Συγχαρητήρια στους 3 μαθητές μας!!!!
Τα αδέρφια Καραγεωργίου Νίκος, Λήδα και Γιώργος συμμετείχαν με επιτυχία στο Συνέχεια
Συγχαρητήρια στους 3 μαθητές μας!!!!
Τα αδέρφια Καραγεωργίου Νίκος, Λήδα και Γιώργος συμμετείχαν με επιτυχία στο Συνέχεια
Αγαπητοί γονείς και παιδιά μας συμβουλευτείτε τα παρακάτω αρχεία. Είναι ιδιαίτερα χρήσιμα.:
Ευχαριστούμε θερμά τον κο Λαουτάρη, δημοσιογράφο, γονέα μαθήτριας μας, ο οποίος ενημέρωσε τους μαθητές/τριες μας για τη δουλειά που χρειάζεται για τη δημιουργία μιας εφημερίδας, των άρθρων, των συνεντεύξεων.
Η συμβολή του ήταν πολύ ουσιαστική, καθώς η Α τάξη του σχολείου μας ετοιμάζεται να εκδώσει εφημερίδα με την καθοδήγηση των κ.κ. Αλειφέρη και Αναγνώστου-Κίτσιου.
Οι μαθητές και οι μαθήτριες μας συμμετείχαν στα εργαστήρια της Ημερίδας Φυσικής με μεγάλη χαρά και αποκόμισαν γνώσεις και εμπειρίες. Παράλληλα, παρακολούθησαν, Συνέχεια
Το σχολείο μας γιόρτασε τους 3 Ιεράρχες με εκκλησιασμό, προσφορά άρτων και αρτοκλασία και με προβολή βίντεο για το έργο τους.
Οι μαθητές μας μετέφεραν οι ίδιοι τους άρτους από και προς την εκκλησία. Ο ΣΓΚ – οποίος και φρόντισε για τους άρτους – μας βοήθησε να τους κόψουμε και Συνέχεια
Συγχαρητήρια στο Σύλλογο γονέων και κηδεμόνων του σχολείου μας για την οργάνωση ομιλίας σε σχέση με τα Όρια. Ο ΣΓΚ του σχολείου μας άρχισε από πέρσι μια σειρά ομιλιών για να βοηθηθούν γονείς – εκπαιδευτικοί – μαθητές για την ομαλή λειτουργία του σχολείου, για τη συμβίωσή τους και για τη ζωή τους έξω από το σχολείο.
Η κα Χριστοφιδέλλη αποδείχτηκε ιδιαίτερα καταρτισμένη και μεταδοτική.
Αναμένονται και άλλες δράσεις στο μέλλον.
Διαβάστε τα ποιήματα που έγραψαν οι μαθητές και οι μαθήτριες μας
Το σχολείο μας είναι εξεταστικό κέντρο για το Μαθηματικό Διαγωνισμό Πυθαγόρα 2025. Εδώ θα βρείτε την αίτηση γονέα και όλες τις πληροφορίες. Υπεύθυνος εκπαιδευτικός ο κος Τζουβάρας Θεόδωρος Μαθηματικός του σχολείου μας.
Ο πρόεδρος του 15μελους συμβουλίου του σχολείου μας, Αλκιβιάδης Παπαγιαννόπουλος, συμμετείχε σε εκδήλωση της ένωσης γονέων για τη νεανική παραβατικότητα με ομιλία του σε σχέση με το φαινόμενο. Οι προτάσεις όλων των μαθητών ήταν ιδιαίτερα συγκινητικές και ενδιαφέρουσες.
Στην εκδήλωση συμμετείχε και η ψυχολόγος του σχολείου μας κα Παπαστεφανάτου η οποία Συνέχεια
Μεγάλη επιτυχία σημείωσε η Λαχειοφόρος αγορά του ΣΓΚ του σχολείου μας που γίνεται κάθε Χριστούγεννα. Οι μαθητές μας διασκέδασαν, έφαγαν παραδοσιακά γλυκά και κουλουράκια και κέρδισαν πολλά δώρα από τους λαχνούς που πήραν.
Ο μεγάλος νικητής ήταν ο μαθητής της Α τάξης Αρνόκουρος που κέρδισε το πολύτιμο λάπτοπ.
Ευχαριστούμε θερμά το ΣΓΚ που στηρίζει όλες τις δράσεις του σχολείου μας.
Μια δραματοποίηση του όμορφου διηγήματος του Παπαδιαμάντη “Ο Αμερικάνος” παρουσίασε ο Λογοτεχνικός όμιλος του σχολείου μας στη Χριστουγεννιάτικη γιορτή μας. Οι μαθητές και οι μαθήτριες μας απέδωσαν το πνεύμα του συγγραφέα και των γιορτών συγκινητικά.
Την οργάνωση της γιορτής ανέλαβε η Συνέχεια
Δείτε φωτορεπορτάζ εδώ
Η Υπουργός Kοινωνικής Συνοχής και Oικογένειας, κα. Σοφία Ζαχαράκη οργάνωσε τη βράβευση των διακριθέντων αθλητών για την συμμετοχή τους, αλλά και την διάκρισή τους στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Μηχανοκίνητου Αθλητισμού “FIA MOTORSPORT GAMES ” που έλαβαν χώρα στην Βαλένθια της Ισπανίας.
Συγχαρητήρια στο μαθητή μας Ηλιόπουλο Βασίλη της Β τάξης για τη βράβευσή του!!!!!
Όλοι οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας παρακολούθησαν τη θεατρική παράσταση
ΤΟ ΚΥΜΑ στο θέατρο Λαμπέτη
Εκτός από την ίδια την παράσταση είχαν την ευκαιρία να συζητήσουν με τους πρωταγωνιστές και να ρωτήσουν απορίες για την παράσταση αλλά και το ενδιαφέρον αυτό πείραμα που έγινε από έναν καθηγητή.
Παρακολουθήστε εδώ
Οι μαθητές/τριες του Α3 (τμήμα που επιλέχθηκε με κλήρωση) είχαν τη χαρά να επισκεφτούν το ΚΠΣΝ και να περιηγηθούν με τον κο Πιτσίνιαγκα στις εγκαταστάσεις του και να αντιληφθούν την έννοια της προσβασιμότητας για όσους την έχουν ανάγκη.
Οι μαθητές μας χάρηκαν την επίσκεψη αυτήν και αντιλήφθηκαν τις ανάγκες ενός ατόμου ΑμεΑ ή και κάποιου που μπορεί πρόσκαιρε να χρειαστεί βοήθεια και προσβασιμότητα σε δημόσιες και ιδιωτικές εγκαταστάσεις.
Ευχαριστούμε πολύ τον Παναγιώτη για την εμπειρία.
Τα παιδιά μας συνόδευσαν οι κ.κ. Αδάμ και Ζαβιτσάνου
Δείτε φωτορεπορτάζ εδώ
Με τη βοήθεια της Περιβαλλοντικής Οργάνωσης We4all και με την εκπληκτική διάθεση των δύο κυριών που την εκπροσωπούν η Γ τάξη του σχολείου μας έμαθε, άκουσε συζήτησε για το περιβάλλον και την προστασία του.
Στη συνέχεια οι μαθητές μας -με την καθοδήγηση των υπευθύνων- φύτεψαν Συνέχεια
Δείτε φωτορεπορτάζ εδώ
Δείτε το πρόγραμμα της ενισχυτικής που αρχίζει τη Δευτέρα στο 1ο Γυμνάσιο Βούλας
Παρακολουθήστε εδώ
Δείτε εδώ