Η Γενιά του Εγώ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 23/09/2012 στην εφημερίδα ΤΟ ΒΗΜΑ science Εδώ και μερικές δεκαετίες τα παιδιά του δυτικού κόσμου μεγαλώνουν με κανακέματα και επαίνους και διαρκείς τονωτικές ενέσεις του Εγώ τους σε μια καλών προθέσεων προσπάθεια ενίσχυσης της αυτοεκτίμησής τους. Πού οδήγησε αυτό; Στην εμφάνιση μιας γενιάς που αν και επισήμως ονομάζεται Γενιά Υ (ως διάδοχος της Γενιάς […]
Διαβάστε περισσότερα Υποβολή σχολίου 28 Ιανουαρίου 2017 ΔΕΣΚΕΙΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΡΓΑΣ
Πρόσφατα σχόλια