stratiotikes-sxoles

Το  Υπουργείο Παιδείας γνωστοποιεί στους υποψηφίους για τις Στρατιωτικές Σχολές  έγγραφο του ΓΕΕΘΑ, σύμφωνα με το οποίο, η φοίτηση στα ΑΣΣΥ είναι διετής και είναι σε εξέλιξη νοµοθετικές ρυθµίσεις αρµοδιότητας των Γενικών Επιτελείων (ΓΕΣ, ΓΕΝ, ΓΕΑ) µε σκοπό να αυξηθεί ο χρόνος φοίτησης στα τρία
έτη, χωρίς να είναι δυνατόν την παρούσα χρονική στιγµή να αναφερθεί ρητά ότι θα έχουν ολοκληρωθεί οι
απαραίτητες διαδικασίες, προκειµένου να ισχύσει από το ακαδηµαϊκό έτος 2015-2016.

Για να διαβάσετε όλο το έγγραφο πατήστε εδώ  http://www.minedu.gov.gr/publications/docs2014/141113_stratiwtikes_sxoles.pdf