ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

30

Την Πέμπτη 5 Οκτωβρίου το Γυμνάσιο Καμπάνη πραγματοποίησε την οργανωμένη διδακτική επίσκεψη του στο Ολυμπιακό Μουσείο Θεσσαλονίκης.
Ήταν μια ευχάριστη και παράλληλα διδακτική εκδρομή στο μοναδικό αυτό μουσείο της Θεσσαλονίκης. Μετά από μια σύντομη σχετικά διαδρομή, φτάσαμε νωρίς το πρωί στο μουσείο. Εκεί χωρίστηκαν τα παιδιά σε μικρότερες ομάδες και με τη συνοδεία των καθηγητών ξεναγήθηκαν από το προσωπικό του μουσείου σε όλους τους χώρους. Σκοπός του Ολυμπιακού Μουσείου είναι η συλλογή ,διατήρηση, καταγραφή και τεκμηρίωση της ιστορίας του αθλητισμού καθώς και η προαγωγή του αθλητισμού σε άτομα όλων των ηλικιών. Το Ολυμπιακό Μουσείο αποτελείται από τέσσερις αίθουσες εκθέσεων. Στην πρώτη αίθουσα βρίσκεται η μόνιμη έκθεση που είναι αφιερωμένη στου Ολυμπιακούς Αγώνες και στις υπόλοιπες υπάρχει έκθεση μηχανημάτων, προσομοίωση γηπέδου στίβου και κάποιες περιοδικές εκθέσεις. Το σημαντικό ήταν ότι η παρουσίαση γινόταν με ευχάριστο τρόπο και με διάλογο με τους μαθητές, με αποτέλεσμα να κινητοποιηθεί το ενδιαφέρον τους. Αυτό, άλλωστε, είναι και βασικός στόχος του Μουσείου, να προσεγγίσει τους νέους με κέντρο στόχευσης τις δικές τους απαιτήσεις και μεταβλητές.
Για το λόγο αυτό συστήθηκαν και εκπαιδευτικά προγράμματα, τα μουσειοπαιδαγωγικά, που προωθούν με ποικιλία μεθοδολογικών διαδικασιών την προσέγγιση των νέων στη μουσειακή πληροφορία. Τα παιδιά, χωρισμένα σε ομάδες, έπαιξαν παιχνίδια ξιφασκίας, γκολφ, έκαναν ασκήσεις ευλυγισίας, ισορροπίας, ευστοχίας, αντανακλαστικών και εκκίνησης αγώνα δρόμου. Οι δραστηριότητες αυτές ήταν ωφέλιμες και πολύ διασκεδαστικές για τα παιδιά και πρόσφεραν άφθονο γέλιο. Στη συνέχεια ακολούθησε η περιήγηση στη Νέα Παραλία και το Λευκό Πύργο, με τη συνοδεία των καθηγητών. Τα παιδιά χάρηκαν το περίπατό τους και αργότερα όλοι μαζί ανέβηκαν στα λεωφορεία για την επιστροφή. Ιδιαίτερα σημαντική ήταν η βιωμένη εμπειρία των μαθητών και η ενεργητική τους μάθηση, καθώς δεν ήταν παθητικοί δέκτες πληροφοριών.
ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ ΑΡΘΡΟΥ ΚΕΚΕΛΕΚΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ

28

27

26

25

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση