Η περιρρέουσα ατμόσφαιρα της «Κρίσης», της ηθικής, πολιτισμικής και κατ’ επέκταση πολιτικής αναταραχής, με τις επιπτώσεις της σε ατομικό αλλά και δημόσιο βίο, αποτέλεσε την αφορμή να αναφωνούμε : «Χάσαμε το μέτρο». Δεν έχουμε άλλο τρόπο να αντιδράσουμε κι είπαμε να το μελετήσουμε, να το διακωμωδήσουμε, να το αντιμετωπίσουμε με προσοχή, παρατηρητικότητα και σοβαρότητα.
- Αριστοτέλης Ηθικά Νικομάχεια, Βιβλίο Β΄, Εισαγωγή-Μετάφραση-Σχόλια Δ. Λυπουρλής, εκδ. Ζήτρος: Θεσσαλονίκη 2000
- Αριστοτελικά, Α.Π.Θ.: Θεσσαλονίκη 1980
- Δ.Ζ. Ανδριόπουλος (επιμ.), Αριστοτέλης: Οντολογία, Γνωσιοθεωρία, Ηθική, Πολιτική Φιλοσοφία, εκδ. Παπαδήμα: Αθήνα 31997
- Κιτσοπούλου , Μ. (1992). Το Θεατρικό Παιχνίδι. Φιλόλογος, 68, 135-143
- Κουρετζής, Λ. (1993). Το θεατρικό παιχνίδι στα πλαίσια ενός προγράμματος καλλιτεχνικής παιδείας . Εικαστική Παιδεία ,9,126-133
- Φουσέκα , Μ. (1994). Το θεατρικο παιχνίδι στο σχολείο. Προεκτάσεις στην εκπαίδευση, 17, 59-60
- Φουσέκα , Μ. (1995). Το θεατρικό παιχνίδι στο σχολείο. Ανοιχτό Σχολείο, 600, 37-38
- Μαρούδας, Η. (1999). Θεατρικό παιχνίδι – Δραματοποίηση και διδασκαλία. Τα Εκπαιδευτικά, 53-54, 73-89
- Ι. Düring, Ο Αριστοτέλης. Παρουσίαση και ερμηνεία της σκέψης του, τ.Β΄, Μ.Ι.Ε.Τ.: Αθήνα 1994
- H. E. Huntley, The Divine Proportion: A Study in Mathematical Beauty, New York: 1970
- Mario Livio, The Golden Ratio: The Story of PHI, the World’s Most Astonishing Number, 2003
- A. Lesky, στορία της Αρχαίας Ελληνικής Λογοτεχνίας (μετ. Α. Τσοπανάκη), Θεσσαλονίκη 1981
- J. de Romilly, Αρχαία Ελληνική Τραγωδία (μετ. Ελ. Δαμιανού Χαραλαμποπούλου) , Αθήνα 1976