Σύμφωνα με όσα ψηφίστηκαν στις τροπολογίες του Υπουργείου Παιδείας, το 2016, θα έχουμε διπλές Πανελλαδικές Εξετάσεις.
Θα διεξαχθούν δηλαδή οι εξετάσεις με το νέο σύστημα αλλά και πανελλαδικές εξετάσεις με το παλαιό σύστημα για τους αποφοίτους ΓΕΛ./ΕΠΑΛ Ημερήσιου ή Εσπερινού, σχολικού έτους 2014-15 και προηγούμενων ετών.

