Καλή επιτυχία Σπύρο!!!
Για την Λετονία ταξιδεύει ο μαθητής μας της Γ’ Γυμνασίου Σπύρος Γάτος.Εκεί θα πάρει μέρος σε Διεθνές Μουσικό Φεστιβάλ.Του ευχόμαστε ολόψυχα καλή επιτυχία. Οι προσπάθειές του, το ταλέντο του και η επιμονή του μας δίνουν ικανοποίηση και μας κάνουν περήφανους . Μ Π Ρ Α Β Ο ! ! !
Διαβάστε περισσότερα Υποβολή σχολίου 28 Μαΐου 2017 ΔΕΣΚΕΙΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΡΓΑΣ
Πρόσφατα σχόλια