ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΚΡΕΜΑΣΤΗΣ
ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΓΚΡΙΘΗΚΑΝ ΜΕ ΑΡ.ΑΠΟΦΑΣΗΣ : 8723/24-11-2015
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΡΟΚΡΙΣΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ
ΣΧΟΛΕΙΟ | ΘΕΜΑ | ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ | ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ/ΤΡΙΕΣ | ΠΕ | ΑΡ. ΠΡΑΞΗΣ |
Γ/ΣΙΟ ΚΡΕΜΑΣΤΗΣ | Η Τέχνη σαν Παραμύθι: οι μαθητές γνωρίζουν το έργο του Ρενουάρ μέσα από το παραμύθι. Σχέση Τέχνης και Λόγου. | Πολιτιστικό | ΞανθούληΠαρασκευούδη | 5 | 23/10-11-2015 |
Γ/ΣΙΟ ΚΡΕΜΑΣΤΗΣ | Τα Αρχοντικά της Καστοριάς και η Λαογραφία | Πολιτιστικό | ΠαρασκευούδηΚόγια | 11 | 23/10-11-2015 |
Γ/ΣΙΟ ΚΡΕΜΑΣΤΗΣ | Η ιστορία του ” Tea Time” στη Βρετανία | Πολιτιστικό | ΣκόκαΞανθούλη | 6 | 23/10-11-2015 |
Γ/ΣΙΟ ΚΡΕΜΑΣΤΗΣ | Αειφορία και ανανεώσιμες πηγές ενέργειας | Περιβαλλοντικό | ΣαλιάρηςΜπρόκου | 04.02 | 23/10-11-2015 |
Γ/ΣΙΟ ΚΡΕΜΑΣΤΗΣ | “Οι Δρόμοι του Μεσαίωνα” : από τα κάστρα της Ρόδου στα κάστρα της Μονεμβασιάς | Πολιτιστικό | ΜαρινάκοςΜπρόκου | 1 | 23/10-11-2015 |
Γ/ΣΙΟ ΚΡΕΜΑΣΤΗΣ | Ο λαχανόκηπος του σχολείου μας | Περιβαλλοντικό | ΤουβράςΠορφυρίδουΣεμερτζάκη | 11 | 23/10-11-2015 |
Γ/ΣΙΟ ΚΡΕΜΑΣΤΗΣ | Οι μαθητές γνωρίζουν τον Θεόφιλο | Πολιτιστικό | ΓιαννιτόπουλοςΞανθούλη | 8 | 23/10-11-2015 |
Γ/ΣΙΟ ΚΡΕΜΑΣΤΗΣ | Ο τρόπος ανακάλυψης και η σημασία του μηχανισμού των Αντικυθήρων | Πειβαλλοντικό | ΟρφανόςΠορφυρίδου | 3 | 23/10-11-2015 |
Γ/ΣΙΟ ΚΡΕΜΑΣΤΗΣ | Ενεργά ηφαίστεια: το ηφαίστειο της Νισύρου | Πειβαλλοντικό | ΒαλλιανάτουΕλευθεριάδου | 3 | 23/10-11-2015 |
Γ/ΣΙΟ ΚΡΕΜΑΣΤΗΣ | Αντόνι Γκαουντί | Πολιτιστικό | ΠατέλληςΠαρασκευούδη | 19 |
23/10-11-2015 |