2o Μαθητικό Φεστιβάλ Ρητορικής Τέχνης Δράμας

Το «2ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ρητορικής Τέχνης Δράμας»  που διοργανώνεται από  τους  ΣΕΕ (ΠΕ 70) Βλαστάρη Κων/νο και Τοζακίδη Ανανία σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Ρητορικών και Επικοινωνιακών Σπουδών Ελλάδας (Ι.Ρ.Ε.Σ.Ε.) και τη στήριξη της Δ/νσης Α/θμιας Εκπ/σης Ν. Δράμας, θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή, 10 Ιουνίου 2022 και ώρα 10.00 έως 11. 30, με τη χρήση της πλατφόρμας Webex και στον σύνδεσμο:

https://minedu-primary2.webex.com/meet/kvlastaris

Συμμετέχουν (κατά σειρά δήλωσης) τα παρακάτω Σχολεία, με τις/τους – αντίστοιχα – υπεύθυνες/ους εκπαιδευτικούς:

1.     Δημοτικό Σχολείο Ξηροποτάμου

  • Πάνου Πασχαλιά (ΠΕ 70), Τάξη Στ΄ 1
  • Ζεμαδάνη Ιωάννη (ΠΕ 70), Τάξη Στ΄ 2
  • Μαδεμλή Δέσποινα (ΠΕ 70), Τάξη Ε΄

2.     3ο Δημοτικό Σχολείο Προσοτσάνης

  • Βαράτη Κυριακή (ΠΕ 08), Τάξη Στ΄

3. 8ο Δημοτικό Σχολείο Δράμας

    • Αμαραντίδου Δέσποινα (ΠΕ  06), Τάξη Δ΄, Ε΄ και Στ΄

4.     Δημοτικό Σχολείο Χωριστής

    • Καζάκης Δημήτριος (ΠΕ 70) Τάξη Στ΄

ΑΦΙΣΑ  2ου ΜΑΘΗΤΙΚΟΥ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΡΗΤΟΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΦΡΑΜΑΣ


ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (Ενδεικτικό)

Παρατίθεται ενδεικτικό πρακτικό  Συλλόγου Διδασκόντων για την ειδική συνεδρίαση που αφορά την Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης της Σχολικής Μονάδας με επιμέρους θέματα  την  Α. Συνολική αποτίμηση των Δράσεων βελτίωσης του σχολείου  και  Β. Συνολική αποτίμηση του εκπαιδευτικού έργου του σχολείου.

Το πρακτικό βασίζεται στις φόρμες και τις σχετικές οδηγίες του Ι.Ε.Π. Οι περιγραφές μπορούν  που αφορούν την αποτίμηση των δράσεων και συνολικού εκπαιδευτικού έργου μπορούν να γίνουν συνοπτικά καθώς αποτυπώνονται και στις σχετικές φόρμες.

ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟ ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΕΙΔΙΚΗΣ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗΣ ΙΟΥΝΙΟΥ 2022 



2ο ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΡΗΤΟΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΔΡΑΜΑΣ

Οδηγίες συμμετοχής στο 2ο Φεστιβάλ Ρητορικής Τέχνης Δράμας

Θέματα  του “2ου Φεστιβάλ Ρητορικής Τέχνης για μαθητές της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης  Δράμας «Σκέφτομαι, Εκφράζομαι, Επικοινωνώ… Δίνω φωνή στα δικαιώματά μου» – Σχολ. Έτος 2021-2022


Εσωτερική Αξιόλογηση Σχολικών Μονάδων

Παρατίθεται  ο οδηγός αξιολόγησης της σχολικής μονάδας (ΙΕΠ) όπως και το σχετικό απόσπασμα  (ΙΕΠ) που αφορά τις ενέργειες του μηνός Ιουνίου 2022.

ΟΔΗΓΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ

ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΙΟΥΝΙΟΥ 2022

 

 


Ενδοσχολικές επιμορφώσεις

Παραγωγή γραπτού  και προφορικού λόγου με παιγνιώδεις δράσεις. Μια πρόταση για τη λειτουργία της τάξης ως εργαστηρίου δυνητικής λογοτεχνίας με την αξιοποίηση παιχνιδιών.

Η ΤΑΞΗ ΩΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΥΝΗΤΙΚΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ

Πρόληψη και διαχείριση της σχολικής βίας:

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΛΗΨΗ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ

 


ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ (Υλικό ενημερωτικής συνάντησης)

Ενημέρωση, προτάσεις και υποστήριξη των δράσεων στο πλαίσιο  του  Δικτύου «Ασφάλεια στο Διαδίκτυο».

ΣΤΟΧΟΙ – ΔΡΑΣΕΙΣ – ΟΦΕΛΗ –ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

ΧΡΗΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ
https://isecurenet.sch.gr/portal/


Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου

Η Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου γιορτάζεται στις 2 Απριλίου, ημέρα γενεθλίων του Χανς Κρίστιαν Άντερσεν, για να εμπνεύσει την αγάπη για το διάβασμα και τα παιδικά βιβλία.
Τα οφέλη από μια δράση για την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου ταυτίζονται με τα οφέλη της ανάγνωσης:
• Νοητική άσκηση
• Βελτίωση λεξιλογίου
• Ενσυναίσθηση και φαντασία
• Απόλαυση και χαρά
Πώς μπορούμε να γιορτάσουμε την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου; Ενδεικτικές προτάσεις:
• Με την υλοποίηση μιας δραστηριότητας ανάγνωσης αποσπασμάτων από αγαπημένα βιβλία των παιδιών, τη συζήτησή τους ή και τη δραματοποίησή τους.
• Με την υλοποίηση μιας δραστηριότητας όπου κάθε παιδί μπορεί να φέρει στην τάξη και να παρουσιάσει το αγαπημένο του βιβλίο (μπορεί να ντυθεί κι ως ένας ήρωας του βιβλίου).
• Με την υλοποίηση ενός εργαστηρίου που ξεκινά με την ανάγνωση – ως πηγή έμπνευσης – και ολοκληρώνεται με δημιουργική γραφή: https://blogs.sch.gr/tananias/fylla-ergasias/ .
• Με την κατασκευή μιας αφίσας με το μήνυμα της ημέρας (ατομικά και ομαδικά).
• Με την παρουσίαση της ζωής και του έργου του συγγραφέα και ποιητή, Χανς Κρίστιαν Άντερσεν, και την ανάγνωση παραμυθιών του.
• Με την προβολή της ταινίας «Τα φανταστικά ιπτάμενα βιβλία του Μορρίς Λέσμορ» (W. Joyce) που μπορεί να την ακολουθήσει συζήτηση και εικαστική έκφραση. Διαθέσιμη στο: https://www.youtube.com/watch?v=Ad3CMri3hOs


Παγκόσμια Ημέρα Αυτισμού (προτάσεις-υλικό)

Ενδεικτικές προτάσεις (υλικό) για την ενημέρωσης και  ευαισθητοποίησης
• «ΑΥΤΙΣΜΟΣ – ΑΣΠΕΡΓΚΕΡ ΕΛΛΑΣ» Ελληνικός δικτυακός τόπος για τον Αυτισμό και τις Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές
http://www.autismhellas.gr/el/Autism.aspx

• VIDEO- Είμαι ένα «παιδί με αυτισμό». Δεν είμαι ένα «αυτιστικό παιδί». Ο αυτισμός μου είναι ένα μέρος του ολικού χαρακτήρα μου.
https://www.youtube.com/watch?v=miQSPI0o8qY
VIDEO- Αυτισμός. Πώς να αναγνωρίσετε τα πρόωρα σημάδια στο παιδί
TAINIA: «Ο μικρός μου αδελφός… από το φεγγάρι»

ΤΑΙΝΙΑ ΓΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ-«Όλα τα κομμάτια μαζί», μια ταινία της Μαίρης Καριωτάκη, σε σκηνοθεσία Ρένας Σκουρογιάννη με θέμα τον αυτισμό.
https://www.youtube.com/watch?v=32yDLNFWFnY


Το πείραμα του Ερατοσθένη

Στο πρόγραμμα των επιμορφωτικών δράσεων του ΠΕ.Κ.Ε.Σ. ΑΜΘ, οι Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου ΠΕ70, Βλαστάρης Κων/νος & Τοζακίδης Ανανίας, σε συνεργασία με τον ΣΕΕ (ΠΕ 04) Καράογλου Γεώργιο, και το ΕΚΦΕ Δράμας με υπεύθυνο τον Παζούλη Παναγιώτη, υλοποίησαν επιμορφωτικό εργαστήριο με θέμα: “2η Επιμορφωτική συνάντηση STEM/STEAM, το πείραμα του Ερατοσθένη”. Το χρήσιμο σχετικό υλικό:
ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ ΤΟΥ ΕΡΑΤΟΣΘΕΝΗ
ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ (ΕΚΦΕ ΔΡΑΜΑΣ)
Η ΜΕΤΡΗΣΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΤΗΣ ΓΗΣ (ΕΚΦΕ ΔΡΑΜΑΣ-Παζούλης Παναγιώτης)


Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση