Θεατρική Παράσταση «3 του Σεπτέμβρη 1843 – Μακρυγιάννης» στο χώρο του σχολείου
Το έργο αναφέρεται στον Στρατηγό Μακρυγιάννη και στη λαϊκή εξέγερση
της 3ης Σεπτεμβρίου 1843 που είχε ως απαίτηση την παραχώρηση
Συντάγματος. Ο Γιάννης Φέστας, ψυχοπαίδι του Μακρυγιάννη, διηγείται
την πορεία προς το παλάτι, εκεί όπου ο λαός θα υποχρεώσει τον Όθωνα να
υπογράψει το Σύνταγμα. Κατά τη διάρκεια αυτής της πορείας, ανακαλεί
γεγονότα που έζησε και ένιωσε δίπλα στον Στρατηγό.
Το έργο συνδέεται με το αναλυτικό πρόγραμμα της Γ΄ Γυμνασίου και
συγκεκριμένα με τα Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας (Γιάννης
Μακρυγιάννης, Απομνημονεύματα) καθώς και με την Ιστορία (Ελληνική
Επανάσταση, 3η Σεπτεμβρίου 1843 – παραχώρηση Συντάγματος από τον
Όθωνα). Οι εκπαιδευτικοί των παιδιών στα αντίστοιχα γνωστικά
αντικείμενα τα προετοίμασαν για ‘ενεργητική θέαση’ και συμμετοχή στη
συζήτηση που ακολούθησε. Ο ηθοποιός κ. Προκοπίου ερμήνευσε εξαιρετικά
το ρόλο του βοηθού του Μακρυγιάννη , στο μονόλογο που μας δίδαξε με
μοναδικό τρόπο το πώς θεμελιώθηκε η δημοκρατία σαν εθνική επιταγή!
Ενημέρωση
Πρόγραμμα από 16-12-24
https://blogs.sch.gr/gympikerm/infohour/orologio-programma/
Δια Ζώσης και Τηλεφωνική Ενημέρωση Γονέων & Κηδεμόνων
https://blogs.sch.gr/gympikerm/infohour/ores-enimerosis-goneon/
Λειτουργία Δανειστικής Βιβλιοθήκης
Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών & Γονέων στην Ψυχική Υγεία
Η Ομοσπονδία Καθηγητών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (Ο.Κ.Π.Ε)
διοργανώνει και σας προσκαλεί
την Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου 2024, 5.30μμ – 8.30μμ.,
στη δωρεάν διαδικτυακή επιμόρφωση,
για εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης,
με θέμα:
«Σχέσεις Γονέων και Εκπαιδευτικών:
από το ανταγωνιστικό στο συνεργατικό μοντέλο»
- Πώς διαχειρίζομαι ένα γονέα που εισέβαλε στο γραφείο μου σα μαινόμενος ταύρος;
- Πώς επικοινωνώ με το γονέα, τόσο για τα ευχάριστα όσο και για τα δυσάρεστα νέα, στην ενημέρωση για το παιδί του;
- Πώς διαχειρίζομαι την άρνηση του γονέα να αποδεχτεί τις μαθησιακές – και όχι μόνο – δυσκολίες του παιδιού και να δεχτεί βοήθεια;
- Πώς διαχειρίζομαι τις συγκρούσεις μεταξύ γονέων, για ζητήματα βίας μεταξύ των παιδιών τους;
- Ποιες δράσεις μπορώ να οργανώσω, ως πρόληψη της επιθετικότητας μεταξύ γονέων και εκπαιδευτικών αλλά και μεταξύ των μαθητών, δημιουργώντας θετικούς δεσμούς μεταξύ τους;
- Πώς εντάσσω γονείς από διαφορετικά πολιτισμικά περιβάλλοντα;
- Πώς αυξάνω τη συμμετοχή του πατέρα, ως γονέα – συνεργάτη του εκπαιδευτικού;
- Πώς καλλιεργώ την εθελοντική προσφορά των γονέων στο χώρο του σχολείου;
- Με ποιους τρόπους μπορώ να εντάξω τους γονείς ακόμα και στη μαθησιακή διαδικασία, με σκοπό την αύξηση του ενδιαφέροντος των μαθητών για τη μάθηση;
- Σε τι συνίσταται ο ρόλος του εκπαιδευτικού ως leader – ηγέτη της σχολικής κοινότητας;
- Πώς επιτυγχάνω τη διασύνδεση του σχολείου με την ευρύτερη κοινότητα;
- Πώς αξιολογώ όλες τις παραπάνω δράσεις, ώστε να διατηρηθούν στο χρόνο αλλά και να βελτιωθούν;
Επιμορφώτρια: Καραβόλτσου Αθηνά,Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας (Μsc), Ψυχοθεραπεύτρια, Θεατρολόγος (Μed), Μαθηματικός.
Αναλυτικό βιογραφικό: https://athinakaravoltsou.com
Δηλώσεις συμμετοχής εδώ:
https://forms.gle/qw4KzjiH3kUpxYadA
Το σεμινάριο θα διεξαχθεί μέσω Webex και Youtube,
σε σύνδεσμο που θα σας σταλεί στην ηλεκτρονική διεύθυνση που θα δηλώσετε.
Το Πλανητάριο μας “Επισκέπτεται” στο χώρο μας!
Την Τρίτη, 4/12/24, παιδιά και καθηγητές παρακολούθησαν με ενθουσιασμό διαδραστικές
προβολές ταινιών εικονικής πραγματικότητας. Πρόκειται για μια μοναδική
εμπειρία εμβύθισης στον εικονικό κόσμο, που χαρακτηρίζεται από άμεση
ανταπόκριση, ευελιξία, πρωτοτυπία και ζωντάνια. Ο “θόλος” στήθηκε στο
χώρο του αμφιθεάτρου, τα παιδιά μπήκαν μέσα και ταξίδεψαν με τις
αισθήσεις τους στο μαγικό κόσμο του διαστήματος. Ανά μια διδακτική
ώρα, κάθε τμήμα της Α και Β Γυμνασίου ήλθε σε επαφή με το σύμπαν μέσα
από μια μοναδική εμπειρία….ένα πλανητάριο στο χώρο μας!