Δημοσιεύθηκε στην Γενικά

Γιορτή λήξης σχολικού έτους 2018-19

Η Διεύθυνση, ο Σύλλογος Διδασκόντων και ο Σύλλογος Γονέων/κηδεμόνων πραγματοποίησε τιμητική εκδήλωση για όλους τους μαθητές και ιδιαίτερα για τους αποφοίτους της Γ’ τάξης, την Πέμπτη 13 Ιουνίου.Ευχόμαστε  κάθε στιγμή και μία επιτυχία, κάθε προσπάθεια και μία κατάκτηση, κάθε όνειρο και μία πραγματικότητα, θα είμαστε πάντα δίπλα σας!

Καλό καλοκαίρι, υγεία σε όλους και τις οικογένειές σας!