Την ιστορική καστροπολιτεία του Μυστρά και στη συνέχεια το γραφικό Γύθειο, είχαν την ευκαιρία να επισκεφτούν τη Δεύτερα 27 Απριλίου οι μαθητές και μαθήτριες της β’ γυμνασίου του σχολείου μας.
Η εκδρομή εντάχθηκε στο πλαίσιο του μαθήματος της ιστορίας και οι μαθητές είχαν έτσι την ευκαιρία να έρθουν σε άμεση επαφή με σημαντικά μνημεία και τόπους της βυζαντινής και νεότερης ελληνικής ιστορίας.
Πρώτος σταθμός της εκπαιδευτικής εκδρομής ήταν ο Μυστράς, όπου οι μαθητές περιηγήθηκαν στον αρχαιολογικό χώρο και γνώρισαν από κοντά την ιδιαίτερη αρχιτεκτονική της βυζαντινής πολιτείας. Επισκέφθηκαν σημαντικά σημεία, όπως τα παλάτια των Δεσποτών, εκκλησίες με σπουδαίες τοιχογραφίες και τα εντυπωσιακά τείχη που περιβάλλουν την καστροπολιτεία. Μέσα από την ξενάγηση, οι μαθητές κατανόησαν τον ρόλο του Μυστρά ως διοικητικού και πνευματικού κέντρου του ύστερου Βυζαντίου, αλλά και τη σημασία του στη διαμόρφωση της ιστορικής πορείας της περιοχής.
Στη συνέχεια, η εκδρομή κατευθύνθηκε στο Γύθειο, παραθαλάσσια πόλη με έντονο ιστορικό και ναυτικό χαρακτήρα. Εκεί οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να ξεκουραστούν, να περπατήσουν στο λιμάνι και να απολαύσουν το τοπίο. 

















