Αξιολόγηση μαθητών στο Γυμνάσιο.
Ολοκληρώνεται στις 20 Ιανουαρίου το πρώτο τετράμηνο του σχολικού έτους 2016-2017.Παραθέτουμε χρήσιμες πληροφορίες για την αξιολόγηση των μαθητών στο Γυμνάσιο σύμφωνα με το νέο νόμο.(ΠΡΟΕΔΡΙΚΟ ΔΙΑΤΑΓΜΑ ΥΠ.ΑΡ.126/2016.Απόσπασμα από ΦΕΚ 211/2016Α.) Άρθρο 1.Σχολικό και διδακτικό έτος 4. Η διδασκαλία των μαθημάτων διεξάγεται σε δύο διδακτικές περιόδους που ονομάζονται τετράμηνα. Η πρώτη περίοδος (1ο τετράμηνο) διαρκεί από […]
Διαβάστε περισσότερα Υποβολή σχολίου 14 Ιανουαρίου 2017 ΔΕΣΚΕΙΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΡΓΑΣ
Πρόσφατα σχόλια