΙΑΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ Φωκίδος 7 115 26 Αθήνα Τηλ: 210 77 15 791 Fax: 210 77 93 648 E-mail: avasilakopoulou@ich-mhsw.gr http://www.ich-mhsw.gr http://www.esa-kapa-p.gr esa-kapa-p@ich.mhsw.gr
Καθιέρωση της ‘Εβδομάδας κατά του Καπνίσματος
Το Υπουργείο Παιδείας Και Θρησκευμάτων ευαισθητοποιημένο σε θέματα Πρόληψης και Προαγωγής της Υγείας της Εκπαιδευτικής Κοινότητας, στο πλαίσιο συνεργασίας με το Ίδρυμα Ιατροβιολογικών Ερευνών της Ακαδημίας Αθηνών (ΙΙΒΕΑΑ) και την Ελληνική Αντικαρκινική Εταιρεία, καθιερώνει την 2η Εβδομάδα του Δεκεμβρίου ως «Εβδομάδα κατά του Καπνίσματος».
Την εβδομάδα αυτή καλούνται όλα τα σχολεία Α/θμιας & Β/θμιας Εκπαίδευσης να διοργανώσουν ενημερωτικές δράσεις και εκδηλώσεις ευαισθητοποίησης για την Πρόληψη του Καπνίσματος, ενώ η εβδομάδα συμπίπτει με την ετήσια διεξαγωγή του Πανελλήνιου Συνεδρίου για τον Έλεγχο του Καπνίσματος που φιλοξενείται στο Υπουργείο Παιδείας, χωρίς δαπάνη για το Δημόσιο (η δαπάνη καλύπτεται από το Πρόγραμμα ΗΕΑRT II).
ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΜΕ ΘΕΜΑ “Ανοιχτές Άδειες στην Εκπαίδευση”
Η Εταιρεία Ελεύθερου Λογισμικού / Λογισμικού Ανοικτού Κώδικα (ΕΕΛ/ΛΑΚ, www.eellak.gr) σε συνεργασία με τον Ενιαίο Σύλλογο Διδασκόντων του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου (galaxy.hua.gr/~sdp) διοργανώνουν την Τρίτη 9-7-2013 στις 12.00 στην Αίθουσα Τελετών του Πανεπιστημίου, ενημερωτική συνάντηση – συζήτηση με θέμα: “Ανοιχτές Άδειες στην Εκπαίδευση”.
Αναλυτικές πληροφορίες στο δελτίο τύπου Deltio_Typou_Ekdilosi_Harokopeio
1ος Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός για τον Έλεγχο του Καπνίσματος
Το Ίδρυμα Ιατροβιολογικών Ερευνών της Ακαδημίας Αθηνών (ΙΙΒΕΑΑ) και η Ελληνική Αντικαρκινική Εταιρεία, στο πλαίσιο του προγράμματος «HEART 2», διοργανώνουν Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό για τον Έλεγχο του Καπνίσματος.
Ο Διαγωνισμός απευθύνεται σε μαθητές Ε’ & ΣΤ’ τάξης των Δημοτικών Σχολείων και όλων των τάξεων των Γυμνασίων και Λυκείων της χώρας.
Αναλυτικές πληροφορίες στα συνημμένα έγγραφα:
1ospanellinios_mathitikos_diagonismos
Diagonismos_kapnisma_1h_anakoinosi
Ημερίδα «Ανοιχτές Εκπαιδευτικές Ψηφιακές Πηγές και Σχολική Καινοτομία»
Η χρήση του ψηφιακού περιεχομένου και των καινοτόμων εκπαιδευτικών εργαλείων αναδιαμορφώνει τόσο την καθημερινήλειτουργία του σχολείου, όσο και τον τρόπο διδασκαλίας. Αν και η απόκτηση των κατάλληλων γνώσεων από τον εκπαιδευτικόπαρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον, δεν παύει να είναι μια επίπονη διαδικασία. Η ημερίδα «Ανοιχτές Εκπαιδευτικές ΨηφιακέςΠηγές και Σχολική Καινοτομία» διοργανώνεται από την Ευρωπαϊκή Εκπαιδευτική Πρωτοβουλία Open Discovery Space,που φιλοδοξεί να δημιουργήσει βασικές υποδομές που θα επιτρέψουν την εισαγωγή της χρήσης του ψηφιακού υλικού στηκαθημερινή λειτουργία των σχολείων και από το Πρόγραμμα για τη Σχολική Καινοτομία, που στοχεύει στην υποστήριξηεκπαιδευτικών και σχολείων, ώστε να αναλάβουν τις αναγκαίες πρωτοβουλίες και να επιχειρήσουν καινοτόμες δραστηριότητεςπου σταδιακά θα βελτιώσουν όλες τις επιμέρους πτυχές της σχολικής ζωής και της μάθησης.
Στόχος της ημερίδας είναι η ενημέρωση της εκπαιδευτικής κοινότητας για μεθόδους και πρακτικές καινοτόμου αξιοποίησηςτων νέων τεχνολογιών και των ψηφιακών πηγών στη διδασκαλία μέσα στο πλαίσιο τόσο των εθνικών σχεδιασμών όσο καιτων ευρωπαϊκών τάσεων, με απώτερο στόχο την ευρύτερη ανάπτυξη της σχολικής μονάδας στο σύνολό της.
Θα παρουσιαστεί η Ευρωπαϊκή, πολύγλωσση εκπαιδευτική πύλη κοινωνικής δικτύωσης του Open Discovery Space και θααναδειχθεί η σύνδεση και αξιοποίηση του Πανελλήνιου Ψηφιακού Αποθετηρίου Μαθησιακών Αντικειμένων «Φωτόδεντρο»του Υπουργείου Παιδείας με την πύλη αυτή. Παραδείγματα καινοτόμων δράσεων, όπως αυτές έχουν εφαρμοστεί στη σχολικήπράξη, θα παρουσιαστούν επίσης από εκπαιδευτικούς που ήδη χρησιμοποιούν τις παραπάνω υποδομές στην καθημερινήσχολική πρακτική. Σημαντικό μέρος της ημερίδας αποτελούν τα πρακτικά εργαστήρια επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών στηχρήση των καινοτόμων αυτών ψηφιακών εργαλείων.
Η συμμετοχή στην ημερίδα είναι ελεύθερη και θα δοθεί βεβαίωση συμμετοχής.
Λόγω περιορισμένου αριθμούθέσεων δηλώστε συμμετοχή μέχρι τις 18 Ιουνίου στην ιστοσελίδα http://ea.gr/odsopeningday/
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο – Νέα β’ διμήνου 2013
Κυκλοφόρησε το ηλεκτρονικό τεύχος newsletter με τα νέα για την “Ασφάλεια στο Διαδίκτυο” τους μήνες Μάρτιο και Απρίλιο 2013. Μπορείτε να διαβάσετε το http://internet–safety.sch.gr/2013b/ και από την κινητή σας συσκευή (ipad, iphone ή Android) ή να το επισκεφθείτε απευθείας στο site.
Επίσης, ως μέλη μπορείτε να μοιράζεστε τις δικές σας εκδηλώσεις ή δραστηριότητες στην ομάδα “Ασφάλεια στο Διαδίκτυο”! Αν δεν είστε μέλη, επισκεφθείτε τη διεύθυνση http://blogs.sch.gr/groups/internet–safety/. Το επόμενο βήμα για να εγγραφείτε ως μέλη, είναι μέσω της επιλογής «Σύνδεση» με το όνομα χρήστη και τον κωδικό πρόσβασης σας στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο και να επιλέξετε «Συμμετοχή στην ομάδα».
Ενημερωτικός κόμβος για την
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Εθνική Πρόσκληση Υποβολής Αιτήσεων για Επισκέψεις Μελέτης 2013
Η ανάπτυξη πολιτικών καθώς και η ενθάρρυνση και υποστήριξη συνεργασιών σε ευρωπαϊκό επίπεδο για τη δια βίου μάθηση, αποτελεί κύριο σκοπό του προγράμματος των Επισκέψεων Μελέτης ιδίως στο πλαίσιο της διαδικασίας της Λισσαβόνας και του Προγράμματος Εργασίας Εκπαίδευση και Κατάρτιση (Education and Training 2020 – ET 2020) http://europa.eu/legislation summaries/ education training youth/general framework/ef0016 en.htm), καθώς και των διαδικασιών της Μπολόνια και της Κοπεγχάγης και των μεταγενέστερων διαδικασιών.
Μια Επίσκεψη Μελέτης συνίσταται κατά κανόνα σε μια σύντομη επίσκεψη διάρκειας τριών έως πέντε ημερών σε άλλη συμμετέχουσα χώρα, από μια μικρή ομάδα (10-15 ατόμων), οι οποίοι έχουν σημαντικές εκπαιδευτικές αρμοδιότητες σε τοπικό-περιφερειακό-εθνικό επίπεδο.
Επιλέξιμη Περίοδος Δραστηριοτήτων
Οι Επισκέψεις Μελέτης μπορούν να πραγματοποιηθούν σε δύο κύκλους: από 1/9/2013 έως 28/2/2014 και από 1/3/2014 έως 30/6/2014 και οι θέσεις που αναλογούν στη χώρα μας είναι συνολικά περίπου 69.
Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται:
α) να επισκεφθούν την ιστοσελίδα http://studyvisits.cedefop.europa.eu, όπου θα υπάρχει διαθέσιμος ο ηλεκτρονικός κατάλογος των Επισκέψεων Μελέτης (Study Visits Catalogue)
β) να επιλέξουν Επίσκεψη Μελέτης (υπάρχει δυνατότητα επιλογής έως τεσσάρων επισκέψεων του ίδιου κύκλου αιτήσεων, με σειρά προτίμησης) και
γ) να υποβάλουν ηλεκτρονικά (on-line) αίτηση συμμετοχής. Η ηλεκτρονική υποβολή και οι σχετικές οδηγίες είναι διαθέσιμες στην ιστοσελίδα του CEDEFOP (http://studyvisits.cedefop.europa.eu),
– για τον πρώτο κύκλο αιτήσεων από την 8η Φεβρουαρίου 2013 έως την 28η Μαρτίου 2013 (για επισκέψεις που πρόκειται να πραγματοποιηθούν από 1/9/2013 έως 28/2/2014)
– για το δεύτερο κύκλο αιτήσεων από την 22η Ιουλίου 2013 έως την 15η Οκτωβρίου 2013 (για επισκέψεις που πρόκειται να πραγματοποιηθούν από 1/3/2014 έως 30/6/2014).
Αναλυτικές πληροφορίες στο έγγραφο NAT_CALLSV2013site
21η Μαρτίου – Διεθνής Ημέρα για την εξάλειψη των Φυλετικών Διακρίσεων και του Ρατσισμού
Η 21η Μαρτίου είναι η Διεθνής Ημέρα για την εξάλειψη των Φυλετικών Διακρίσεων και του Ρατσισμού
στην κοινωνία και την εκπαίδευση. Η Ημέρα αυτή θα πρέπει να είναι μια ευκαιρία για την εκπαίδευση να
ενισχύσει τις δράσεις για την προάσπιση των δικαιωμάτων όλων των παιδιών και την αποτροπή φαινομένων
ρατσισμού και διακρίσεων μέσα στη σχολική κοινότητα. Η εκπαιδευτική κοινότητα οφείλει να διαμορφώνει
συνθήκες που να προάγουν τις αξίες της δημοκρατίας, της αλληλεγγύης, του σεβασμού των ανθρώπινων
δικαιωμάτων, της ειρήνης και της ελευθερίας.
Με αφορμή την ημέρα αυτή καλούνται όλες οι σχολικές μονάδες Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης να
αφιερώσουν την Τετάρτη 20/3 ή την Πέμπτη 21/3/2013 μια διδακτική ώρα (με απόφαση του Συλλόγου
Διδασκόντων) σε δράσεις – συζητήσεις – εκδηλώσεις κατά του ρατσισμού και των φυλετικών διακρίσεων.
Αναλυτικές πληροφορίες στο έγγραφο fyletikes_diakriseis
Διαδικτυακό παιχνίδι με τίτλο “Προσοχή στο κενό- Ισότητα και Εκπαίδευση”
Στο πλαίσιο εορτασμού της Ημέρας της Γυναίκας η UNESCO εγκαινιάζει ένα διαδικτυακό παιχνίδι με τίτλο “Προσοχή στο κενό- Ισότητα και Εκπαίδευση”. Το παιχνίδι έχει αναπτυχθεί από το Ινστιτούτο Στατιστικής της UNESCO και είναι ένας γρήγορος και ευχάριστος τρόπος για να διερευνηθούν οι ανισότητες μεταξύ των δύο φύλων σε όλα τα επίπεδα εκπαίδευσης, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία, σε 200 χώρες. Έχει σχεδιαστεί ειδικά για εκπαιδευτικούς και μαθητές (10 ετών και άνω). Τα παιδιά μπαίνουν στο παιχνίδι δημιουργώντας ένα πρόσωπο και στη συνέχεια ανακαλύπτουν τι συμβαίνει στη χώρα τους και σε όλο τον κόσμο. Για να αποκτήσουν μία παγκόσμια προοπτική χρησιμοποιούν τη “μηχανή του χρόνου” για να ταξιδέψουν μέσα από γενιές και ηπείρους. Για να το δείτε πατήστε στο σύνδεσμο: http://www.uis.unesco.org/mind-the-gap.aspx. Διατίθεται στην αγγλική, γαλλική και ισπανική γλώσσα.
Δημήτρης Κυριακού
Διευθυντής Μουσικού Σχολείου Κατερίνης
ΜΔΕ στις Επιστήμες της Αγωγής
Email: kyriakou@sch.gr
Στο twitter: http://twitter.com/#!/dimkyriakou
- "Διδάσκοντας" τον εθελοντισμό: Εγχειρίδιο μη τυπικής μάθησης για τον εθελοντισμό
- 101 ιδέες για πρωτοπόρους εκπαιδευτικούς
- 18 Άνω
- 1ο Γενικό Λύκειο Κατερίνης
- 2ο Γυμνάσιο Κατερίνης
- 3ο Γενικό Λύκειο Κατερίνης
- 3ο Γυμνάσιο Κατερίνης
- 4ο Γυμνάσιο Κατερίνης
- 7ο Γυμνάσιο Κατερίνης
- ActionAid – εκπαιδευτικός τομέας
- activities – Δραστηριότητες στην τάξη για την πρόληψη της βίας και του εκφοβισμού μεταξύ των μαθητών
- Alfavita
- blod.gr – Bodossaki Lectures on Demand
- blogs.sch.gr
- compasito μικρή πυξίδα
- Compass: Ένα Εγχειρίδιο Εκπαίδευσης στα Ανθρώπινα Δικαιώματα για νέους/νέες
- Cyberkid
- Democratic Education
- Dolceta online Αγωγή Καταναλωτή
- E-bug
- Edugate
- EnerCities
- EnerCities – Teacher Toolbox
- esafetylabel – Για ένα ασφαλέστερο σχολείο
- Esos online
- etwinning
- eTwinning
- European School Radio
- European Shoolnet
- Eκπαιδευτικό Λογισμικό ΕΛ/ΛΑΚ
- Food Force – Lesson Plan – Introduction
- Food Force: The First Humanitarian Video Game
- Game Maker
- GRedu – Καθημερινή αποδελτίωση εκπαιδευτικών ιστολογίων και ειδήσεων τεχνολογίας
- i-create
- living-democracy
- Media & Learning
- PAIDEIA
- Plefsis
- Resist online
- Safe Line
- Safer Internet – Ελληνικό Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου
- SaferInternet4Kids.gr – Ελληνικό Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου
- sch.gr
- School Education Gateway
- Schoollab – Giving life to your ideas
- Schools for Health in Europe
- Schools for Health online school manual
- Scratch – Φαντάσου – Φτιάξε – Μοιράσου
- SHE school manual_School action planner
- students.sch.gr
- Through the Wild Web Woods – An online internet safety game for children
- Through the Wild Web Woods – Teachers guide
- wikipedia – ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια
- «Προσοχή στο κενό- Ισότητα και Εκπαίδευση»
- Αγωγή Υγείας στο σύγχρονο σχολείο
- Αγωγή Υγείας. Βασικές αρχές, σχεδιασμός προγράμματος
- Αδελφοποίηση Γυμνασίων
- ΑΝΩΤΑΤΗ ΣΧΟΛΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΑΣΠΑΙΤΕ)
- Αξιοποίηση των τεχνών στην Εκπαίδευση
- Άρθρο του Συνηγόρου του Παιδιού κ. Μόσχου στη σχετική έκδοση της Εθνικής Επιτροπής Δικαιωμάτων του Ανθρώπου
- ΑΡΣΙΣ – Κοινωνική Οργάνωση Υποστήριξης Νέων
- Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση
- Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
- Βάση Δεδομένων για την Οπτικοακουστική Αγωγή
- Βασικοί άξονες περιεχομένου προγραμμάτων αγωγής υγείας – Παιδαγωγικό Ινστιτούτο
- Γενικό Λύκειο Αιγινίου
- Γενικό Λύκειο Κονταριώτισσας
- Γενικό Λύκειο Λιτοχώρου
- Για ένα δημοκρατικό σχολείο
- για την ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝτική εκπαίδευση
- Γονείς: Όταν τα πράγματα……… δεν πάνε καλά!
- Γραφείο Αγωγής Υγείας ΔΔΕ Α' Αθήνας
- Γυμνάσιο Ρητίνης
- Δεκάλογος κατά της σωματικής τιμωρίας στα παιδιά
- Δημιουργώντας ένα ασφαλές και φιλόξενο σχολείο
- Δημοκρατία και Εκπαίδευση
- Δημοκρατική Παιδεία
- Δημόσια Διοίκηση και Στελέχη της Εκπαίδευσης
- Διαδίκτυο και Διδασκαλία
- Διατροφή, φυσική δραστηριότητα και σωματικό βάρος στους εφήβους
- Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Πιερίας
- Δίκτυο για την πρόληψη και την καταπολέμηση της σωματικής τιμωρίας στα παιδιά
- ΔΙΚΤΥΟ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΒΙΑΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
- Δίκτυο Συμμετέχω
- Δώδεκα δραστηριότητες για πρόγραμμα αντιμετώπισης της φτώχειας και του κοινωνικού αποκλεισμού
- Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. Κατερίνης
- Ε.Λ.Μ.Ε. Πιερίας
- Εγχειρίδιο Enable-Ενδυναμώνω
- Εγχειρίδιο Σχολικού Εκφοβισμού
- Εκπαιδευτική Κλίμακα
- Εκπαιδευτική Νομοθεσία
- Εκπαιδευτική Τεχνολογία & Πληροφορική
- Εκπαιδευτική Τηλεόραση
- Εκπαιδευτικό πρόγραμμα Εθελοντικής Δράσης για την Διαχείριση Κινδύνων και Κρίσεων και Αντιμετώπιση Εκτάκτων Αναγκών «Προστατεύω τον εαυτό μου και τους άλλους»
- Εκπαιδευτικό Υλικό Αγωγής Στοματικής Υγείας
- ΕΚΤΕΠΝ – Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης και Πληροφόρησης για τα Ναρκωτικά
- Ελληνική Wikipedia
- Ελληνική Εταιρεία Οικογενειακού Προγραμματισμού & Αναπαραγωγικής Υγείας
- Ελληνικό Ινστιτούτο Διατροφής
- Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός
- Έντυπο προγραμμάτων αγωγής υγείας σχ. έτους 2007-08
- Έντυπο_ΚΕΘΙ_2007-2008
- Εξαρτησιογόνες ουσίες στην εφηβεία
- Επιθετικότητα στο σχολείο. Προτάσεις για πρόληψη και αντιμετώπιση.
- Επιμόρφωση και αξιολόγηση στο χώρο της Εκπαίδευσης
- Επιστημονικές και παιδαγωγικές δεξιότητες για τα στελέχη της εκπαίδευσης
- Έρευνα για τη Βία μαθητών στα σχολεία
- Ερευνητικές Εργασίες
- Ερευνητικό Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο Ψυχικής Υγιεινής
- Ευέλικτη Ζώνη – Πολυθεματικό βιβλίο και σχέδια εργασίας για το Γυμνάσιο
- Ευρωπαικά Προγράμματα Π.Δ.Ε. Δ.Ε.
- Ευρωπαική Ένωση: Πολιτικές στην Εκπαίδευση
- Ευρωπαϊκή Έρευνα για το Φαινόμενο του Σχολικού Εκφοβισμού
- ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΚΑΜΠΑΝΙΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
- ΕΦΕΤ – Ενιαίος Φορέας Ελέγχου Τροφίμων
- Έφηβοι και βία
- Έφηβοι και Κάπνισμα – Ελληνική Αντικαρκινική Εταιρεία
- Η αγωγή υγείας στα σχολεία – Από την τάξη στην ομάδα
- Η Αγωγή Υγείας στο Δ.Ε.Π.Π.Σ.
- Η Εκπαίδευση για την Αλλαγή – Η αλλαγή για την Εκπαίδευση
- Η έκφραση της σεξουαλικότητας των εφήβων
- Η εξάλειψη της σωματικής τιμωρίας στα παιδιά
- Η κατάσταση του προβλήματος των ναρκωτικών στην Ευρώπη
- Η οικογένεια των εφήβων
- Η παχυσαρκία στους εφήβους
- Η ψυχοκοινωνική υγεία των εφήβων
- Ηλεκτρονικά λεξικά – Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας
- Ηλεκτρονικά Σχολικά Περιοδικά και Εφημερίδες
- Ηλεκτρονική Διαχείριση Τάξης η-τ@ξη
- ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΚΟΜΒΟΣ για την υποστήριξη των διδασκόντων την Ελληνική Γλώσσα
- Θέματα αξιοποίησης της ομάδας στη σχολική τάξη
- Θέματα Διαχείρισης Προβλημάτων Σχολικής Τάξης – Τόμος Α'
- Θέματα Διαχείρισης Προβλημάτων Σχολικής Τάξης – Τόμος Β'
- Θέματα Εισαγωγικής Επιμόρφωσης για νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς
- Θέματα Ευρωπαικής Ένωσης
- ΙΔΡΥΜΑ ΝΕΟΛΑΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ
- ΙΕΚ Κατερίνης
- ΙΚΥ – Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών
- Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής
- Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας Πάνος Μυλωνάς (Ι.Ο.Α.Σ.)
- Ιστολόγιο Ομάδας ανάπτυξης blogs.sch.gr
- Κε. Πλη. Νε. Τ. Ν. Πιερίας
- Κέντρο Εκπαιδευτικών Μελετών και Τεκμηρίωσης της ΟΛΜΕ (Κ.Ε.ΜΕ.ΤΕ.)
- ΚΕΝΤΡΟ ΕΛΕΓΧΟΥ & ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΝΟΣΗΜΑΤΩΝ (ΚΕ.ΕΛ.Π.ΝΟ)
- Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας
- Κέντρο Πρόληψης Πυξιδα
- Κλειδιά και Αντικλείδια
- ΚΠΕ Ανατολικού Ολύμπου
- Κυκλοφοριακή Αγωγή – Οδηγική Ασφάλεια.
- Κωνσταντίνος Μ. Κιουρτσής: Συμβουλευτική – Εκπαίδευση – Πρόληψη – Αγωγή – Ομάδες Μάθησης
- Μαθαίνουμε για το σεισμό μέσα απο παιχνίδι – ΟΑΣΠ
- Μαθήματα στο σκοτάδι – ΝΕΑΝΙΚΟ ΠΛΑΝΟ / Κινηματογραφική Εκπαίδευση
- Μάθηση 2.0
- Μελέτη για τη Βία κατά των Παιδιών του ΟΗΕ (Violence Against Children)
- Μελέτη στοιχείων για την Εκπαίδευση και τους Εκπαιδευτικούς στην Ελλάδα, στην Ευρώπη και σε άλλες χώρες
- Μην παίρνεις τίποτα ως δεδομένο….. Σκέψου πιο…….. προσωπικά!
- Μνημόνιο ενεργειών για την προστασία από το σεισμό στα σχολεία
- Μουσικό Σχολείο Κατερίνης
- Νέα Υγεία
- Νέες Τεχνολογίες:Χρήση και Κατάχρηση
- Νοιάζομαι και Δρω
- Ο Γιώργος Μαυρογιώργος γράφει και ……φωτογραφεί
- Ο Διευθυντής στο Δημόσιο Σχολείο
- Ο ελεύθερος χρόνος των εφήβων
- Οδηγίες Βιωματικών Δράσεων 2013-14
- Οδηγίες Ερευνητική Εργασία 2012-13
- Οδηγίες Ερευνητική Εργασία 2013_2014
- Οδηγίες Ερευνητική Εργασία 2014-15
- Οδηγίες_ερευνητική_εργασία_2016-17
- Οδηγός για την Εφαρμογή της Ευέλικτης Ζώνης Καινοτόμων Δράσεων
- Οδηγός Εκπαιδευτικού για την Οπτικοακουστική Έκφραση
- Οι έφηβοι και το σχολείο
- ΟΚΑΝΑ – Οργανισμός κατά των Ναρκωτικών
- ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ, ΔΙΑΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΩΝ ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΗΣ & ΠΑΡΑΜΕΛΗΣΗΣ ΠΑΙΔΙΩΝ
- Ομαδική Βία και Επιθετικότητα στα Σχολεία
- Ομοσπονδία Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης (ΟΛΜΕ)
- Ονειρεύομαι με πυξίδα τα συναισθήματα μου
- ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΑΝΤΙΣΕΙΣΜΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ
- Οργανισμός Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών
- Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης
- Όταν Νόμιζες οτι Δεν Κοιτούσα
- Όταν τα πράγματα στο σχολείο ……….. αγριεύουν!
- Παγκόσμια Οργάνωση Υγείας
- Παιδαγωγικό Ινστιτούτο
- Παιχνίδι e-Bug
- Πάμε Σινεμά;
- Πανελλήνια έρευνα στο σχολικό πληθυσμό για τη χρήση εξαρτησιογόνων ουσιών (Έρευνα ESPAD)
- Πανευρωπαικό Σύστημα Πληροφόρησης για τα Ηλεκτρονικά Παιχνίδια
- Παρέμβαση για την πρόληψη του φαινομένου του σχολικού εκφοβισμού
- Περιβαλλοντική Εκπαίδευση
- Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κ. Μακεδονίας
- Πιλοτικό Πρόγραμμα Σπουδών για την Οπτικοακουστική Έκφραση
- πληροφορική γυμνασίου
- Πρακτικά Συνεδρίου .Επιμόρφωση Στελεχών της Εκπαίδευσης: Δράσεις-Αποτελέσματα-Προοπτικές
- Προαγωγή Υγείας
- Πρόγραμμα "Συζητάμε τα δικαιώματα μας"
- Πρόγραμμα Σπουδών για το Νέο Σχολείο: Πολιτισμός – Δραστηριότητες τέχνης για την Υποχρεωτική Εκπαίδευση
- Πρόληψη παιδικής κακοποίησης: οδηγός δράσης και τεκμηρίωσης
- Πρόσωπα και προσωπεία – πρόβα εργαστηρίου αγωγής υγείας
- Προσωπικά δεδομένα και διαδίκτυο
- Πύλη Αγωγής Υγείας – Πανεπιστήμιο Κρήτης
- Πύλη Επαγγελματικού Προσανατολισμού
- Πως ονειρεύομαι το σχολείο
- Στυλ Μάθησης και Power Point
- Σύγχρονες Διδακτικές Προσεγγίσεις για την Ανάπτυξη Κριτικής – Δημιουργικής Σκέψης για τη Β/θμια Εκπ/ση
- Σύγχρονες Διδακτικές Προσεγγίσεις για την Ανάπτυξη Κριτικής – Δημιουργικής Σκέψης για την Α/θμια Εκπ/ση
- Σύγχρονες Διδακτικές Προσεγγίσεις για την Ανάπτυξη Κριτικής – Δημιουργικής Σκέψης. Οδηγίες Επιμορφωτή
- Συμπεριφορές και Προκαταλήψεις απέναντι στους γραπτούς και στους άγραφους κανόνες του Σχολείου, της Οικογένειας και της Κοινωνίας
- Συνήγορος του Παιδιού
- Σχέδιο δράσης για την πρόληψη του ρατσισμού και των διακρίσεων κάθε είδους, για την ανάδειξη της σημασίας της διαφορετικότητας καθώς και για την καταπολέμηση της βίας στα σχολεία
- Σχολική και Κοινωνική Ζωή – Πρόγραμμα Σπουδών Δευτεροβάθμια
- Σχολική και Κοινωνική Ζωή – Πρόγραμμα Σπουδών Πρωτοβάθμια
- Σχολική και Κοινωνική Ζωή – Υπουργική Απόφαση
- Ταξιδεύοντας στον κόσμο, γνωρίζοντας τα δικαιώματα μου
- Ταξίδι Φυγής
- Ταξίδι Φυγής – Οδηγός για δασκάλους
- ΤΕΙ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ
- Το Παρατηρητήριο της Αξιολόγησης Εκπαιδευτικού Έργου
- Τροποποίηση_οδηγίες_2012_13
- Υπηρεσία video ΠΣΔ
- Υπουργείο Παιδείας Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων
- Φιλικές σχέσεις και επικοινωνία στους εφήβους
- Χρήση Η/Υ και ίντερνετ απο τους εφήβους
- Ψηφιακό Σχολείο
- Ψηφιακό Σχολείο – Ερευνητικές Εργασίες