Οι μαθητές της Γ΄ταξης, την Τρίτη 21 Μαΐου 2019, παρακολούθησαν ένα θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα-παράσταση θεάτρου φόρουμ, για τη λήψη αποφάσεων και την πρόληψη.Η παρέμβαση περιλάμβανε δραστηριότητες με τους μαθητές και μια παράσταση θεάτρου φόρουμ, δηλ παράσταση όπου οι μαθητές/κοινό παίρνουν μέρος.Σκοπός του προγράμματος είναι να θέσει ερωτήματα που σχετίζονται με το θέμα της λήψης αποφάσεων σε συνθήκες πίεσης στους εφήβους. Το ζητούμενο δεν είναι οι απαντήσεις άλλα η «διαδρομή» που θα διανύσουν για να φτάσουν σε αυτές. Μια διαδρομή- αναζήτηση που φέρνει τους συμμετέχοντες απέναντι σε προσωπικές και κοινωνικές στάσεις, ιδανικά, επιθυμίες και ευθύνες.