επαναφορά grub στο debian μετά από windows format

Σε ένα acer laptop (ασχετο, αλλα μπορεί να είναι χρήσιμο) που ειχε 2 partition ο σκληρός έγινε φορματ στο  partition των windows. Αυτή η ενέργεια είχε σαν αποτέλεσμα στο boot να μην εμφανίζει την επιλογή του λειτουργικού συστήματος (windows or debian).

Δοκίμασα διάφορα αλλα τελικά αυτό που δούλεψε ήταν:

boot στο λειτουργικό Windows

από http://sourceforge.net/projects/grub4dos/files/GRUB4DOS/  κατέβασμα το grub4dos

αποσυμπίεση

αντιγραφή μόνο το αρχείο grldr.exe στο C:\

τοποθέτηση ubuntu live cd και επανεκίνηση

κατά την επανεκκίνηση στο bios first boot device το cdrom.

μετά απο το boot με ubuntu live cd

μέσα από γραφικό περιβάλλον ή από command line

sudo mount /dev/sda3 /mnt (το debian partition που υπάρχει στο σκληρό δίσκο)

cd /mnt/boot/grub

cp menu.lst /tmp

sudo umount /mnt

sudo mount /dev/sda1 /mnt (windows partition στο σκληρό δίσκο)

mv /tmp/menu.lst /mnt

vi /mnt/boot.ini

προσθήκη της γραμμής

C:\grldr=”Grub4Dos”

αποθήκευση

reboot (αφαίρεση του ubuntu live cd)

και είναι μια χαρά….

Τα βρήκα από:

http://diddy.boot-land.net/grub4dos/files/install_windows.htm

http://www.howtogeek.com/howto/ubuntu/reinstall-ubuntu-grub-bootloader-after-windows-wipes-it-out/   (post Sam Dawson – April 22, 2007 12:18 am)

Συμμετοχή στο WRO 2011

http://wrohellas.ning.com/

http://wrohellas.gr/

Ο 3ος Πανελλήνιος διαγωνισμός εκπαιδευτικής ρομποτικής θα διεξαχθεί το Σάββατο 18-6-2011

όνομα ομάδας: ROBOX

πλήθος μελών ομάδας: 3 μαθητές της Β Γυμνασίου

1η Συνάντηση: Κυριακή 3/4/2011 – 16:00: Γενική συζήτηση για τον διαγωνισμό, ορισμός αρχηγού ομάδας, ανταλλαγή τηλεφώνων και e-mail των μελών της ομάδας, κανονισμοί διαγωνισμού, οδηγίες για την κατασκευή της πίστας, οδηγίες για την κατασκευή με μακετόχαρτο για 25χ25χ25, απόφαση της ομάδας για την τεχνική-τεχνολογία ανάβασης της σκάλας, καθορισμός επόμενης συνάντησης και πρώτες δοκιμές για την κατασκευή του ρομπότ.

2η συνάντηση: Κυριακή 10/4/2011 – 16:00: Κατασκευή πρόχειρης πίστας δοκιμών με βιβλία, αποφασίστηκε το όνομα της ομάδας, αποφασίστηκαν οι στάμπες για τις μπλούζες που θα φοράμε την ημέρα του διαγωνισμού και τέλος κατασκευή και δοκιμή του ρομπότ έτσι ώστε να ανεβαίνει μόνο ένα σκαλοπάτι. Η συνέχεια στην επόμενη συνάντηση….

3η συνάντηση: Κυριακή 17/4/2011 – 16:00: Δοκιμές για το πρώτο σκαλοπάτι, παρουσιάστηκαν προβλήματα, αναζήτηση άλλης τεχνολογίας για το ανέβασμα, ολοκλήρωση για τις στάμπες στις μπλούζες και το λογότυπο της ομάδας.

4η συνάντηση: Μ.Πέμπτη 21/4/2011 – 12:00: Συνεννόηση πιλάφι μεταξύ τους και δεν ήρθε κανένας από την ομάδα.

5η συνάντηση: Κυριακή 8/5/2011 – 16:00: Επανακατασκευή από το μηδέν του ρομπότ και δοκιμές.

6η συνάντηση: Κυριακή 15/5/2011 – 16:00: Έγινε η συνάντηση αλλά καμία εξέλιξη…

7η συνάντηση: Κυριακή 22/5/2011 – 16:00: Έγινε η συνάντηση κατασκευάστηκε νέο μοντέλο αλλά από ότι φαίνεται μάλλον αποτυχία θα είναι. Θα ακολουθήσουν δοκιμές πριν απορριφθεί τελείως.

8η συνάντηση: Κυριακή 29/5/2011 – 16:00: Έγινα δοκιμές και απορρίφθηκε πάμε για νεο μοντέλο το οποίο το φτιάξαμε και πρέπει να το δοκιμάσουμε.

9η συνάντηση: Κυριακή 5/6/2011 – 16:00: Ήρθε μόνο ένας με άδεια χέρια….Ο άλλος διάβαζε και ο 3ος πήγε για μπάνιο όπως πληροφορήθηκα τη Δευτέρα…Χωρίς να ενημερώσουν κανένα….και περίμενα με τον ένα..μπας και έρθεις και κανείς άλλος για να ξεκινήσουμε κάτι…

10η συνάντηση: Κυριακή 12/6/2011 – 16:00: Ξαναφτιάξαμε νεο μοντέλο το οποίο θέλει δοκιμές και προγραμματισμό και εκ των πραγμάτων δεν έχουμε χρόνο μέχρι το Σάββατο 18/6 που είναι ο διαγωνισμός. Δηλαδή δεν κατεβαίνουμε στο διαγωνισμό.-

Λογισμικο για χρήση με τους Διαδραστικούς Πίνακες (τύπου χ)

Μετά από 3 παρουσιάσεις των δυνατοτήτων των διαδραστικών πινάκων σε συναδέλφους διαφόρων ειδικοτήτων κατέληξα στο παρακάτω πρόσθετο λογισμικό (εκτός από το εκπαιδευτικό λογισμικό που έχει το laptop):

Στον Firefox (προεπιλεγμένος) το πρόσθετο https://addons.mozilla.org/el/firefox/addon/zoom-page/?src=api

Google Earth

Google Art

3d Αγία Σοφία

3d Πατριαρχείο

Geogebra

SketchPad

InteractivePhysics

Adobe Flash Player for Firefox

Hot Potatoes

για Φιλόλογους:

Πύλη για την ελληνική γλώσσα: www.greek-language.gr/greekLang/ancient_greek/tools/composition/team.html

Διαδίκτυο και Διδασκαλία: www.netschoolbook.gr/index.html

Ηλεκτρονικά λεξικά: www.komvos.edu.gr/dictionaries/dictonline/DictOnLineTri.htm

Υλικό για την Αρχαία Ελληνική Γλώσσα Γυμνασίου: http://users.sch.gr//ipap/Ellinikos%20Politismos/Yliko/Yliko%20arx..htm

Διδακτικά πακέτα Γυμνασίου: http://pi-schools.sch.gr/gymnasio/

Perseus Digital Library: www.perseus.tufts.edu/hopper/

Thesaurus Linguae Graecae: www.tlg.uci.edu/

Ψηφιακό Σχολείο: http://digitalschool.minedu.gov.gr/modules/auth/listfaculte.php

Ελληνική Ιστορία στο Διαδίκτυο: www.fhw.gr/chronos/gr/

Ιστοσελίδες εκπαιδευτικού-παιδαγωγικού περιεχομένου: http://6dim-diap-elefth.thess.sch.gr/Greek/264_Hrisimes_Istoselides/Istoselides_Ekpaidegtikou_Paidagogikou_Periexomenou.htm

Συμμετοχή στο WRO 2010

www.wrohellas.gr

http://mindstorms.lego.com/en-us/default.aspx

Μετά από την ανακοίνωση στους μαθητές για τον διαγωνισμό WRO συγκεντρώθηκαν άμεσα 3 μαθητές της Α τάξης του Γυμνασίου. Άμεσα κανονίστηκε η πρώτη συνάντηση της ομάδας για το Σάββατο και Κυριακή 30-31/1/2010 στις 12:00. Στη πρώτη συνάντηση (Σάββατο και Κυριακή) έγινε η απαραίτητη οργάνωση της ομάδας και η ενημέρωσή τους για τον διαγωνισμό. Τους έδωσα όλο το απαραίτητο ψηφιακό υλικό που έπρεπε να έχουν σχετικά με τον διαγωνισμό για να τον διαβάσουν. Επίσης τους ανέθεσα στον ελεύθερο χρόνο τους, μέχρι να ξανασυναντηθούμε, να ψάξουν να βρουν ιστοσελίδες με ΝΧΤ. “Κόψαμε” το πρότζεκτ σε 4 μικρότερα κομμάτια.

Στις 6 και 7/2/2010 η ομάδα ασχολήθηκε με την κατασκευή της πίστας (οι οδηγίες κατασκευής από www.wrohellas.gr). Για την κατασκευή της πίστας απαιτήθηκαν 6 μακετόχαρτα, μονωτική ταινία, πράσινο χαρτόνι, 2 χαρτόκουτα, 2 κουτάκια αλουμινίου από αναψυκτικό. Επίσης προστέθηκε ένα ακόμα μέλος στην ομάδα σαν εφεδρικός (συνολικά 4 μαθητές). Η αναζήτηση ιστοσελίδων έφερε αποτέλεσμα (video από youtube.com). Επίσης στα netbook των μαθητών και στο laptop του εργαστηρίου εγκατέστησα το Lego Digital Designer (LDD) – http://ldd.lego.com

Στις 10/2/2010 ήρθε το Lego NXT (το βασικό πακέτο και το  resource set).

Στις 13 και 14/2/2010 η ομάδα ασχολήθηκε με την δοκιμαστική κατασκευή και προγραμματισμό ενός απλού robot με βάση των οδηγιών από την εγχειρίδιο της Lego, για εξάσκηση. Επίσης έγινε η ολοκλήρωση της πίστας (μένουν μερικές λεπτομέρειες ακόμα). Επίσης η ομάδα κατασκεύασε και ένα βραχίονα ο οποίος για 0,3 sec “τιναζόταν” και στα επόμενα 0,3 sec επέστρεφε στην αρχική του θέση ,με τη χρήση ενός κινητήρα. Τους έδωσα πρόσθετο ψηφιακό υλικό με οδηγίες για την κατασκευή διαφόρων τύπων robot. Έγινε εγκατάσταση του ΝΧΤ-G στο laptop του εργαστηρίου.

1st Lego robot (front view)1st Lego robot (side view)βραχίονας (πλάγια όψη)βραχίονας (2η πλάγια όψη)

Η επόμενη συνάντηση καθορίστηκε για Σαββ 20/2 και Κυρ 21/2/2010. Η ομάδα ασχολήθηκε με την κατασκευή ενός απλού robot με 2 αισθητήρες, υπερήχων και φωτός για να κάνει δοκιμές και εξάσκηση με τη χρήση των αισθητήρων. Το robot έχει συναρμολογηθεί και απομένει ο προγραμματισμός του, ο οποίος μέχρι ενός σημείου είναι οκ με βάση το challenge του διαγωνισμού.

Νεο μοντέλο με 2 αισθητήρες p0117_210210.jpgp0118_210210.jpg

Σαββ 27/2 και Κυρ 28/2 η ομάδα ασχολήθηκε με τον αισθητήρα υπερήχων.

Σαββ 6/3 και Κυρ 7/3 η ομάδα ασχολήθηκε με τον αισθητήρα υπερήχων και την κατασκευή για την ρίψη και αρπαγή του αλουμινένιου κουτιού.

Σαββ 13/3 και Κυρ 14/3. Το robot αρχίζει και παίρνει την τελική του μορφή. Δημιουργήθηκε και το τελευταίο κομμάτι του λογισμικού. Και τώρα από την επόμενη φορά αρχίζουν τα δύσκολα γιατί όλα θα πρέπει να συνδεθούν προς την τελική μορφή τους και το κυριότερο να λειτουργήσουν. Ίδωμεν…..

Σαββ 20/3 και Κυρ 21/3. Το Σάββατο λόγω ασυνεννοησίας μεταξύ των μαθητών δεν συναντηθήκαμε. Την Κυριακή ετοιμάσαμε το άρθρο που μας ζητήθηκε για την εφημερίδα και προετοιμάσαμε το λογισμικό για τους 2 light sensors.

Σαββ 27/3 και Κυρ 28/3. Το Σάββατο ασχοληθήκαμε με τον προγραμματισμό του ρομπότ σχετικά με τους εικονικούς  διακόπτες που θα πρέπει να πατήσει. Την Κυριακή δεν καταφέραμε να συναντηθούμε λόγω ασυνεννοησίας και αλλαγής της ώρας μεταξύ των μαθητών.

Τρίτη 30/3: Ασχοληθήκαμε με τον προγραμματισμό κάνοντας δοκιμές-πειράματα.

Πέμπτη 1/4: Ασχοληθήκαμε με τον προγραμματισμό κάνοντας δοκιμές.

Πέμπτη  8/4: Ενώ είχαμε κανονίσει συνάντηση τελικά δεν συναντηθήκαμε.

Σάββατο 17/4 και Κυριακή 18/4:  Κατασκεύασα το τελικό κατά τη διάρκεια τον προηγούμενων ημερών και κάνουμε δοκιμές για να πάρει την τελική μορφή του ως προς το hardware.Η Καθημερινή του Σαββάτου έχει την πρώτη συνέντευξη από τις ομάδες που συμμετέχουν στον διαγωνισμό.

Σάββατο 24/4 και Κυριακή 25/4: Οδηγίες για να φτιαχτεί το LDD από ένα μαθητή. Οδηγίες για να φτιαχτεί σε graffiti το Γυμνάσιο και το όνομα της ομάδας για να τυπωθούν σε μπλούζες. Πήρα και σιδερότυπο. Την Κυριακή άρχισε το λογισμικό.

Σάββατο 1/5 και Κυριακή 2/5: Σάββατο ξεκούραση.

Σάββατο 8/5 και Κυριακή 9/5: Το Σάββατο ήρθε ένας μαθητής και ασχοληθήκαμε με το λογισμικό. Την Κυριακή ήρθαν 2 μαθητές.

Σάββατο 15/5 και Κυριακή 16/5 :  Δεν έγινε συνάντηση λόγω γραπτών απολυτήριων και προαγωγικών εξετάσεων στο Γυμνάσιο με άλλα λόγια τα μέλη της ομάδας είχαν διάβασμα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Παρασκευή 21/5 και Σάββατο 22/5: Το δημιούργημά μας στο LDD (Lego Digital Designer). Η “Καθημερινή” είχε την συνέντευξη που έδωσαν τα παιδιά στο ένθετο “Οι Ερευνητές πάνε παντού” (σελ. 17).

Το άρθρο από την εφημερίδα

Σάββατο 29/5 και Κυριακή 30/5:Ολοκληρώθηκε το δημιουργημά μας στο LDD και αποσυναρμολόγηση και συναρμολόγηση με το LDD. Τελικά έμειναν 3 μαθητές.

Σάββατο 5/6 και Κυριακή 6/6: Το Σάββατο δεν συναντηθήκαμε. Κυριακή 6/6 οι 3 μαθητές ξεκίνησαν την συναρμολόγηση/αποσυναρμολόγηση μέχρι να τη μάθουν απέξω. Το λογισμικό είναι σχεδόν έτοιμο.

Δευτέρα 7/6:

Τρίτη 8/6: Ανακοινώθηκαν οι τελευταίες λεπτομέρειες για τα 2 κουτάκια αλουμινίου από αναψυκτικό και τη σειρά των διακοπτών

Τετάρτη 9/6: Πήραν τα σιδερότυπα και τις οδηγίες για το σιδέρωμα. Αλλαγές στο αρχικό λογισμικό.

Πέμπτη 10/6:  Συνέχεια των αλλαγών στο Λογισμικό

Παρασκευή 11/6: Δοκιμές και τελευταίες ρυθμίσεις

Σάββατο 12/6: Κατά τις 10 παρά ήμασταν στο χώρο του διαγωνισμού. Στη δεύτερη διαγωνιστική πήραμε 50 βαθμούς.Τελικά είμαστε στην 9η θέση ανάμεσα σε 16 ομάδες.

Το δημιούργημά μας που έλαβε μέρος στο διαγωνισμό:

Robot_Ex_WRO_2010

Τα αρχεία lxf για το Lego Digital Designer για την κατασκευή του robot: lxf files

To rbt: rbt for NXT-G

www.edmodo.com

 www.edmodo.com

Edmodo is a private micro-blogging platform built for use by teachers and students.
What Is It?

  • Secure and trusted environment ,
  • Social learning for classrooms ,
  • Share ideas, files & assignments ,
  • Mobile access and messaging.

Featured Apps:

  • Real-Time Messaging ,
  • Privacy Control ,
  • Assignments and Grading ,
  • Store and Share Files ,
  • Class Calendar ,
  • Notifications and SMS ,
  • Mobile Access ,
  • Share Links and Embeds , Polls ,
  • Public Stream (RSS) ,
  • Subscribe to Feed ,
  • Document Viewer

Παράδειγμα προς μίμιση για την εξυπηρέτηση πελατών μετά την πώληση…

Στις 26/10/2009 αγόρασα από γνωστή αλυσίδα καταστημάτων, στο χώρο του λιανικού εμπορίου ειδών διατροφής και άλλων προϊόντων, ένα ασύρματο πληκτρολόγιο-ποντίκι με 3 χρόνια εγγύηση.

Το πληκτρολόγιο στις 26/1/2010 έπαψε ξαφνικά να λειτουργεί. Έγιναν οι απαραίτητες ενέργειες (π.χ. αλλαγή μπαταρίας, δοκιμή σε άλλον υπολογιστή κλπ) και το πληκτρολόγιο δεν ήθελε να συνεργαστεί μαζί μου, ενώ το ποντίκι λειτουργούσε κανονικά.

Στις 27/1/2010 έστειλα ένα e-mail στην αλυσίδα καταστημάτων και την μεθεπομένη μέρα (29/1/2010) μου απάντησαν με ένα e-mail στο οποίο μου έγραφαν να κάνω ένα τηλέφωνο, με δωρεάν χρέωση, για να αναφέρω το πρόβλημα. Πράγματι πήρα το τηλέφωνο ανέφερα το πρόβλημα και μου ζήτησαν το serial number του πληκτρολογίου και μια διεύθυνση για να μου παραδώσουν ένα καινούργιο σετ πληκτρολόγιο-ποντίκι, τα οποία και έδωσα. Την Παρασκευή 5/2/2010 παρέλαβα ένα ολοκαίνουργιο σετ το οποίο ήρθε με courier από μια χώρα της Ευρώπης.

Ευχαριστώ την εν λόγο εταιρεία για την αμεσότητά της και την άρτια εξυπηρέτησή της.

Παρατήρηση 1η: Η συσκευασία του σετ ήταν σφραγισμένη.

Παρατήρηση 2η: Η συσκευασία του σετ ήταν σε ένα μεγαλύτερο κουτί διαγώνια τοποθετημένο κατά το πλάτος της συσκευασίας του σετ.

Παρατήρηση 3η: Η εξωτερική συσκευασία δεν είχε ΚΑΝΕΝΟΣ είδους παραμόρφωση. Το οποίο σημαίνει ότι το κουτί δεν χτυπήθηκε, δεν (συμ)πιέστηκε κλπ. και τα έξοδα αποστολής προφανώς θα ήταν μεγαλύτερα από την αξία του σετ (19,99 euro).

Παρατήρηση 4η: Το προβληματικό πληκτρολόγιο καθώς και το ποντίκι ΔΕΝ τα επέστρεψα και επίσης δεν πλήρωσα τίποτα για όλα αυτά…..


Copyright © ilias blog          Φιλοξενείται από Blogs.sch.gr
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση