Την Τρίτη, 23 Ιουνίου 2026 και ώρα 8:30 μ.μ. στο προαύλιο του Γυμνασίου Κουτσοποδίου θα γίνει η γιορτή αποφοίτησης των μαθητών της Γ’ τάξης του σχολείου μας.
Συντάκτης: ΜΠΟΥΜΠΟΥΡΕΚΑ ΠΑΝΑΓΟΥΛΑ
Προσφορά στο Γηροκομείο Άργους
ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟΥ ΣΤΟ ΓΗΡΟΚΟΜΕΙΟ ΑΡΓΟΥΣ
Την Τρίτη 5 Μαΐου 2026, οι εκπαιδευτικοί του Γυμνασίου Κουτσοποδίου, κος Νέζος Αδριανός και κα Καραμούντζου Μαρία επισκέφθηκαν το Γηροκομείο Άργους, προσφέροντας ελαιόλαδο για τις ανάγκες της Δομής. Η συγκεκριμένη προσφορά αποκτά ιδιαίτερη αξία και συμβολισμό, καθώς το ελαιόλαδο προέρχεται από τον ελαιώνα του Σχολείου.
Οι μαθητές/τριες στα πλαίσια του Προγράμματος Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης «Ελιά – Λάδι – Ιστορία – Αειφορία» με υπεύθυνους τους παραπάνω εκπαιδευτικούς, ανέλαβαν οι ίδιοι τη συγκομιδή του ελαιοκάρπου συμμετέχοντας ενεργά σε όλα τα στάδια της διαδικασίας από τη συλλογή έως την παραγωγή του ελαιολάδου. Μάλιστα ομάδα μαθητών/τριών επισκέφθηκε το ελαιοτριβείο όπου παρακολούθησε τη διαδικασία παραγωγής και επεξεργασίας του ελαιολάδου, αποκτώντας πολύτιμες εμπειρίες και γνώσεις. Παράλληλα, άλλη ομάδα μαθητών/τριών ανέλαβε να ζωγραφίσει και να διακοσμήσει το δοχείο αποθήκευσης του ελαιολάδου, δίνοντας μια ξεχωριστή καλλιτεχνική και δημιουργική διάσταση στη δράση.
Οι εκπαιδευτικοί είχαν την ευκαιρία να συνομιλήσουν με τους φιλοξενούμενους και το προσωπικό της Δομής, σε ένα ιδιαίτερα θερμό κλίμα. Μέσα από αυτή την πρωτοβουλία αναδεικνύονται οι αξίες της αλληλεγγύης, της κοινωνικής προσφοράς και της έμπρακτης στήριξης προς τους ανθρώπους της τρίτης ηλικίας. Η δράση αυτή αποτελεί ένα ακόμη παράδειγμα της κοινωνικής ευαισθησίας του σχολείου και της προσπάθειάς του να καλλιεργεί στους μαθητές το πνεύμα της προσφοράς, του εθελοντισμού και της συνεργασίας με την τοπική κοινωνία.
ΤΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΗΣ Α΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΤΗ ΒΙΟΛΟΓΙΑ
ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ ΣΤΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ
Πρόγραμμα Εξετάσεων
Τεχνολογία και Εργαστήρια δεξιοτήτων
ΕΡΓΑΣΙΕΣ – ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
Στα πλαίσια του μαθήματος της Τεχνολογίας οι μαθητές της Α΄ τάξης πραγματοποιήσαν Κατασκευές – Μακέτες, κάνοντας χρήση ποικίλων υλικών (ανακυκλώσιμων, πλαστικών, δομικών κλπ). Επιλέξανε δημιουργήματα από όλους τους Τεχνολογικούς τομείς όπως, Ανεμογεννήτρια, Μοτοσυκλέτα, Εκκλησία, Διαστημόπλοιο, Πηγάδι.
Στη Β΄ Γυμνασίου δημιούργησαν Οργανογράμματα παίζοντας «παιχνίδι Ρόλων» με θέμα τις Παραγωγικές Μονάδες. Σχεδιάσανε τα απαραίτητα Logo κάνοντας χρήση του λογισμικού Canvas και υλοποίησαν έρευνες που αφορούσαν τους Ρόλους τους.
Στη Γ΄ Γυμνασίου οι μαθητές εφάρμοσαν την Μέθοδο της Έρευνας κάνοντας χρήση Ερωτηματολόγιων και δημιούργησαν Εργασίες επιλέγοντας Τεχνολογικά αλλά και Κοινωνικά θέματα που τους Απασχολούν.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ – ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ
Επίσης στα Εργαστήρια Δεξιοτήτων πραγματοποιήθηκαν Μαθήματα Ρομποτικής. Ποιο συγκεκριμένα οι μαθητές της Γ΄ τάξης συναρμολόγησαν τα Ρομποτικά οχήματα R4 τα οποία καθοδήγησαν με τη χρήση Tablet, αλλά και με τη μέθοδο του προγραμματισμού.
Επίσης σε όλες τις Τάξεις γνώρισαν τον κόσμο της Τεχνολογίας μέσα από βιωματικές και δημιουργικές δραστηριότητες με τα κουτιά Ρομποτικής S-2. Με την εφαρμογή ηλεκτρονικών κυκλωμάτων, αισθητήρων, ανέπτυξαν δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων, συνεργασίας και υπολογιστικής, κατανοώντας βασικές αρχές ηλεκτρονικής και αυτοματισμού μέσα από πραγματικές εφαρμογές. Έτσι ενισχύθηκε η δημιουργικότητα και η καινοτομία, φέρνοντας τους μαθητές σε επαφή με δεξιότητες του μέλλοντος και καλλιεργώντας ενδιαφέρον τους για τις επιστήμες STEM, τη μηχανική και τον προγραμματισμό.
Τέλος οι μαθητές μας γνώρισαν τον κόσμο του Τρισδιάστατου Σχεδιασμού δημιουργώντας τη δική τους μολυβοθήκη με το πρόγραμμα Fusion 360. Μέσα από τη διαδικασία σχεδίασης, ανέπτυξαν δεξιότητες δημιουργικότητας, χωρικής αντίληψης και ψηφιακού σχεδιασμού, μετατρέποντας μια ιδέα σε ένα ολοκληρωμένο τρισδιάστατο μοντέλο. Στη συνέχεια, η κατασκευή τους πήρε πραγματική μορφή μέσω εκτύπωσης σε 3D printer, δίνοντας στους μαθητές τη χαρά να δουν και να κρατήσουν το δικό τους δημιουργικό έργο.
Εργασίες- κατασκευές
https://video.sch.gr/asset/detail/WFMFgoaMUVIXXcOITvP9EKzN/n2ZFWsbJhoG3nGVm7Sg1awJM
Δημιουργός: paboumpo, στις: 21-05-2026, διάρκεια: 00:04:00
Εργασίες μαθητών
Ρομποτική
https://video.sch.gr/asset/detail/M2MXm8wLin6gXleVfIoehYtE/
Δημιουργός: paboumpo, στις: 21-05-2026, διάρκεια: 00:03:33
Κατασκευές μαθητών
Απονομή βεβαιώσεων συμμετοχής
Σήμερα, Τρίτη, 19 Μαΐου, απονεμήθηκαν βεβαιώσεις συμμετοχής στους μαθητές που συμμετείχαν στην ημερίδα “Γιορτή των Φυσικών Επιστημών στην Αργολίδα”, παρουσιάζοντας το πείραμα: “Μικροσκοπική Παρατήρηση Γυρεοκόκκων Μελιού”. Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί που συνόδευσαν τα παιδιά ήταν ο κύριος Νέζος Αδριανός και η κυρία Καραμούντζου Μαρία.
Συμμετοχή του Γυμνασίου Κουτσοποδίου στη Γιορτή Φυσικών Επιστημών στο Ναύπλιο
Συμμετοχή του Γυμνασίου Κουτσοποδίου στη Γιορτή Φυσικών Επιστημών στο Ναύπλιο
Το Γυμνάσιο Κουστοποδίου συμμετείχε με την πολυπληθέστερη ομάδα μαθητών στην καθιερωμένη «Γιορτή των Φυσικών Επιστημών» που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 30 Απριλίου στο 1ο Γυμνάσιο Ναυπλίου.
Η εκδήλωση διοργανώθηκε από το Εργαστηριακό Κέντρο Φυσικών Επιστημών Αργολίδας, τη Διεύθυνση Β/θμιας Εκπαίδευσης Αργολίδας και τον Σύμβουλο Εκπαίδευσης Φυσικών Επιστημών Δυτικής Αττικής και Αργολίδας κ. Κωσταρίδη.
Η ομάδα Βιολογίας της Α΄ τάξης (Κουγιάς Ιωάννης, Ντόκος Νικόλαος, Παιδάκης Γεώργιος, Παπαδοπούλου Αναστασία, Ππακωνσταντίνου Ιωάννης, Σινγκ Γιουβρατζ, Φούζας Νεκτάριος και Φωτόπουλος Γεώργιος) παρουσίασαν πειράματα ανίχνευσης των θρεπτικών συστατικών: πρωτεΐνες, άμυλο, λιπίδια και σάκχαρα σε τρόφιμα που χρησιμοποιούμε καθημερινά (αυγό, γάλα, γιαούρτι, ψωμί, μπισκότα, τυρόπιτα, πορτοκάλι) και εξήγησαν με τη χρήση του μικροσκοπίου που οφείλεται το κόκκινο χρώμα της πιπεριάς «Φλωρίνης και πως μπορούμε να διακρίνουμε το μέλι και τη γνησιότητα του μικροσκοπικά (μέλι ερείκης και θυμαρίσιο)
Η ομάδα Βιολογίας και Χημείας της Β΄τάξης (Αργύρης Μιχάλης, Μπεζάνι Ρενάσιο, Νέζου Χριστίνα, Νενεκούμη Ναυσικά, Παπαχριστοπούλου Παναγιώτα-Δήμητρα και Χαβιαράκη Άρτεμις) πειραματίστηκαν και παρατήρησαν με το μικροσκόπιο ωφέλιμους μικροοργανισμούς που βρίσκονται σε καθημερινά τρόφιμα όπως λακτοβακίλων γιαουρτιού, μικροοργανισμών σε σκευάσματα προβιοτικών εμπορίου, ζυμομυκήτων και αναπαραγωγής αυτών σε μαγιά εμπορίου, καθώς και τη διαλυτότητα χημικών ουσιών της καθημερινότητας σε νερό και οινόπνευμα.
Η ομάδα Φυσικής της Γ΄τάξης (Κωτσόγιαννης Παναγιώτης, Μπιτζής Αλέξανδρος, Μπλάτσου Αναστασία, Μπουλούκου Ιωάννα, Μπούφα Αγγελική και Φωτοπούλου Βασιλεία) πειραματίστηκε με τον ηλεκτρισμό και το μαγνητισμό.
Η εκδήλωση περιελάμβανε επίσης, δύο εξαιρετικές διαλέξεις, της κ. Κομμά (Φυσικού) «Αυτός ο κόσμος, ο μικρός, ο μέγας» και της κ. Τσιτσιλώνη (Καθηγήτριας Ανοσολογίας) «Ανοσοθεραπεία του καρκίνου». Την καθοδήγηση των μαθητών του σχολείου ανέλαβε ο εκπαιδευτικός κ. Αδριανός Νέζος (Βιολόγος) .
Οι μαθητές επέδειξαν ιδιαίτερο ζήλο στην προετοιμασία τους για τη γιορτή. Κατά την παρουσίαση των πειραμάτων που είχαν αναλάβει το αρχικό άγχος «έφυγε γρήγορα» και στη συνέχεια «υποδύθηκαν» το ρόλο του μικρού «επιστήμονα-ερευνητή» που παρουσιάζει τα αποτελέσματα των πειραμάτων του στο κοινό.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ 4ου ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΜΑΘΗΤΙΚΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ
Με χαρά ανακοινώνουμε ότι οι μαθητές της Α΄ Γυμνασίου του σχολείου μας, Αντωνόπουλος Γιώργος και Ντόκος Νίκος, που συμμετείχαν στον 4ο Πανελλήνιο Μαθητικό Οικονομικό Διαγωνισμό του ΕΑΠ, διακρίθηκαν για την καλύτερη επίδοση στο θέμα ανάπτυξης. Συγχαρητήρια στους μαθητές μας και στον υπεύθυνο καθηγητή, κύριο Γαβρίλη!!!
Επίσκεψη από το Δημοτικό Σχολείο Φιχτίων
Σήμερα μας επισκέφθηκε η Πέμπτη και η Έκτη τάξη του Δημοτικού Σχολείου Φιχτίων, στα πλαίσια του προγράμματος μετάβασης από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο. Τα παιδιά ενημερώθηκαν από την Διευθύντρια για όσα καινούργια πράγματα θα συναντήσουν στο Γυμνάσιο, έθεσαν τις δικές τους ερωτήσεις και απορίες, ξεναγήθηκαν στους χώρους του σχολείου και τέλος τους προσφέραμε κεράσματα και δωράκια. Πριν φύγουν, έπαιξαν με τους μαθητές της Α’ Γυμνασίου. Περιμένουμε με χαρά τους μελλοντικούς μας μαθητές!!!
Ενημέρωση μαθητών
Στα πλαίσια του Επαγγελματικού Προσανατολισμού, οι μαθητές της Γ΄ Γυμνασίου ενημερώθηκαν σήμερα, Τρίτη 28 Απριλίου, από τις κυρίες Μπίσκου και Σκούφου, για τις επαγγελματικές προοπτικές των σχολών ΔΥΠΑ ΕΠΑΣ ( πρώην ΟΑΕΔ- ΟΑΕΔ Τίρυνθας)
Διδακτική επίσκεψη στην Ακρόπολη
Την Παρασκευή, 24 Απριλίου 2026, η Γ΄ τάξη του Γυμνασίου μας πραγματοποίησε διδακτική επίσκεψη στην Ακρόπολη. Τα παιδιά περπάτησαν στο λόφο της Ακρόπολης και θαύμασαν το θέατρο Ηρώδου του Αττικού, τα Προπύλαια, το ναό της Αθηνάς Νίκης, τον Παρθενώνα και το Ερέχθειο. Άκουσαν από τους συνοδούς καθηγητές τους κάποιες ενδιαφέρουσες πληροφορίες για τα μοναδικά και λαμπρά αυτά έργα του “Χρυσού αιώνα” του Περικλή. Για τους μαθητές της Γ΄ Γυμνασίου, η εκδρομή αυτή είχε και συναισθηματική αξία και συγκίνηση, καθώς σε λίγες μέρες το διδακτικό έτος τελειώνει και αποχαιρετούν το Γυμνάσιο!
ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ
Η Διευθύντρια και ο Σύλλογος Διδασκόντων του Γυμνασίου Κουτσοποδίου εύχονται στις μαθήτριες και στους μαθητές του σχολείου μας καθώς και στους γονείς και κηδεμόνες τους “Καλό Πάσχα” και “Καλή Ανάσταση” με υγεία!!!

Διδακτική επίσκεψη στο σπήλαιο Κάψια
Την Παρασκευή, 3 Απριλίου, η Α΄ τάξη του σχολείου μας πραγματοποίησε επίσκεψη στο σπήλαιο Κάψια Αρκαδίας με συνοδούς καθηγήτριες τις κυρίες Καραμούντζου Κωνσταντίνα και Μπουμπουρέκα Παναγούλα.
Το Σπήλαιο Κάψια βρίσκεται στο μαντινειακό οροπέδιο, πολύ κοντά στο χωριό Κάψια. Είναι ένα από τα 10 πιο αξιόλογα σπήλαια της Ελλάδας, τοποθετημένο στην Αρκαδία (15 χλμ. από την Τρίπολη). Διακρίνεται για τον πλούσιο σταλαγμιτικό διάκοσμο με σπάνιους χρωματισμούς (κόκκινο, κίτρινο, λευκό) και συνδέεται με ένα σύστημα φυσικών καταβοθρών, αποτελώντας ένα μαγευτικό γεωλογικό μνημείο που κατοικήθηκε κατά τη Νεολιθική περίοδο.
Το σπήλαιο ερευνήθηκε για πρώτη φορά το 1887 από τον Γάλλο αρχαιολόγο Γουστάβο Φουζέρ και αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα αξιοθέατα της Αρκαδίας.
Ευχαριστούμε θερμά την κυρία Κωνσταντίνα για την ξενάγησή της!
ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ- ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΓΙΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
Αποτελέσματα διαγωνισμού ποίησης
Με χαρά και συγκίνηση ανακοινώνουμε ότι ο μαθητής του Γυμνασίου μας, Μποζιονέλος Γιώργος, τιμήθηκε με τον τρίτο έπαινο στο Διαγωνισμό Ποίησης των Εκπαιδευτηρίων Παναγία Προυσιώτισσα,στον οποίο συμμετείχε το σχολείο μας. Το ποίημά του έχει τον τίτλο ” Το κενό στο τραπέζι” και θίγει το σοβαρό κοινωνικό θέμα της βίας στα γήπεδα, που μπορεί να έχει τραγικές συνέπειες. Πολλά συγχαρητήρια και ευχές για καλή πρόοδο!!!
Προκήρυξη για εκπαιδευτική επίσκεψη
Σεμινάριο σχολικού εκφοβισμού
Με αφορμή την ημέρα κατά του σχολικού εκφοβισμού,που έχει οριστεί να είναι η 6η Μαρτίου κάθε χρόνου, πραγματοποιήσαμε ένα σεμινάριο σχολικού εκφοβισμού στα τμήματα της Α’ Γυμνασίου. Μιλήσαμε για το τι σημαίνει σχολικός εκφοβισμός,για τις μορφές του, για τις συνέπειες και για τους τρόπους με τους οποίους μπορούμε να αντιδράσουμε. Συζητήσαμε σενάρια σχολικού εκφοβισμού και προβληματιστήκαμε σχετικά με τα συναισθήματα των εμπλεκομένων στα σενάρια αυτά. Οι μαθητές έλυσαν φύλλο εργασίας – κουίζ με το οποίο έλεγξαν τις γνώσεις που αποκόμισαν. Τέλος τους μοιράστηκε αναμνηστικό δίπλωμα συμμετοχής στο σεμινάριο.
Η φιλόλογος Μπουμπουρέκα Γιούλα.
Επίσκεψη Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου κ. Νεκταρίου
Σήμερα, Τρίτη, 3 Μαρτίου 2026, μας επισκέφθηκε στο σχολείο μας ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης μας,κ. Νεκτάριος. Φέτος επέλεξε να μιλήσει στα παιδιά για τον Άγιο Τύχωνα τον Αγιορείτη. Ο παπά Τύχων γεννήθηκε το 1884 στη Ρωσία από ευλαβείς γονείς. Ασκήτευσε στους Αγίους Τόπους και το Σινά και έζησε πολλά χρόνια στο Άγιο Όρος. Ήταν πνευματικός του Αγίου Παϊσίου. Κοιμήθηκε το 1968. Ήταν γνωστός για την απλότητα, την αγάπη του για το συνάνθρωπο και την προσευχή του. Ο Σεβασμιώτατος χάρισε στα παιδιά βιβλίο με το βίο του Αγίου.











































