Το Γυμνάσιο Κουτσοποδίου για 6η συνεχή χρονιά εκδίδει την εφημερίδα του. Μέσα από τις σελίδες της οι μαθητές έχουν την ευκαιρία να εκφράσουν σκέψεις, απόψεις και σύγχρονους προβληματισμούς. Η δημοσιογραφική ομάδα του σχολείου έδωσε τον καλύτερο της εαυτό δουλεύοντας με όρεξη, μεράκι, πάθος και ενθουσιασμό για την έκδοση της εφημερίδας. Στην έκδοση περιλαμβάνονται άρθρα ποικίλης θεματολογίας τα οποία ενημερώνουν, προβληματίζουν σχετικά με την ανάγκη των νέων για ψυχαγωγία, αληθινή φιλία, επικοινωνία με τους γονείς τους και τις σχέσεις Σχολείο – έφηβοι- συμμαθητές. Ευαισθητοποιούν την μαθητική κοινότητα αλλά και την κοινωνία για την αξία της ανακύκλωσης, προβάλουν τα ανθρώπινα δικαιώματα, δράσεις και διδακτικές επισκέψεις του σχολείου, καθώς και συνεντεύξεις. Η υπεύθυνη καθηγήτρια για την καθοδήγηση των μαθητών ήταν η φιλόλογος κ.Αγγελοπούλου Ελένη.
Ημέρα: 25 Μαΐου 2019
Το Γυμνάσιο Κουτσοποδίου υποδέχεται τους μελλοντικούς μαθητές του.
Την Πέμπτη 23 Μαΐου 2019 πραγματοποιήθηκε με επιτυχία η «Ημέρα Υποδοχής» των μελλοντικών μαθητών του σχολείου. Οι μαθητές της ΣΤ’ τάξης των Δημοτικών Σχολείων Κουτσοποδίου, Φιχτίου, Λυρκείας και Αγριλίτσας που πρόκειται να εγγραφούν στο Γυμνάσιο Κουτσοποδίου το επόμενο σχολικό έτος 2019-2020,μας επισκέφτηκαν συνοδευόμενοι από τους δασκάλους τους. Ο σκοπός της επίσκεψης ήταν να γνωρίσουν οι μαθητές το νέο τους σχολείο, να ενημερωθούν για την λειτουργία και τις δράσεις του. Ξεναγήθηκαν στους χώρους του σχολείου κάθισαν στα θρανία, είδαν τις αίθουσες, τα εργαστήρια υπολογιστών, τεχνολογίας και χημείας και ενημερώθηκαν από καθηγητές διαφορετικών ειδικοτήτων σχετικά με το περιεχόμενο των μαθημάτων. Μέσα από ένα δημιουργικό διάλογο με τους μαθητές του Γυμνασίου εξέφρασαν απορίες και κυρίως γνώρισαν αυτό που στη σκέψη τους φάνταζε άγνωστο και ξένο. Την εκδήλωση πλαισίωσαν χορευτικά δρώμενα όπου συμμετείχαν από κοινού μαθητές του Γυμνασίου και των Δημοτικών σχολείων.Ελπίζουμε ότι η πρωτοβουλία αυτή που πραγματοποιείται για 2η συνεχή χρονιά να τους βοηθήσει για την πιο ομαλή τους ένταξη στο νέο σχολικό περιβάλλον. Τους ευχόμαστε «Καλό Καλοκαίρι» και τους περιμένουμε το Σεπτέμβριο.







