Εργαστήριο STEM/STEAM στο Δημοτικό Σχολείο

H επιμορφωτική συνάντηση με τίτλο «Προσέγγιση STEM/STEAM
στο Δημοτικό Σχολείο» σε συνεργασία με τον ΣΕΕ ΠΕ(04) Καράογλου Γ. και το ΕΚΦΕ Δράμας, θα διεξαχθεί διαδικτυακά, τη Δευτέρα, 07 Φεβρουαρίου 2022 και ώρα 12.30 έως 14.00, στον σύνδεσμο Webex:
https://minedu-primary2.webex.com/meet/kvlastaris


Σχέδια Δράσης – Προτάσεις Σχεδιασμού του Ι.Ε.Π.

“Τα Σχέδια Δράσης που αποσκοπούν στη βελτίωση του έργου της σχολικής μονάδας, δεν μπορούν σε καμία περίπτωση να είναι κεντρικά προκαθορισμένα. Το θεωρητικό πλαίσιο της
εσωτερικής αξιολόγησης αλλά και οι ιδιαίτερες συνθήκες (γεωγραφικές, πολιτισμικές,κοινωνικοοικονομικές) των επιμέρους σχολικών μονάδων της χώρας καθιστούν ασύμβατη την επιβολή Σχεδίων Δράσης από πάνω προς τα κάτω, αντίθετα, καθιστούν απαραίτητη την συλλογική-συμμετοχική δράση των μελών της σχολικής κοινότητας βάσει των δυνατοτήτων, των αναγκών, αλλά κυρίως των ιδιαιτεροτήτων της κάθε σχολικής μονάδας. Ωστόσο, είναι αναγκαίο και σκόπιμο οι Δράσεις βελτίωσης να πληρούν τις ακόλουθες προϋποθέσεις:
➢ να αφορούν – να έχουν αντίκτυπο – σε ευρύτερα σύνολα: ολόκληρες τάξεις– ομάδες εκπαιδευτικών/μαθητών-τριών – σύνολο της σχολικής κοινότητας
➢ να έχουν ευρύτερη στόχευση στην αποτελεσματική λειτουργία των επιμέρους δομών, στην υιοθέτηση καλών πρακτικών, δημιουργικών σχέσεων, κ.λπ.” ΟΔΗΓΟΣ ΣΧΕΔΙΩΝ ΔΡΑΣΗΣ-ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ


Ημερίδα Φιλαναγνωσίας “Κρύψου κρύψου, ναι, θα το βρεις…”

Το ΠΕΚΕΣ ΑΜΘ, διά της Συντονίστριας Εκπαίδευσης για την Αειφορία, Άννας Αφεντουλίδου, των ΣΕΕ ΠΕ70 Κωνσταντίνου Βλαστάρη, Ευγενίας Θεοδοσιάδου, Γεωργίας Χαμζαδάκη και των ΣΕΕ ΠΕ60 Ανδριανής Δρίβα και Σουλτάνας Τσιγγίδου, υλοποίησε επιμορφωτική ημερίδα φιλαναγνωσίας με τίτλο «Κρύψου κρύψου, ναι, θα το βρεις: φτου και βγαίνει με μπισκοτάκια βουτύρου ένας φιλότεχνος χριστουγεννιάτικος χιμπατζής», την Πέμπτη 16 Δεκεμβρίου 2021 με τη συμμετοχή εκπαιδευτικών της Αθμιας& Βθμιας Εκπ/σης.


Προγράμματα Erasmus+ και eTwinning – Xρήσιμο υλικό και οδηγίες για τα Σχολεία

Στο πρόγραμμα των επιμορφωτικών δράσεων του ΠΕ.Κ.Ε.Σ. ΑΜΘ, οι Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου ΠΕ70, Βλαστάρης Κων/νος & Τοζακίδης Ανανίας, σε συνεργασία με τον Διευθυντή του 12ου Δημοτικού Σχολείου Δράμας, υλοποίησαν διαδικτυακή συνάντηση με θέμα: “Προγράμματα Erasmus+ και eTwinning”, την Τετάρτη, 15/12/2021. Στη συνάντηση συμμετείχαν εκπαιδευτικοί, από κάθε σχολική μονάδα της 3ης και 5ης Ενότητας Σχολείων. Η συνάντηση είχε σκοπό την ενημέρωση των εκπαιδευτικών σχετικά με τα ευρωπαϊκά προγράμματα, τη σημασία τους, αλλά και τη δυνατότητα συμμετοχής.

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ-XΡΗΣΙΜΟ ΥΛΙΚO:
Τα 10 βήματα για τη συμμετοχή ενός Σχολείου σε Erasmus+
Πρόγραμμα Erasmus+ – Διάρθρωση, οφέλη, καλές πρακτικές
Συμμετοχή σε προγράμματα Etwinning
Οδηγός Erasmus+ 2022


Περιγραφική αξιολόγηση Εργαστηρίων Δεξιοτήτων – Χρήσιμο υλικό

Στο πρόγραμμα των επιμορφωτικών δράσεων του ΠΕ.Κ.Ε.Σ. ΑΜΘ, οι Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου ΠΕ70, Βλαστάρης Κων/νος & Τοζακίδης Ανανίας, σε συνεργασία με τον Προϊστάμενο του ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ Δράμας κ. Αλβανόπουλο Γεώργιο, διοργανώνουν διαδραστική, διαδικτυακή συνάντηση με θέμα: «Επιμορφωτική συνάντηση για την περιγραφική αξιολόγηση των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων». Η συνάντηση έχει σκοπό την ενημέρωση των εκπαιδευτικών σχετικά με την περιγραφική αξιολόγηση του μαθήματος των εργαστηρίων δεξιοτήτων, με αφορμή τη συμπλήρωση του Α΄ Τριμήνου. Ημέρα υλοποίησης: Δευτέρα 6/12/2021 από 12.30 ως 13.45, διαδικτυακά μέσω της πλατφόρμας Webex στο σύνδεσμο:

https://minedu-primary2.webex.com/meet/kvlastaris

 

TO ΒΑΣΙΚΟ ΕΝΤΥΠΟ ΠΟΥ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ:

Φύλλο_Προόδου_Εργαστηρίων Δεξιοτήτων_WORD

ΧΡΗΣΙΜΟ – ΒΟΗΘΗΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ :
ΦΕΚ_4676_ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ-ΜΑΘΗΤΩΝ-ΠΕ_ΔΕ-ΣΤΑ-ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ-ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

 

Αυτοαξιολόγηση μαθήτριας/τή

Περιγραφική αξιολόγηση μαθημάτων και δεξιοτήτων

Περισσότερα ενδεικτικά έντυπα περιγραφικής αξιολόγησης

 

 

 


Συλλογικός προγραμματισμός και σχέδια δράσης Χρήσιμες διευκρινίσεις και επισημάνσεις σύμφωνα με τις οδηγίες και το υλικό του Ι.Ε.Π.

Συλλογικός προγραμματισμός και σχέδια δράσης.
Χρήσιμες διευκρινίσεις και επισημάνσεις σύμφωνα με τις αναν οδηγίες και το υλικό του Ι.Ε.Π. καθώς και το Α΄ μέρος του Σχεδίου δράσης σε επεξεργάσιμη μορφή εντύπου, όπως και ο ανανεωμένος σχετικός οδηγός του Ι.Ε.Π.:

ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΔΡΑΣΗΣ
 
Α ΜΕΡΟΣ ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΡΑΣΗΣ_ ΑΠΟ 16_11_2021 ΕΩΣ 12_01_2022
ΟΔΗΓΟΣ ΕΕΑ (2η έκδοση)


Ενημερωτική συνάντηση: συλλογικός προγραμματισμός εσωτερικής και εξωτερικής αξιολόγησης σχολικής μονάδας

Στο πρόγραμμα των επιμορφωτικών δράσεων του ΠΕ.Κ.Ε.Σ. ΑΜΘ, οι Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου ΠΕ70, Βλαστάρης Κων/νος & Τοζακίδης Ανανίας, διοργανώνουν διαδικτυακή συνάντηση με θέμα: «Ενημέρωση Διευθυντών Δημοτικών Σχολείων σχετικά με τις διαδικασίες εφαρμογής του συστήματος συλλογικού προγραμματισμού, εσωτερικής και εξωτερικής αξιολόγησης των σχολικών μονάδων», για τους Διευθυντές της 3ης & 5ης Ενότητας Σχολείων, ώστε να υπάρξει ενημέρωση για τις – επί του θέματος – πρόσφατες διευκρινίσεις του Ι.Ε.Π.

Η συνάντηση θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 16/11/2021 και ώρα 09.00 έως 10.00, διαδικτυακά μέσω της πλατφόρμας Webex στο σύνδεσμο:

https://minedu-primary.webex.com/meet/tananias


Η διαχείριση του λάθους στη σχολική τάξη

Στο πρόγραμμα των επιμορφωτικών δράσεων του ΠΕ.Κ.Ε.Σ. ΑΜΘ, οι Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου ΠΕ70, Βλαστάρης Κων/νος & Τοζακίδης Ανανίας, διοργανώνουν, διαδικτυακή συνάντηση με θέμα: «Η διαχείριση του λάθους στη σχολική τάξη» με εισηγητή τον Εκπαιδευτικό (ΠΕ70), Μιχαηλίδη Χαράλαμπο, για τους εκπαιδευτικούς της Έ Τάξης, της 3ης & 5ης Ενότητας Σχολείων.

Η επιμορφωτική δράση υλοποιείται στο πλαίσιο παρουσίασης και διάχυσης ενδεικτικών εκπαιδευτικών πρακτικών από εκπαιδευτικούς της ΠΕ Δράμας. Η πρόσκληση για συνεργασία και υλοποίηση ανάλογων επιμορφωτικών δράσεων με αντίστοιχες εισηγήσεις, ισχύει για όλους τους εκπαιδευτικούς της περιφέρειάς Π.Ε. Δράμας.

Η συνάντηση θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη, 16/11/2021 και ώρες 12.30 με 13.30, διαδικτυακά μέσω της πλατφόρμας Webex, στην ψηφιακή αίθουσα:

https://minedu-primary2.webex.com/meet/kvlastaris

 
Η σχετική παρουσίαση:
Η ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΛΑΘΟΥΣ_ΜΙΧΑΗΛΙΔΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ


Πρόσκληση σε συνάντηση συνεργασίας Εκπαιδευτικών Τάξεων Υποδοχής (ΖΕΠ)

Πρόσκληση σε συνάντηση συνεργασίας Εκπαιδευτικών τάξεων υποδοχής(ΖΕΠ) της 5ης & 3ης Ενότητας Σχολείων
Στο πλαίσιο των επιμορφωτικών δράσεων του ΠΕ.Κ.Ε.Σ. ΑΜΘ, οι Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου ΠΕ70, Βλαστάρης Κων/νος & Τοζακίδης Ανανίας, με τη Διεύθυνση ΠΕ Δράμας, καθώς και με τη Συντονίστρια της Δομής Προσφύγων Ν. Δράμας κ. Γρηγοριάδου Σ.,
σας ποσκαλούν σε συνάντηση συνεργασίας με θέματα:
1. Αποθετήρια ΖΕΠ
2. Εκπαίδευση προσφύγων
3. Έκθεση λειτουργίας Τμήματος Υποδοχής ΖΕΠ
4. Ανατροφοδοτική συζήτηση – συνεργασία σε τρέχοντα θέματα
Η συνάντηση αφορά τους εκπαιδευτικούς ΖΕΠ, της 5ης & 3ης Ενότητας Σχολείων, και θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά την Πέμπτη 21/10/2021 και ώρα 12.30 -13.30 στον παρακάτω σύνδεσμο: https://minedu-primary.webex.com/meet/tananias

Το σχετικό έντυπο έκθεσης λειτουργίας ΤΥ ΖΕΠ:
ΕΝΤΥΠΟ-ΤΕΛΙΚΗΣ-ΕΚΘΕΣΗΣ-ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ-ΤΥ-ΖΕΠ-2020-21


Portfolio: αυτοαξιολόγηση, ετεροαξιολόγηση, φύλλο προόδου (ενδεικτικά έντυπα)

Ο ατομικός φάκελος/portfolio μαθήτριας/μαθητή εκτός από τα τεκμήρια επιτευγμάτων (κείμενα, ζωγραφιές κλπ) και το φύλλο προόδου “μπορεί να περιλαμβάνει εναλλακτικές προσεγγίσεις αξιολόγησης, όπως είναι η αυτοαξιολόγηση και η ετεροαξιολόγηση στην ομάδα, και πεδία συγκρότησης του σχολικού βιογραφικού της μαθήτριας και του μαθητή.” (ΦΕΚ 4676/11.10.2021)
Παρατίθενται, ενδεικτικά έντυπα, σε επεξεργάσιμη μορφή “Word” ώστε να διαμορφώνονται ανάλογα με τις ανάγκες και τις προτεραιότητες κάθε προγράμματος (ανοίξτε το άρθρο στην πλήρη μορφή ώστε να τα αντλήσετε):

ΦΥΛΛΟ ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ _1

ΦΥΛΛΟ ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ _2

ΦΥΛΛΟ ΕΤΕΡΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ _1

ΦΥΛΛΟ ΕΤΕΡΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ _ 2

ΦΥΛΛΟ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ

ΦΥΛΛΟ ΠΡΟΟΔΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ (Α΄& Β ΜΕΡΟΣ)

ΦΥΛΛΟ ΠΡΟΟΔΟΥ (ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ Α΄ ΜΕΡΟΥΣ)

Ο ατομικός φάκελος μαθήτριας/μαθητή, δηλαδή το portfolio, αναλυτικά, σύμφωνα με το σχετικό ΦΕΚ, έχει ως εξής:

(α) παραδίδεται στη μαθήτρια και στον μαθητή ως προσωπικό τους αρχείο,

(β) αποτελεί υλικό ενημέρωσης και συμβουλευτικής προς τους γονείς/κηδεμόνες στο πλαίσιο προγραμματισμένων συναντήσεων για την ενημέρωσή τους,

(γ) είναι διαγνωστικό μέσο ως ένα συμπεριληπτικό εργαλείο αποτύπωσης των επιτεύξεων και των εμποδίων επίτευξης καθώς και του μαθησιακού προφίλ κάθε μαθήτριας και μαθητή,

(δ) μπορεί να περιλαμβάνει εναλλακτικές προσεγγίσεις αξιολόγησης, όπως είναι η αυτοαξιολόγηση και η ετεροαξιολόγηση στην ομάδα, και πεδία συγκρότησης του σχολικού βιογραφικού της μαθήτριας και του μαθητή.

Τα στοιχεία του ατομικού φάκελου της μαθήτριας και του μαθητή από τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων, μπορεί να συνεκτιμώνται σε αξιολογικές διαδικασίες μαθησιακού προφίλ, κατά τη διαδικασία σύστασης Εξατομικευμένου Προγράμματος Εκπαίδευσης (ΕΠΕ), κατά τη Συμβουλευτική Επαγγελματική Σταδιοδρομία και σε όποια άλλη ενέργεια εξατομικευμένου παιδαγωγικού σχεδιασμού. Στο φάκελο επιτευγμάτων (portfolio) τηρείται φύλλο προόδου δεξιοτήτων του/της μαθητή/τριας ανά θεματική ενότητα, βάσει του συνημμένου υποδείγματος I. Παρατίθεται το ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ 1


Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση