Στον λευκό τον πύργο
Τετάρτη αύριο. Πέρνουμε βαθμούς. Μέρα είναι θα περάσει. Την Πέμπτη όμως κατακτούμε την Θεσσαλονίκη. Με τον Τάσο, την Τετούλα και την Ντίνα μεγάλη αρχηγό.
Διαβάστε περισσότερα Υποβολή σχολίου 31 Ιανουαρίου 2017 ΔΕΣΚΕΙΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΡΓΑΣ
Πρόσφατα σχόλια