Με ποιους όρους προσλαμβάνεται από τον σημερινό αναγνώστη αυτού του είδους η ποιητική παραγωγή; Μπορεί ο μύθος, που αποτέλεσε τη γονιμοποιό δύναμη της ποίησης (αν όχι την ίδια την ουσία της) από τα πανάρχαια χρόνια, να λειτουργήσει στις μέρες μας; Είναι πλέον εφικτό να αξιοποιηθεί δημιουργικά στην εκπαιδευτική διαδικασία; Αν ναι, ποιος μπορεί να είναι ο ρόλος της ποίησης του Ρίτσου σε αυτήν;
Για να διαβάσετε σχετική εισήγησή μου, που εκφωνήθηκε στο 2ο Επιστημονικό Συνέδριο, το οποίο πραγματοποιήθηκε στο Γύθειο στις 13 και 14 Απριλίου 2019, πατήστε εδώ. Σημειώνεται ότι το συνέδριο τίμησαν με την παρουσία τους δύο μεγάλοι ποιητές μας, ο Τίτος Πατρίκιος και ο Κυριάκος Χαραλαμπίδης.