Επίσκεψη στον Άγιο Γεώργιο Εράτυρας

 

Την Τετάρτη 9 Οκτωβρίου 2019, στα πλαίσια της «Ευρωπαϊκής Ημέρας Συντήρησης», το Γυμνάσιο Γαλατινής παρ. Εράτυρας συμμετέχοντας στο πρόγραμμα “Με τη ματιά των συντηρητών” επισκέφτηκε τον κεντρικό Ιερό Ναό της Εράτυρας, Άγιο Γεώργιο. Εκεί είχαμε την ευκαιρία να δούμε απτά τα αποτελέσματα της συντήρησης και να θαυμάσουμε τα καταπληκτικά χρώματα και τις μορφές που αναδείχτηκαν μέσα από την επίπονη εργασία των συντηρητών. Παρακολουθήσαμε με μεγάλο ενδιαφέρον την κατατοπιστική και προσεγμένη εισήγηση του εκπαιδευτικού Βασίλη Στρέμπα, χημικού, ο οποίος έδωσε το ιστορικό πλαίσιο και μας ταξίδεψε μέσα από εικονογραφικό υλικό στην εποχή της ίδρυσης και αγιογράφησης του Ναού. Οι συντηρήτριες μάς έδωσαν επιπλέον λεπτομέρειες για τον τρόπο εργασίας τους, τις δυσκολίες του εγχειρήματος αλλά και την μεγάλη ικανοποίησή τους όταν αντικρίζουν το τελικό αποτέλεσμα. Ευχαριστούμε πολύ όλους, όσοι είχαν αυτή την όμορφη ιδέα για μια ανοικτή παρουσίαση της δουλειάς των συντηρητών. Ιδιαίτερη είναι η χαρά μας καθώς ένας τοπικός Ναός, ένας δικός μας Ναός, αναδεικνύεται μέσα στα χρώματά του και μας μιλά για το παρελθόν του.

 

Φωτογραφία: Σ.Κ

Ο “Ηνίοχος” φέρνει τα δώρα του

 

 

Ο “Ηνίοχος”, συνεπής στις υποσχέσεις του, έφερε τα δώρα του στο Γυμνάσιο Γαλατινής π. Εράτυρας:

1 ηλεκτρική τρόμπα

1 ζεύγος δίχτυα ποδοσφαίρου

8 ζεύγη ρακέτες επιτραπέζιας αντισφαίρισης

30 μπαλάκια επιτραπέζιας αντισφαίρισης

 

Ο Διευθυντής, ο Σύλλογος Διδασκόντων και ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του Γυμνασίου Γαλατινής εκφράζουν τις θερμότερες ευχαριστίες τους στον Ιππικό Σύλλογο Γαλατινής “ο Ηνίοχος” για τη γενναιόδωρη προσφορά αθλητικού υλικού στους μαθητές του Σχολείου. Χαίρονται ιδιαιτέρως για την ολοένα και μεγαλύτερη συμμετοχή της τοπικής κοινωνίας στο έργο του σχολείου.

Μαθητές, Καθηγητές και Γονείς ευχόμαστε στα μέλη του Συλλόγου, υγεία και καλή επιτυχία στο έργο τους σε κάθε μελλοντική προσπάθεια.

 

Από τη Διεύθυνση

 

Αγιασμός

 

Στον πρααύλειο χώρο του Δημοτικού Σχολείου της Γαλατινής θα γίνει ο αγιασμός για τους μαθητές του Γυμνασίου Γαλατινής και του Δημοτικού Σχολείου Γαλατινής για την νέα σχολική χρονιά αύριο, Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου και ώρα 9.15.  Στο Δημοτικό Σχολείο Εράτυρας και ώρα 10.00 θα γίνει ο αγιασμός για τους μαθητές του Δημοτικού Σχολείου Εράτυρας και της Α΄Γυμνασίου του παραρτήματος της Εράτυρας.

 

Από τη Διεύθυνση

Θερινή Λειτουργία

Το Γυμνάσιο Γαλατινής και Παρ. Εράτυρας κατά τη θερινή περίοδο θα λειτουργεί κάθε Πέμπτη (9:00-13:30) και κατ’ εξαίρεση (λόγω αργίας) την Τετάρτη 14-8-2019 στον χώρο του Γυμνασίου της Γαλατινής.

 

Από τη Διεύθυνση

Φωτογραφία: Φωτογραφική ομάδα Γαλατινής

Αποχαιρετισμοί

 

 

Αγαπημένη μας Τρίτη, σας στέλνουμε τις ομορφότερες ευχές, αυτές που ο καθένας θέλει, και σας ευχόμαστε να έχετε πολλά όνειρα και σχέδια για τη νέα σας διαδρομή! Κι αυτά τα όνειρα άσπρα άσπρα και αφράτα όλα μα όλα να γίνουν πράξη… Είναι στο δικό σας χέρι σας να πάρετε τη ζωή σας στα δικά σας χέρια και να την πάτε εκεί που εσείς θέλετε. Πολλές, λοιπόν, ευχές, άσπρες και χρωματιστές… Στον καθένα σας ευχόμαστε: Να ζείτε, να αγαπάτε και να μαθαίνετε… Και κυρίως να Ευτυχείτε…

Οι καθηγητές σας

Κείμενο: Σ.Κ

Πίνακας: Μελετίου Πόπη
Φωτογραφία: Σ.Κ

Εγγραφές

 

 

Οι εγγραφές των μαθητών στο Γυμνάσιο Γαλατινής και Παρ. Εράτυρας γίνονται καθημερινά μέχρι τις 27/6 στον χώρο του Γυμνασίου Γαλατινής από τις 9.00-13.00. Οι εγγραφές στο Παρ. Εράτυρας θα γίνουν την Τρίτη 25/6 από τις 9.00-13.00.

Ο Διευθυντής

Παντσίδης Χρήστος ΠΕ03

 

Σ.Κ

Φωτογραφία: pixabay

Αποτελέσματα προαγωγής

 

Σήμερα, Τριτη 11 Ιουνίου 2019, και ώρα 12.30 θα αναρτηθούν τα αποτελέσματα προαγωγής στην κεντρική είσοδο του σχολείου.

Ο Διευθυντής

Παντσίδης Χρήστος

 

Φωτογραφία pixabay

Όλα τα ωραία έχουν ένα τέλος

 

Φτάνοντας στο τέλος της σχολικής χρονιάς ολοκληρώσαμε το πολιτιστικό πρόγραμμα του σχολείου μας “Γραφίς Γαλατινής και Εράτυρας Γραφείς”. Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε όλους εσάς που μας κρατήσατε συντροφιά τους μήνες αυτούς, διαβάσατε τα άρθρα μας και είδατε την τελική μας παρουσίαση.  Στη φωτογραφία μας μια σκηνή από τις πολλές της παρουσίασης. Θερμές ευχαριστίες στη γενναία γιαγιά κ. Βασιλική Κοτρώτσιου που συμμετείχε στην τελική εκδήλωση και μας αφηγήθηκε τόσο ωραία ένα αγαπημένο της παραμύθι. Φιλοδοξούμε να εμπλέξουμε και τους παππούδες την επόμενη φορά.

Οι υπεύθυνες του προγράμματος

Σ.Κ

Φωτογραφία: Φωτογραφική ομάδα Σχολείου Γαλατινής

 

Ο “Ηνίοχος” και τα δώρα του

 

Το Γυμνάσιο Γαλατινής και Παρ. Εράτυρας ευχαριστεί από καρδιάς τον Ιππικό Πολιτιστικό Σύλλογο Γαλατινής “ο Ηνίοχος”, για την απόφαση του να προχωρήσει σε δωρεά αθλητικού υλικού στο σχολείο μας. Χαιρόμαστε πολύ για την ολοένα και στενότερη συνεργασία του σχολείου με την τοπική κοινωνία της Γαλατινής και αισιοδοξούμε για ακόμη μεγαλύτερη εμπλοκή των κατοίκων στις δράσεις του σχολείου.

Ο Διευθυντής                                                                                              Οι καθηγητές του Σχολείου

Παντσίδης Χρήστος ΠΕ03

 

Σ.Κ

Φωτογραφία: Φωτογραφική ομάδα Γαλατινής