Σήμερα, Τρίτη, 19 Μαΐου, απονεμήθηκαν βεβαιώσεις συμμετοχής στους μαθητές που συμμετείχαν στην ημερίδα “Γιορτή των Φυσικών Επιστημών στην Αργολίδα”, παρουσιάζοντας το πείραμα: “Μικροσκοπική Παρατήρηση Γυρεοκόκκων Μελιού”. Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί που συνόδευσαν τα παιδιά ήταν ο κύριος Νέζος Αδριανός και η κυρία Καραμούντζου Μαρία.



