Σεμινάριο σε θέματα Διατροφής
Την Τέταρτη 23 Δεκεμβρίου στο Γυμνάσιο Βασιλικού υλοποιήθηκε στο πλαίσιο της ενδοσχολικής αξιολόγησης επιμορφωτικό σεμινάριο με θέμα «Διατροφή και Πνευματική εργασία» . Την επιμόρφωση στους εκπαιδευτικούς του σχολείου πραγματοποίησε η διαιτολόγος διατροφολόγος Μαρία Ευσταθια Πισχινα. Η παρουσίαση είχε ως θέμα τη σημασία της σωστής διατροφής για τους εκπαιδευτικούς και τον καθοριστικό της ρόλο τόσο στη …
