Ενδοσχολικές Επιμορφώσεις

Σχολικό Έτος 2024-2025

2η Ενδοσχολική Επιμόρφωση



Λήψη αρχείου

1η Ενδοσχολική Επιμόρφωση

Πραγματοποιήθηκε η 1η ενδοσχολική επιμόρφωση με θέμα «Δημόσιοι Υπάλληλοι ή Παιδαγωγοί; Η Σύνθεση των Ρόλων των Εκπαιδευτικών» με εισηγήτρια την κ. Ελένη Ζώνιου, Εκπαιδευτικός (ΠΕ60).

Την επιμόρφωση οργάνωσε το Ειδικό Νηπιαγωγείο Ηγουμενίτσας σε συνεργασία με το Δίκτυο Σχολείων: 1ο Δημοτικό Σχολείο Νεοχωρίου Αιτωλοακαρνανίας, Δημοτικό Σχολείο Σαρδηνίων Αιτωλοακαρνανίας, Δημοτικό Σχολείο Ελεούσας Άρτας, Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Ηγουμενίτσας, Ειδικό Νηπιαγωγείο Ηγουμενίτσας, Νηπιαγωγείο Νέας Σελεύκειας, Νηπιαγωγείο Αγίου Βλασίου Ηγουμενίτσας, Νηπιαγωγείο Ασπροκκλησίου Φιλιατών, Εκπαιδευτικοί 3ου Νηπιαγωγείου Ηγουμενίτσας, 6ο Νηπιαγωγείο Ηγουμενίτσας, Νηπιαγωγείο Σαγιάδας Φιλιατών, Νηπιαγωγείο Συβότων, 2ο Νηπιαγωγείο Ιωαννίνων, 10ο Νηπιαγωγείο Ιωαννίνων – Μαρούτσειο, 19ο Νηπιαγωγείο Ιωαννίνων, Νηπιαγωγείο Περάματος Ιωαννίνων, ΣΑΠ- Ειδικό Νηπιαγωγείο Ιωαννίνων, 8ο Νηπιαγωγείο Ιωαννίνων, 1ο Ειδικό Νηπιαγωγείο Κέρκυρας, 2ο Ειδικό Νηπιαγωγείο Κέρκυρας, Νηπιαγωγείο Λεσινίου Αιτωλοακαρνανίας, Νηπιαγωγείο Σαρδηνίων Αιτωλοακαρνανίας, Νηπιαγωγείο Νεοχωρίου Αιτωλοακαρνανίας, 2ο Νηπιαγωγείο Γραικοχωρίου.

Η επιμόρφωση είχε διάρκεια τρεις (3) ώρες και πραγματοποιήθηκε εξ αποστάσεως στις 30/10/2024.



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου

Σχολικό Έτος 2023-2024

“Η αξιοποίηση του παιδικού βιβλίου στην εκπαιδευτική διαδικασία”

m 1

mm



Λήψη αρχείου

«Η επικοινωνία ως παράγοντας ενδυνάμωσης των σχέσεων σχολείου – οικογένειας»



Λήψη αρχείου

Ενδοσχολική Επιμόρφωση με θέμα «Διαφοροποιημένη Διδασκαλία και Μάθηση στην Εκπαιδευτική Διαδικασία» που οργάνωσε το Δημοτικό Σχολείο Λεσινίου Αιτωλοακαρνανίας και συμμετείχαν οι εκπαιδευτικοί των σχολείων: Δημοτικό Σχολείο Λεσινίου, 1ο και το 2ο Δημοτικό Σχολείο Νεοχωρίου, 2ο Δημοτικό Σχολείο Κατοχής, Δημοτικό Σχολείο Πενταλόφου και Δημοτικό Σχολείο Γουριάς Αιτωλοακαρνανίας, Ειδικό Νηπιαγωγείο Ηγουμενίτσας, 1ο Ειδικό Νηπιαγωγείο Κέρκυρας, 2ο Ειδικό Νηπιαγωγείο Κέρκυρας.

Η επιμόρφωση είχε διάρκεια τρεις (3) ώρες και πραγματοποιήθηκε εξ αποστάσεως στις 17/01/2024.

Με εισηγήτρια την προϊσταμένη του Ειδικού Νηπιαγωγείου, Παναγιώτα Στράτη.

1a a b

Η συναισθηματική ευεξία
και η ενεργός συμμετοχή
των μαθητών
στην
εκπαιδευτικη διαδικασια

Ενδοσχολική Επιμόρφωση στις 5/12/2023

1 2

 

«Προγράμματα eTwinning – European School Education Platform»

  Λαμβάνοντας υπόψη μας, ότι το eTwinning είναι μια Eυρωπαϊκή δράση μέσω της οποίας σχολεία από διαφορετικές Eυρωπαϊκές χώρες, κάνοντας χρήση εργαλείων Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ), συνεργάζονται ώστε να αποκομίσουν παιδαγωγικά, κοινωνικά και πολιτισμικά οφέλη, προσκαλέσαμε την κ. Τάλλου Κωνσταντίνα σε επιμορφωτική συνάντηση, στο πλαίσιο των ενδοσχολικών επιμορφώσεων με θέμα «Προγράμματα eTwinning – European School Education Platform». Η επιμόρφωση είχε διάρκεια τρεις (3) ώρες και να πραγματοποιήθηκε εξ αποστάσεως στις 13/11/2023.

  Συμμετείχαν οι εκπαιδευτικοί των σχολείων: Ειδικό Νηπιαγωγείο Ηγουμενίτσας, 3ο Νηπιαγωγείο Ηγουμενίτσας, Νηπιαγωγείο Νέας Σελεύκειας, Νηπιαγωγείο Νεράιδας, Δημοτικό Σχολείο Νεράιδας, Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Ηγουμενίτσας, 2ο Νηπιαγωγείο Ιωαννίνων, 10ο Νηπιαγωγείο Ιωαννίνων – Μαρούτσειο, 19ο Νηπιαγωγείο Ιωαννίνων, 1ο Ειδικό Νηπιαγωγείο Κέρκυρας, 2ο Ειδικό Νηπιαγωγείο Κέρκυρας, Δημοτικό Σχολείο Λεσινίου Αιτωλοακαρνανίας.  

1 4

  «Ένα βιβλίο, μια ιστορία και η Ιστορία!»

με εισηγήτρια τη νηπιαγωγό και συγγραφέα    Κωνσταντίνα Αρμενιάκου

  Η συγγραφέας του long – seller βιβλίου Η κυρά Δημοκρατία μας μίλησε για την προσέγγιση της Ιστορίας στο νηπιαγωγείο και τη διδακτική αξιοποίηση ενός βιβλίου στη σχολική τάξη μέσα από δραστηριότητες και εκπαιδευτικό υλικό βασισμένο στα βιβλία της :

  • Η κυρά Δημοκρατία (εικονογράφηση: Παναγιώτης Καψάσκης, εκδ. Κέδρος )
  • Οι ιππότες της ελευθερίας (εικονογράφηση: Δέσποινα Μανώλαρου, εκδ. Μεταίχμιο)
  • 1 1 2 1 3 4 5 6 7 8 9 10

Το Αειφόρο Σχολείο



Λήψη αρχείου

 

 

«Η Διαφοροποίηση της διδασκαλίας στο Συμπεριληπτικό Σχολείο»

Ενδοσχολική Επιμόρφωση από την Προϊσταμένη του Ειδικού Νηπιαγωγείου Ηγουμενίτσας

                                           Παναγιώτα Στράτη

Η βιωματική προσέγγιση της μάθησης (Προσέγγιση Project

Μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο



Λήψη αρχείου