Γυμνάσιο Νέας Αγχιάλου

Το Γυμνάσιο της Νέας Αγχιάλου ιδρύθηκε το 1972 και λειτούργησε ως 6/τάξιο. Το 1979 μεταφέρθηκε στο κτήριο που στεγάζεται και λειτουργεί ως σήμερα.

IMG 20241016 131836 1

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΤΟΥΣ ΚΗΔΕΜΟΝΕΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΗΣ Α΄ΤΑΞΗΣ

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες των μαθητών της Α΄ τάξης,

Ο Σύλλογος Διδασκόντων του Γυμνασίου σας προσκαλεί την ερχόμενη Τετάρτη 1 Οκτωβρίου και ώρα 12:35΄ σε ενημερωτική συνάντηση που θα  λάβει χώρα στην αίθουσα 2 στο ισόγειο με θέμα τις προϋποθέσεις για την ομαλή προσαρμογή των μαθητών της Α΄ τάξης  στο νέο σχολικό περιβάλλον μετά το Δημοτικό και την αποτελεσματική ανταπόκρισή τους στις απαιτήσεις των μαθημάτων του Γυμνασίου.

Θα ακολουθήσει η διαδικασία της εκλογής νέων εκπροσώπων του Συλλόγου Γονέων και κηδεμόνων.

Θα είναι μεγάλη μας χαρά να παρευρεθείτε, ώστε να θέσουμε τα θεμέλια της συνεργασίας γονέων και εκπαιδευτικών στον κοινό μας στόχο, αυτόν της προόδου των μαθητών και της διάπλασης άξιων νέων.

ΩΡΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΑΠΟ 29 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2025

Το νέο ωράριο λειτουργίας  του σχολείου  που παρατίθεται θα ισχύσει από 29 Σεπτεμβρίου 2025 ως το τέλος του σχολικού έτους.

 

ΩΡΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ

Ο αγιασμός στο σχολείο μας την Πέμπτη 11-9-2025

IMG 1cdab0591a7ab4aa1e4c7c8352af37a0 V    IMG 3161aa105a9add55b98a351833aea8b1 V   IMG 1291243fbeb7b01699682ed17da92347 V 1IMG d6d2b26d854c3aad8b5bdc5cf89405e0 V 1                           IMG e43c0bb638f63e083ad98e8cd1ab93a4 V         

IMG 8488c3e7d62a7f11f7dff6b377615a0d V 2        IMG 5a20af34f30712bd853bb51335eb979f V

Με την καθιερωμένη τελετή του Αγιασμού ξεκίνησε η νέα σχολική χρονιά στο Γυμνάσιο Νέας Αγχιάλου, παρουσία μαθητών, γονέων και εκπαιδευτικών.

Στην τελετή παρευρέθηκαν η κα Γεωργία Μποντού Τοκαλή, Πρόεδρος της Σχολικής Επιτροπής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δήμου Βόλου και η κα Πυργάνη Βασιλική, Πρόεδρος της Κοινότητας Νέας Αγχιάλου, οι οποίες απηύθυναν θερμές ευχές προς τους μαθητές για πρόοδο, δημιουργικότητα και υγεία. Τους ευχήθηκαν να πορευτούν με δύναμη κι επιμονή, να είναι ανοιχτοί σε νέες ιδέες και να επιδεικνύουν ζήλο και αφοσίωση επιδιώκοντας τη συνεχή ανάπτυξη και πρόοδο.

Στους εκπαιδευτικούς ευχήθηκαν καλή δύναμη και έμπνευση στο σημαντικό έργο τους, καθώς ο ρόλος τους είναι καθοριστικός για τη διαμόρφωση των μελλοντικών γενεών και η αφοσίωσή σας αποτελεί παράδειγμα για όλους.

Τόνισαν, ακόμη, τη σημασία της συνεργασίας σχολείου, οικογένειας και τοπικής κοινωνίας για τη στήριξη των παιδιών και των εκπαιδευτικών στο απαιτητικό έργο τους.

Με αισιοδοξία και χαμόγελα, οι μαθητές πήραν τα πρώτα τους βιβλία και αντάλλαξαν ευχές με τους καθηγητές τους, σηματοδοτώντας έτσι την αρχή μιας νέας χρονιάς γεμάτης στόχους και προκλήσεις.

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΤΟΝ ΑΓΙΑΣΜΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ

Aγαπητοί γονείς και κηδεμόνες, αγαπητοί μαθητές,

ο Σύλλογος Διδασκόντων και η Διεύθυνση του σχολείου σας προσκαλούμε στην τελετή του αγιασμού που θα τελεστεί την Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2025 στις 8.45 πμ στον αύλειο χώρο μεταξύ Γυμνασίου και Λυκείου.

Καλό θα είναι οι μαθητές να έχουν μαζί τους τις σχολικές τσάντες, διότι μετά τον αγιασμό θα παραλάβουν και τα σχολικά βιβλία αυτής της χρονιάς.

Ευχόμαστε σε όλους Καλή σχολική χρονιά!

ΕΝΤΥΠΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗΣ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΑΣ

1. ΑΤΟΜΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

2. ΑΤΟΜΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΥΓΕΙΑΣ ΜΑΘΗΤΗ

3. ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΚΗΔΕΜΟΝΑ Α

4. ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΚΗΔΕΜΟΝΑ Β

 

ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ΤΑΞΗΣ

Οι γονείς των μαθητών της Α΄ τάξης,  παρακαλούνται, να προσκομίσουν συμπληρωμένα τα έντυπα 1 , 2 και 3.

Το έντυπο 2 συμπληρώνεται και σφραγίζεται από ιατρό.

Το έντυπο 3 συμπληρώνεται από κάθε γονέα χωριστά είτε με φυσική παρουσία στο σχολείο είτε  μέσω Gov.gr ή ΚΕΠ (τότε αποστέλλονται και ηλεκτρονικά στο μέιλ του σχολείου mail@gym-n-anchial.mag.sch.gr ).

Σε περίπτωση που την επιμέλεια του παιδιού έχει ο ένας γονέας(Α)(αυτός συμπληρώνει το έντυπο 3), τότε ό έτερος γονέας (Β) συμπληρώνει το έντυπο 4 και προσκομίζεται στο σχολείο και η δικαστική απόφαση επιμέλειας.

ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Β΄ΚΑΙ Γ΄ΤΑΞΗΣ

Οι γονείς των μαθητών της Β΄ και Γ΄τάξης,  παρακαλούνται, να προσκομίσουν συμπληρωμένο το έντυπο 3. Το έντυπο 3 συμπληρώνεται από κάθε γονέα χωριστά είτε με φυσική παρουσία στο σχολείο είτε  μέσω Gov.gr ή ΚΕΠ (τότε τα δύο μαζί αποστέλλονται και ηλεκτρονικά στο μέιλ του σχολείου mail@gym-n-anchial.mag.sch.gr ).

Σε περίπτωση που την επιμέλεια του παιδιού έχει ο ένας γονέας(Α), τότε ό έτερος γονέας συμπληρώνει το έντυπο 4 (και όχι το 3) και προσκομίζεται στο σχολείο και η δικαστική απόφαση επιμέλειας του παιδιού.

 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΚΔΡΟΜΗΣ ΣΕ ΣΤΡΑΣΒΟΥΡΓΟ-ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ, ΑΛΣΑΤΙΑ, ΧΑΪΔΕΛΒΕΡΓΗ, ΦΡΑΓΚΦΟΥΡΤΗ

7 ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΟΛΟΥ – STRASBOURG – DAY BY DAY PROGRAMM – AEGEAN AIRLINES

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΕ ΛΥΚΕΙΑ


Λήψη αρχείου

ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ-ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ ΩΣ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

template ppt _ Eco schools_Final 2024-2025

ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΚΥΛΙΚΕΙΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ-ΛΥΚΕΙΟΥ ΝΕΑΣ ΑΓΧΙΑΛΟΥ

Διακήρυξη διαγωνισμού για κυλικείο Γυμνασίου – Λυκείου Νέας Αγχιάλου

 

Περίληψη διακήρυξης κυλικείο Γυμνάσιο – Λύκειο Νέας Αγχιάλου (1)

ΑΙΤΗΣΗ (1)

ΦΥΛΛΟ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ κυλικειου (1)

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΠΡΟΣ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΣ ΚΑΙ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΤΕΣ ΚΛΙΜΑΤΙΣΤΙΚΩΝ

 

 


Λήψη αρχείου

Σελίδα 10 από 53

Υποστηριζόμενο από blogs.sch.gr & Θέμα βασισμένο στο Lovecraft από τον Anders Norén

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς