Παν μέτρον άριστον: ο δασκαλάκος ήταν λεβεντιά!
Σε ένα «λαθολογικό» κείμενο που έχω σκοπό να εξετάσω πολύ πιο αναλυτικά αν βρω ευκαιρία, ο εξαίρετος σκιτσογράφος Στάθης Σταυρόπουλος ανακεφαλαιώνει τις γλωσσικές ανησυχίες και ενστάσεις του. Και ανάμεσα σε πολλά άλλα λάθη και «λάθη» που επισημαίνει, ιδιαίτερα καυστικός είναι απέναντι σε όσους λένε «παν μέτρον άριστον». Γράφει συγκεκριμένα: Αν πάλι ο αγράμματος είναι εκπαιδευμένος […]
Διαβάστε περισσότερα Υποβολή σχολίου 23 Μαΐου 2017 ΔΕΣΚΕΙΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΡΓΑΣ
Πρόσφατα σχόλια