Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α΄ Γυμνασίου, στο πλαίσιο του μαθήματος των Αγγλικών, δημιούργησαν ατομικές εργασίες παρουσιάζοντας τα clubs που θα ήθελαν να υπάρχουν στο σχολείο μας καθώς και προλήψεις και δεισιδαιμονίες από διάφορες χώρες του κόσμου. Μέσα από τις δραστηριότητες αυτές, εξάσκησαν την αγγλική γλώσσα με δημιουργικό τρόπο, ανέπτυξαν δεξιότητες έρευνας και μοιράστηκαν τις ιδέες και τα ενδιαφέροντά τους. Η δράση ενίσχυσε την αυτοπεποίθηση και τη συμμετοχή τους, κάνοντας το μάθημα πιο ευχάριστο και βιωματικό!
Κάτω από : Εκδηλώσεις-Δραστηριότητες | Με ετικέτα: Εργασίες Μαθητών


Αφήστε μια απάντηση