Δημοσιεύθηκε στην Γενικά

ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΤΗΡΙΑ ΓΙΟΡΤΗ

Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ/ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ, Η ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΚΑΙ Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ,

ΣΑΣ ΠΡΟΣΚΑΛΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΟΡΤΑΣΤΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ

ΓΙΑ ΤΗ ΛΗΞΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ,

ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ 13 ΙΟΥΝΙΟΥ 2019 & ΩΡΑ 20:30

ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ.