Παρουσίαση για τη Διαχείριση του Άγχους των Εξετάσεων στους μαθητές της Α΄ Γυμνασίου Πέμπτη 30/4/26
Την εβδομάδα αυτή πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας ενημερωτική
παρουσίαση για τους μαθητές της Α΄ Γυμνασίου με θέμα τη διαχείριση του
άγχους των εξετάσεων. Η δράση υλοποιήθηκε από ψυχολόγο του Δήμου, με
στόχο την υποστήριξη και ενδυνάμωση των μαθητών ενόψει της εξεταστικής
περιόδου.
Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης, οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να
συζητήσουν για τα συναισθήματα που συνοδεύουν τις εξετάσεις, να
αναγνωρίσουν τις αιτίες του άγχους και να γνωρίσουν πρακτικές τεχνικές
χαλάρωσης και οργάνωσης της μελέτης τους. Μέσα από βιωματικές
δραστηριότητες και ανοιχτό διάλογο, δόθηκε έμφαση στη σημασία της
θετικής σκέψης, της σωστής προετοιμασίας και της αυτοπεποίθησης.
Η δράση πραγματοποιήθηκε σε ιδιαίτερα θετικό κλίμα και οι μαθητές
συμμετείχαν με ενδιαφέρον, εκφράζοντας απορίες και προσωπικές
εμπειρίες. Το σχολείο μας ευχαριστεί θερμά την ψυχολόγο του Δήμου για
την πολύτιμη συμβολή της και τη στήριξη των παιδιών μας.
Ευχόμαστε σε όλους τους μαθητές καλή δύναμη και καλή επιτυχία στις
εξετάσεις τους!
