Χωρίς κατηγορία
Αποχαιρετιστήρια γιορτή γ΄ γυμνασίου: Στιγμές που μένουν, δρόμοι που ανοίγουν
Με μουσική και χορούς, αναμνηστικές φωτογραφίες και βίντεο, πολλά χαμόγελα, καθώς και στιγμές συγκίνησης, οι μαθητές/ τριες της γ’ γυμνασίου αποχαιρέτησαν, τη Δευτέρα 22 Ιουνίου, το σχολείο μας, στον προαύλιο χώρο του οποίου πραγματοποιήθηκε η αποχαιρετιστήρια γιορτή που διοργάνωσαν οι ίδιοι και ο σύλλογος γονέων.
Η εκδήλωση, που συντόνισε η κ. Κουτρουμπή, πραγματοποιήθηκε σε γιορτινό κλίμα, παρουσία γονέων, εκπαιδευτικών και φίλων του σχολείου. Χαιρετισμό απηύθυνε η δήμαρχος Οιχαλίας κ. Γεωργακοπούλου η οποία συνεχάρη τους αποφοίτους για την προσπάθειά τους και τους ευχήθηκε καλή πρόοδο και επιτυχία στους μελλοντικούς τους στόχους. Τις θερμές ευχές της προς τους μαθητές εξέφρασε επίσης η διευθύντρια του σχολείου κ. Γιαννιά, η οποία αναφέρθηκε στις όμορφες στιγμές που μοιράστηκαν οι εκπαιδευτικοί με τα παιδιά αυτά τα τρία χρόνια και προέτρεψε τους νέους να συνεχίσουν να ονειρεύονται, να προσπαθούν και να προχωρούν με αισιοδοξία και αυτοπεποίθηση. Στην εκδήλωση μίλησαν επίσης εκπρόσωποι των μαθητών κι εκπαιδευτικοί, με ιδιαίτερη στιγμή τον σύντομο λόγο της κ. Κονταξή, ενώ παράλληλα παρουσιάστηκαν οι δράσεις και οι πρωτοβουλίες του σχολείου μας.
Με το κλείσιμο της γιορτής, αποχαιρετούμε τους μαθητές και τις μαθήτριες της γ΄ γυμνασίου με ευχές για μια νέα πορεία γεμάτη υγεία, δύναμη και προοπτικές, κρατώντας ως πολύτιμη παρακαταθήκη τις στιγμές που μοιραστήκαμε στο σχολείο μας.
Ένα δώρο γνώσης των εκδ. Πατάκη για τους μαθητές μας
Μια σημαντική δωρεά βιβλίων από τις καλές Εκδόσεις Πατάκη παρέλαβε σήμερα το γυμνάσιο μας, στο πλαίσιο της δράσης «Κάθε σχολείο & βιβλιοθήκη». Η ενέργεια αυτή εμπλουτίζει τη σχολική μας βιβλιοθήκη με νέους τίτλους και δίνει στους μαθητές και τις μαθήτριές μας περισσότερες ευκαιρίες να γνωρίσουν τον κόσμο της λογοτεχνίας, της γνώσης και της δημιουργικής σκέψης.
Ευχαριστούμε θερμά τις Εκδόσεις Πατάκη για την προσφορά τους και για τη στήριξή τους στην καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας. Τα νέα βιβλία ήδη βρήκαν τη θέση τους στα ράφια της σχολικής μας βιβλιοθήκης κι ελπίζουμε να γίνουν αφορμή για νέες αναγνώσεις, συζητήσεις και δημιουργικές εμπειρίες για όλη τη σχολική κοινότητά μας.
Δημιουργία χειροποίητων σαπουνιών
Μια ιδιαίτερα δημιουργική και ενδιαφέρουσα δράση με τη συμμετοχή των μαθητών της Α΄ και Β΄ Γυμνασίου, πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 26 Μαΐου στο προαύλιο του σχολείου μας.
Συγκεκριμένα οι μαθητές, υπό την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού μας κ. Δημητρακοπούλου, είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τη διαδικασία παρασκευής σαπουνιού, χρησιμοποιώντας βασικά υλικά όπως ελαιόλαδο, νερό και υδροξείδιο του νατρίου. Στο επόμενο στάδιο της δραστηριότητας πρόσθεσαν χρώματα ζαχαροπλαστικής και αιθέριο έλαιο λεβάντας, δίνοντας στα σαπούνια όμορφο άρωμα και ξεχωριστή εμφάνιση. Η δράση πραγματοποιήθηκε μέσα σε κλίμα συνεργασίας, δημιουργικότητας και ομαδικού πνεύματος, ενισχύοντας τη συνεργασία μεταξύ μαθητών και εκπαιδευτικών και προσφέροντας στους μαθητές μια βιωματική εμπειρία μάθησης.
Διαχείριση άγχους στις εξετάσεις. Πως να μείνω ήρεμος και να δίνω τον καλύτερό μου εαυτό
Δράση ενημέρωσης και υποστήριξης με θέμα : «Διαχείριση άγχους στις εξετάσεις. Πως να μείνω ήρεμος και να δίνω τον καλύτερό μου εαυτό», πραγματοποίησε σήμερα στο σχολείο μας το Κέντρο Κοινότητας Δήμου Οιχαλίας και συγκεκριμένα η νοσηλεύτρια κ. Μπόλου Ευαγγελία σε συνεργασία με την κ. Γκούνη Παρασκευή κοινωνική λειτουργό και υπεύθυνη της Κοινωνικής Υπηρεσίας του Δήμου.
Ο Σύλλογος Παραπληγικών Ν. Πέλλας ευχαριστεί το γυμνάσιο μας
για την πρωτοβουλία των μαθητών κι εκπαιδευτικών να συγκεντρώσουν πλαστικά καπάκια.Εκπαιδευτική εκδρομή της Γ’ γυμνασίου στη Μακεδονία
Με τις αποσκευές γεμάτες ενθουσιασμό, οι μαθητές της Γ’ Τάξης του Γυμνασίου μας πραγματοποίησαν πολυήμερη εκπαιδευτική εκδρομή στη Μακεδονία, συνδυάζοντας την ιστορική γνώση με τη σύγχρονη επιστήμη και τη διασκέδαση.
Το ταξίδι ξεκίνησε με τον καλύτερο τρόπο, με πρώτη στάση την Βεργίνα. Οι μαθητές εντυπωσιάστηκαν από το δέος των Βασιλικών Τάφων και τον θησαυρό των Μακεδόνων, ενώ ακολούθησε επίσκεψη στην πόλη της Βέροιας, όπου είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν την παραδοσιακή αρχιτεκτονική και την ιστορία της. Η περιήγηση συνεχίστηκε με την άφιξη στη Θεσσαλονίκη. Η ομάδα εξερεύνησε τα πιο εμβληματικά σημεία της πόλης: τον Λευκό Πύργο, τα Κάστρα (Άνω Πόλη) με την πανοραμική θέα, την ιστορική εκκλησία του Αγίου Δημητρίου, την επιβλητική Ροτόντα και το Μουσείο Μακεδονικού Αγώνα. Ιδιαίτερη στιγμή της εκδρομής ήταν η μετάβαση στα σύνορα για την επίσκεψη στο Οχυρό Ρούπελ στις Σέρρες, όπου οι μαθητές διδάχθηκαν για την ηρωική αντίσταση των Ελλήνων στον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο. Στο πλαίσιο του επαγγελματικού προσανατολισμού, το σχολείο επισκέφτηκε το Τμήμα Βιοϊατρικών Επιστημών στη Σίνδο. Εκεί, οι μαθητές ενημερώθηκαν για τις προοπτικές του κλάδου της υγείας και της τεχνολογίας, παίρνοντας μια πρώτη γεύση από τον κόσμο της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.



Το ταξίδι της επιστροφής επεφύλασσε μια ακόμη όμορφη στάση. Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν μια δίωρη στάση στα πανέμορφα Γιάννενα, κάνοντας μια βόλτα δίπλα στη λίμνη και παίρνοντας μια τελευταία γεύση από την ηπειρωτική φιλοξενία πριν την άφιξη στον Μελιγαλά.
Εκπαιδευτική επίσκεψη της Α’ γυμνασίου στo Αρχαιολογικό Μουσείο Σπάρτης και στο μουσείο Ελιάς
Εκπαιδευτική επίσκεψη στo Αρχαιολογικό Μουσείο Σπάρτης και στο μουσείο Ελιάς κι Ελληνικού Λαδιού, πραγματοποίησαν τη Δευτέρα 27 Απριλίου, οι μαθητές. τριες της Α’ τάξης του γυμνασίου μας.
Κατά την επίσκεψή τους στο Αρχαιολογικό Μουσείο, οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά σημαντικά ευρήματα της αρχαίας Σπάρτης και να έρθουν σε επαφή με την ιστορία και τον πολιτισμό της περιοχής. Μέσα από τα εκθέματα και την ξενάγηση, κατανόησαν πτυχές της καθημερινής ζωής, της τέχνης και της οργάνωσης της σπαρτιατικής κοινωνίας.
Στη συνέχεια, στο Μουσείο Ελιάς και Ελληνικού Λαδιού, οι μαθητές ενημερώθηκαν για την ιστορία της καλλιέργειας της ελιάς και της παραγωγής ελαιολάδου στην Ελλάδα, από την αρχαιότητα έως σήμερα. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσίασαν τα παραδοσιακά εργαλεία και οι μέθοδοι παραγωγής, καθώς και η σημασία της ελιάς στην οικονομία και τον πολιτισμό της χώρας μας.
Τέλος, η εκδρομή κατευθύνθηκε στο Γύθειο, παραθαλάσσια πόλη με έντονο ιστορικό και ναυτικό χαρακτήρα. Εκεί οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να ξεκουραστούν, να περπατήσουν στο λιμάνι και να απολαύσουν το τοπίο.
Συμμετοχή του σχολείου μας στην Εθνική Δράση Προαγωγής Υγείας
Στην εθνική δράση προαγωγής υγείας με θέμα «Ευαισθητοποίηση και Ενημέρωση για την Υγεία και την Υγιεινή της Έμμηνου Ρύσεως», η οποία υλοποιείται σε συνεργασία με τη UNICEF, συμμετείχε το προηγούμενο διάστημα το σχολείο μας.
Στο πλαίσιο της δράσης πραγματοποιήθηκαν ειδικά σχεδιασμένες παρουσιάσεις και ενημερωτικές δραστηριότητες για τις μαθήτριες και τους μαθητές των τριών τάξεων του σχολείου μας. Στόχος της δράσης ήταν η ενίσχυση της γνώσης, η καλλιέργεια θετικής στάσης απέναντι στη φροντίδα της υγείας, καθώς και η ανάπτυξη σεβασμού, κατανόησης και αποδοχής γύρω από ένα σημαντικό ζήτημα που αφορά την καθημερινότητα και την ευεξία των νέων.


Στο τέλος της ενημέρωσης διανεμήθηκαν στις μαθήτριες πακέτα με σερβιέτες, συμβάλλοντας έμπρακτα στην υποστήριξη της υγιεινής και στην ενίσχυση της φροντίδας της προσωπικής υγείας.

















