Δημοσιεύθηκε στην Γενικά

Γυμνασιοτυπία

Οι μαθητές του σχολειού μας δε σταματούν να δημιουργούν! Μια πολυπληθής συντακτική ομάδα μαθητών, έγραψε, ζωγράφισε, δημιούργησε, διόρθωσε και συνέταξε τη σχολική μας εφημερίδα με τίτλο “ΓΥΜΝΑΣΙΟΤΥΠΙΑ” με την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών του σχολείου μας, Ελένης Αγγελοπούλου, Κωνσταντίνας Δοντά και Ευαγγελίας Κατσιπόδη! Αξίζουν χίλια μπράβο σε όλους που τόσο προσπάθησαν.

εφημερίδα 2016