Μήνας: Απρίλιος 2016
Καλή χρήση του Διαδικτύου – 10ο Συνέδριο ΠΕΚΑΠ
Την καινοτόμα προσέγγιση στην “καλή χρήση του Διαδικτύου” και στην αντιμετώπιση της διαδικτυακής βίας που υιοθετήθηκε στο σχολείο μας παρουσίασαν πριν λίγη ώρα οι μαθητές, Νίκος Σωτηρόπουλος, Χρύσα Σιδέρη, Άρτεμης Γούναρη Τσετσέκου, Σπύρος Ταραντίλης, Πέννυ Τάσαινα, με την καθοδήγηση της καθηγήτριάς τους Ιωάννας Καραΐσκου στο 10ο Πανελλήνιο Συνέδριο της ΠΕΚΑΠ, στο Ναύπλιο!
Αξία μεγάλη τούτη η προσπάθεια που υλοποιήθηκε από παιδιά με θέληση και μεράκι!
Βράβευση Μαθήτριας του σχολείου μας με το 1ο βραβείο σε Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Ποίησης
Σας ενημερώνουμε ότι το Σάββατο, 9 Απριλίου 2016, στο Πολιτιστικό Κέντρο «Αλέξανδρος» της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, ο Σύνδεσμος Εκδοτών Βόρειας Ελλάδας απένειμε τα βραβεία για τον Πανελλήνιο Μαθητικό Ποιητικό Διαγωνισμό που τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας ’Έρευνας και Θρησκευμάτων, του Κέντρου Πολιτισμού και Βιβλίου Νοτιοανατολικής Ευρώπης και της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας.
Ανάμεσα σε 1200 συμμετοχές απ’ όλη την Ελλάδα, απέσπασε το πρώτο βραβείο, η μαθήτρια της Α’ τάξης του σχολειού μας, Μπιτζή Αγγελική Μαρία!
Αγαπητή κ. Γρηγορίου,
Συγχαίρω το σχολείο σας για τη μεγάλη διάκρισή του στον 7ο Πανελλήνιο Μαθητικό Ποιητικό Διαγωνισμό.
Παρακαλώ επίσης να εκφράσετε τα συγχαρητήριά μου προσωπικά στη μαθήτρια Μπιτζή Αγγελική – Μαρία και στους εκπαιδευτικούς του σχολείου σας που συνέβαλαν σε αυτήν την επιτυχία της η οποία κάνει όχι μόνο το Γυμνάσιο Κουτσοποδίου, αλλά και ολόκληρη την εκπαιδευτική κοινότητα της Αργολίδας υπερήφανη.
Ο σπόρος σώζεται- τι θα πει σώζεται;λευτερώνει το μέσα του Θεό- ανθίζοντας, καρπίζοντας, ξαναγυρίζοντας στο χώμα. Ας βοηθήσουμε τον σπόρο να σωθεί…
(Ν. Καζαντζάκης, “Ασκητική”)
Δ.Γιαννακόπουλος
Σχολικός Σύμβουλος Φιλολόγων Αργολίδας
Επισυνάπτονται:
1. Το διαβιβαστικό έγγραφο προς την ΔΔΕ Αργολίδας
Bravevsi
2. Το Δελτίο Τύπου του Συνδέσμου Εκδοτών Βόρειας Ελλάδας
aponomi1
Σπουδαία Επιτυχία Μαθήτριάς μας (Βραβεύτηκε με το 1ο βραβείο σε Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Ποίησης)
Χθες, στο Πολιτιστικό Κέντρο «Αλέξανδρος» της Περιφέρειας Κεντρικής
Μακεδονίας, ο Σύνδεσμος Εκδοτών Βόρειας Ελλάδας απένειμε τα βραβεία για
τον Πανελλήνιο Μαθητικό Ποιητικό Διαγωνισμό που τελεί υπό την αιγίδα του
Υπουργείου Παιδείας ’Ερευνας και Θρησκευμάτων, του Κέντρου Πολιτισμού
και Βιβλίου Νοτιοανατολικής Ευρώπης και της Περιφέρειας Κεντρικής
Μακεδονίας.
Ανάμεσα σε 1200 συμμετοχές απ’ όλη την Ελλάδα, απέσπασε το πρώτο
βραβείο, η μαθήτρια της Α’ τάξης του σχολειού μας, Μπιτζή Αγγελική Μαρία!
Το ποίημα, βρίσκεται στο βιβλίο που έγραψαν οι μαθητές του σχολείου, στα
πλαίσια πολιτιστικού προγράμματος με θέμα:
«οι λέξεις είναι τα κλειδιά» με υπεύθυνη εκπαιδευτικό τη Μαρία Βελιζιώτη.
’Όλοι στο σχολείο, είμαστε πολύ περήφανοι για τη βράβευση της Αγγελικής
καθώς και για τη συμμετοχή όλων των μαθητών! Περήφανοι όταν τα παιδιά
προσπαθούν και διαπρέπουν σε διαφορετικά πεδία! Χίλια Μπράβο!


