ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΕΙΩΝ, 10/05/2021

ΘΕΜΑ: Ενημέρωση για την εφαρμογή του υποχρεωτικού μέτρου του διαγνωστικού ελέγχου
νόσησης (δωρεάν αυτοδιαγνωστικός έλεγχος) από τον κορωνοϊό COVID – 19
Σχετ.: Η με αρ. Δ1α/ΓΠ.οικ. 27707/4-05-2021 Κοινή Υπουργική Απόφαση με τίτλο: «Εφαρμογή του υποχρεωτικού
μέτρου του διαγνωστικού ελέγχου νόσησης (δωρεάν αυτοδιαγνωστικός έλεγχος) από τον κορωνοϊό COVID-19 σε
μαθητές/τριες, εκπαιδευτικούς, μέλη Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού
(ΕΒΠ), διοικητικό και λοιπό προσωπικό όλων των σχολικών μονάδων της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας
Εκπαίδευσης» (ΦΕΚ Β/ Τ 1825/5-05-2021).

Ενόψει της δια ζώσης λειτουργίας των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (νηπιαγωγείων,
δημοτικών και ολοήμερων σχολείων) και των ημερησίων και εσπερινών Γυμνασίων και της συνέχισης της
δια ζώσης λειτουργίας των ημερήσιων και εσπερινών Γενικών Λυκείων (ΓΕ.Λ.) και Επαγγελματικών
Λυκείων (ΕΠΑ.Λ.) καθώς και των Λυκειακών Τάξεων των Γυμνασίων με Λυκειακές Τάξεις, από τη Δευτέρα
10.05.2021, σας ενημερώνουμε για τα εξής:
Ο διαγνωστικός έλεγχος νόσησης από τον κορωνοϊό COVID-19, μέσω δωρεάν αυτοδιαγνωστικής
δοκιμασίας ελέγχου είναι υποχρεωτικός για τους/τις μαθητές/τριες, τους/τις εκπαιδευτικούς, το διοικητικό
και λοιπό προσωπικό των ως άνω σχολικών μονάδων, καθώς και για τους/τις εκπαιδευτικούς και τα μέλη
ΕΕΠ – ΕΒΠ, το διοικητικό και λοιπό προσωπικό των σχολικών μονάδων Ειδικής Αγωγής, και, για την
τρέχουσα εβδομάδα, διενεργείται δύο (2) φορές, προ Δευτέρας και Πέμπτης και πριν από την έναρξη των
μαθημάτων. Ο έλεγχος συνιστάται να διενεργείται έως και είκοσι τέσσερις (24) ώρες πριν από την
προσέλευση στην σχολική μονάδα. Επίσης, δύνανται οι μαθητές/τριες, οι εκπαιδευτικοί τα μέλη του
Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.), το διοικητικό και
το λοιπό προσωπικό των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, αντί του
δωρεάν αυτοδιαγνωστικού ελέγχου να επιλέξουν τη διεξαγωγή διαγνωστικού ελέγχου (rapid test ή PCR
test) από επαγγελματία υγείας, είτε δωρεάν σε δημόσια δομή, στην οποία παρέχεται η σχετική
δυνατότητα, είτε με επιβάρυνσή τους σε ιδιωτική δομή, εντός εβδομήντα δύο (72) ωρών πριν από την
Δευτέρα.
Η προμήθεια του αυτοδιαγνωστικού ελέγχου γίνεται δωρεάν από το φαρμακείο με την επίδειξη του
Αριθμού Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισης (ΑΜΚΑ), του προσωρινού Αριθμού Μητρώου Κοινωνικής
Ασφάλισης του άρθρου 248 του ν. 4782/2021 (Α’ 36) (ΠΑΜΚΑ) ή του Προσωρινού Αριθμού Ασφάλισης και
Υγειονομικής Περίθαλψης Αλλοδαπού (ΠΑΑΥΠΑ) και της αστυνομικής ταυτότητας ή οποιουδήποτε άλλου
εγγράφου ταυτοποίησης. Ειδικότερα, για τους/τις ανήλικους/ες μαθητές/τριες τον δωρεάν
αυτοδιαγνωστικό έλεγχο παραλαμβάνουν οι γονείς/κηδεμόνες τους, επιδεικνύοντας τον ΑΜΚΑ, ΠΑΜΚΑ ή
ΠΑΑΥΠΑ του/της ανήλικου/ης μαθητή/τριας και την αστυνομική ταυτότητα των ιδίων
(γονέων/κηδεμόνων). Οι ενήλικοι μαθητές/τριες, οι εκπαιδευτικοί, τα μέλη του Ειδικού Εκπαιδευτικού
Προσωπικού (ΕΕΠ) και του Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ), το διοικητικό και λοιπό προσωπικό
(π.χ. προσωπικό καθαριότητας, υπάλληλοι) των ανωτέρω σχολικών μονάδων παραλαμβάνουν δωρεάν τον
αυτοδιαγνωστικό έλεγχο από το φαρμακείο με την επίδειξη του ΑΜΚΑ ή ΠΑΜΚΑ ή ΠΑΑΥΠΑ και της
αστυνομικής τους ταυτότητας.
Μαζί με τον δωρεάν αυτοδιαγνωστικό έλεγχο παραλαμβάνονται και ενημερωτικά φυλλάδια.
Ο δωρεάν αυτοδιαγνωστικός έλεγχος διενεργείται κατ’ οίκον, σύμφωνα με τις οδηγίες των ενημερωτικών
φυλλαδίων. Για τους/τις ανήλικους/ες μαθητές/τριες των 13 ετών και άνω, ο έλεγχος θα διενεργείται υπό
την επιμέλεια και επίβλεψη των γονέων/κηδεμόνων τους, ενώ για τους/τις ανήλικους/ες μαθητές/τριες
των 13 ετών και κάτω με τη βοήθεια του γονέα/κηδεμόνα.
Μετά την εξαγωγή αποτελέσματος:
α) Οι γονείς/κηδεμόνες των ανήλικων μαθητών/τριών και οι ενήλικοι μαθητές/τριες επισκέπτονται την
ηλεκτρονική πλατφόρμα self-testing.gov.gr η οποία είναι προσβάσιμη μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης
της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr – ΕΨΠ) και αφού επιλέξουν την κατηγορία «Σχολική Κάρτα για Covid -19»
στην συνέχεια, αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών – διαπιστευτηρίων της Γ.Γ.Π.Σ.Δ.Δ.
(taxisnet) σύμφωνα με το άρθρο 24 του ν. 4727/2020 (Α΄184) και ακολουθούν τη διαδικασία υποβολής
του αποτελέσματος. Εάν το αποτέλεσμα είναι αρνητικό, εκτυπώνουν από την ηλεκτρονική πλατφόρμα τηνσχολική κάρτα αρνητικού αποτελέσματος. Εάν το αποτέλεσμα είναι θετικό, εκδίδεται από την πλατφόρμα
σχολική κάρτα θετικού αποτελέσματος, την οποία εκτυπώνουν και στη συνέχεια μεταβαίνουν εντός είκοσι
τεσσάρων (24) ωρών σε μια από τις δημόσιες δομές, όπως αυτές είναι αναρτημένες στην πλατφόρμα selftesting.gov.gr, για δωρεάν επαναληπτικό έλεγχο. Μέχρι να μεταβούν στη δημόσια δομή, οι
διαγνωσθέντες/είσες θετικοί/ες μαθητές/τριες και οι οικείοι τους παραμένουν σε κατ’ οίκον περιορισμό,
ακολουθώντας τις σχετικές οδηγίες του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ). Στην περίπτωση
κατά την οποία ο δωρεάν επαναληπτικός έλεγχος είναι θετικός, ακολουθείται το Πρωτόκολλο του ΕΟΔΥ.
Εάν ο δωρεάν επαναληπτικός έλεγχος είναι αρνητικός, εκδίδεται σχετική βεβαίωση από δημόσια δομή, με
την οποία βεβαιώνεται το αρνητικό αποτέλεσμα. Στην περίπτωση αυτή, ο/η μαθητής/τρια επιστρέφει στον
χώρο της σχολικής μονάδας, επιδεικνύοντας την ως άνω βεβαίωση.
β) Οι εκπαιδευτικοί, τα μέλη του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και του Ειδικού Εκπαιδευτικού
Προσωπικού (ΕΒΠ), το διοικητικό και λοιπό προσωπικό των σχολικών μονάδων Π/θμιας και Δ/θμιας
Εκπ/σης επισκέπτονται την πλατφόρμα self-testing.gov.gr και αφού επιλέξουν την κατηγορία «Δήλωση
αποτελέσματος self-test για COVID-19» στην συνέχεια, αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών –
διαπιστευτηρίων της Γ.Γ.Π.Σ.Δ.Δ. (taxisnet) σύμφωνα με το άρθρο 24 του ν. 4727/2020 (Α΄184) και
ακολουθούν τη διαδικασία υποβολής του αποτελέσματος.
Εάν το αποτέλεσμα είναι αρνητικό, εκτυπώνουν από την ηλεκτρονική πλατφόρμα την δήλωση αρνητικού
αποτελέσματος. Εάν το αποτέλεσμα είναι θετικό, εκδίδεται από την πλατφόρμα αντίστοιχη δήλωση
θετικού αποτελέσματος, την οποία εκτυπώνουν και στη συνέχεια μεταβαίνουν εντός είκοσι τεσσάρων (24)
ωρών σε μια από τις δημόσιες δομές, όπως αυτές είναι αναρτημένες στην πλατφόρμα self-testing.gov.gr,
για δωρεάν επαναληπτικό έλεγχο. Μέχρι να μεταβούν στη δημόσια δομή οι διαγνωσθέντες/είσες θετικοί
και οι οικείοι τους, παραμένουν σε κατ’ οίκον περιορισμό ακολουθώντας τις σχετικές οδηγίες του ΕΟΔΥ.
Στην περίπτωση κατά την οποία ο επαναληπτικός έλεγχος είναι θετικός, ακολουθείται το Πρωτόκολλο του
ΕΟΔΥ. Στην περίπτωση κατά την οποία ο δωρεάν επαναληπτικός έλεγχος είναι αρνητικός, τότε εκδίδεται
σχετική βεβαίωση από τη δημόσια δομή με την οποία βεβαιώνεται το αρνητικό αποτέλεσμα. Στην
περίπτωση αυτή, οι εκπαιδευτικοί, τα μέλη του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού
Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ), το διοικητικό και λοιπό προσωπικό επιστρέφουν στο χώρο της σχολικής
μονάδας, επιδεικνύοντας στον/στη Διευθυντή/τρια, Υποδιευθυντή/τρια, Προϊστάμενο/η την ως άνω
βεβαίωση κατά την προσέλευσή τους.
Σε περίπτωση αδυναμίας εκτύπωσης της σχολικής κάρτας COVID 19 για τους/τις μαθητές/τριες, ή της
δήλωσης του αποτελέσματος για τους/τις εκπαιδευτικούς, τα μέλη του Ειδικού Εκπαιδευτικού
Προσωπικού (ΕΕΠ) και του Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ), το διοικητικό και λοιπό προσωπικό των
σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, αντίστοιχα, αυτές, μπορούν να
συμπληρωθούν και να υπογραφούν και χειρόγραφα από τους γονείς/κηδεμόνες των ανήλικων
μαθητών/τριών, από τους/τις ενήλικους/ες μαθητές/τριες, από τους/τις εκπαιδευτικούς, τα μέλη τουΕιδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και του Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ), το διοικητικό
και λοιπό προσωπικό.
Ο/Η μαθητής/τρια θα επιδεικνύει απλώς (δεν θα παραδίδει) τη σχολική κάρτα εντός της τάξης, στον
εκπαιδευτικό της πρώτης ώρας και θα τη φέρει μαζί του μέχρι τη διενέργεια του επόμενου διαγνωστικού
ελέγχου σε περίπτωση που ζητηθεί επίδειξή της από εκπαιδευτικό ή από τον/τη Διευθυντή/τρια,
Υποδιευθυντή/τρια, Προϊστάμενο/η. Ομοίως, οι εκπαιδευτικοί, τα μέλη του Ειδικού Εκπαιδευτικού
Προσωπικού (ΕΕΠ) και τα μέλη του Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ), το διοικητικό και λοιπό
προσωπικό, επιδεικνύουν (δεν παραδίδουν), κατά την προσέλευσή τους, τη δήλωση του αρνητικού
αποτελέσματος στον/στη Διευθυντή/ντρια ή Υποδιευθυντή/ντρια ή Προϊστάμενο/η της οικείας σχολικής
μονάδας και φέρουν τη δήλωση μέχρι τη διενέργεια του επόμενου αυτοδιαγνωστικού ελέγχου.
Στην περίπτωση που μαθητής/τρια δεν επιδείξει την σχολική κάρτα κατά την είσοδό του/της στην τάξη,
δεν γίνεται δεκτός/ή, λαμβάνει απουσία και απομακρύνεται από την σχολική μονάδα. Οι
γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από τους/τις εκπαιδευτικούς για την υποχρέωση της διενέργειας του
αυτοδιαγνωστικού ελέγχου νόσησης κατά του κορωνοϊού για κάθε μαθητή/τρια, προκειμένου να
εξασφαλισθεί η μέγιστη δυνατή προστασία της εκπαιδευτικής κοινότητας, για τη δια ζώσης
επαναλειτουργία της. Εάν ο/η μαθητής/τρια είναι ανήλικος/η, παραμένει στον ειδικό χώρο που έχει
διαμορφωθεί, στη σχολική μονάδα, για την αποφυγή περαιτέρω μετάδοσης του κορωνοϊού COVID-19,
μέχρις ότου οι γονείς/κηδεμόνες τον/την παραλάβουν, τηρουμένων όλων των ισχυόντων υγειονομικών
μέτρων προστασίας.
Για τους/τις μαθητές/τριες, των οποίων το επιβεβαιωτικό τεστ είναι θετικό, προβλέπεται ό,τι και για
τους/τις μαθητές/τριες που νοσούν. Δίνεται η δυνατότητα σύγχρονης ταυτόχρονης τηλεκπαίδευσης ή
συμμετοχής σε διαδικτυακό τμήμα, χωρίς η παρακολούθηση να είναι υποχρεωτική.
Για τους/τις μαθητές/τριες με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, που φοιτούν σε σχολικές
μονάδες της Γενικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, καθώς και σε σχολικές μονάδες της Ειδικής Αγωγής
και Εκπαίδευσης όλων των βαθμίδων, ο δωρεάν αυτοδιαγνωστικός έλεγχος δεν έχει υποχρεωτικό
χαρακτήρα και συνιστάται να διενεργείται εφόσον είναι συμβατός με τον βαθμό και το είδος της
αναπηρίας ή και της ειδικής εκπαιδευτικής ανάγκης του/της μαθητή/τριας.
Για τους εκπαιδευτικούς, τα μέλη του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και του Ειδικού
Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ), καθώς και το διοικητικό και λοιπό προσωπικό όλων των σχολικών
μονάδων, που λειτουργούν διά ζώσης, ο αυτοδιαγνωστικός έλεγχος είναι υποχρεωτικός, ακόμη και αν
έχουν εμβολιαστεί.
Οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές/τριες, των οποίων ο ΑΜΚΑ δεν εμφανίζεται, ώστε να παραλάβουν τον
αυτοδιαγνωστικό έλεγχο από το φαρμακείο, πρέπει να μεταβαίνουν για αυτοδιαγνωστικό έλεγχο, σε μια
από τις δημόσιες δομές, όπως αυτές είναι αναρτημένες στην ηλεκτρονική πλατφόρμα self-testing.gov.gr.
Για τους ανήλικους/ες μαθητές/τριες που αιτούνται άσυλο:1. Ο/Η Διευθυντής/τρια, Προϊστάμενος/η της σχολικής μονάδας ή ο/η Συντονιστής/στρια Εκπαίδευσης
Προσφύγων, με τους προσωπικούς του/της κωδικούς taxisnet, μπορεί να εισέλθει στην πλατφόρμα selftesting.gov.gr, κατόπιν προηγούμενης εξουσιοδότησης των γονέων/κηδεμόνων τους, οι οποίοι την
υποβάλλουν άπαξ στη Διεύθυνση της σχολικής μονάδας και με την οποία (Αίτηση -Υπεύθυνη Δήλωση)
εξουσιοδοτούν τον/τη Διευθυντή/τρια, Προϊστάμενο/η του σχολείου ή τον/τη Συντονιστή/στρια
Εκπαίδευσης Προσφύγων να εισέλθουν στην πλατφόρμα με τους κωδικούς τους, προκειμένου να
εκδώσουν την σχολική κάρτα COVID 19.
2. Το προσωπικό του Κέντρου Υποδοχής και Ταυτοποίησης (ΚΥΤ) ή της Δομής Φιλοξενίας ή το προσωπικό
των δομών φιλοξενίας ασυνόδευτων ανηλίκων, μπορεί να συμπληρώνει και να υπογράφει χειρόγραφα τη
βεβαίωση για τους/τις ως άνω μαθητές/τριες ασυνόδευτους/ες ανήλικους/ες και με τη διαδικασία που
ορίζεται στο άρθρο 2 της σχετικής ΚΥΑ (σχετ. 1), σημειώνοντας ότι όπου γίνεται μνεία στον ΑΜΚΑ (Αριθμό
Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισης) εννοείται και ο ΠΑΜΚΑ (Προσωρινός Αριθμός Μητρώου Κοινωνικής
Ασφάλισης) και ο ΠΑΑΥΠΑ (Προσωρινός Αριθμός Ασφάλισης και Υγειονομικής Περίθαλψης Αλλοδαπού). Ο
αυτοδιαγνωστικός έλεγχος διενεργείται ενώπιον του προσωπικού των ανωτέρω δομών σύμφωνα με τις
οδηγίες των ενημερωτικών φυλλαδίων.
Προβλέπεται, επίσης, η εφαρμογή όλων των μέτρων πρόληψης και προστασίας που έχουν ήδη ληφθεί:
 η υποχρεωτική χρήση μάσκας σε εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους,
 τα διαφορετικά διαλείμματα για ομάδες μαθητών,
 οι σταθερές ομάδες μαθητών σε αθλήματα και άλλες δραστηριότητες,
 η χρήση αντισηπτικών,
 οι σχολαστικοί καθαρισμοί,
 οι τακτικοί αερισμοί των χώρων,
 τα ειδικότερα μέτρα για προσαρμοσμένη λειτουργία κυλικείων, εργαστηρίων πληροφορικής,
χρήσης μουσικών οργάνων κ.ά.
Επισημαίνεται ότι οι μαθητές, οι εκπαιδευτικοί, τα μέλη του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και
του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΒΠ) καθώς και το διοικητικό και λοιπό προσωπικό των σχολικών
μονάδων Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπ/σης μπορούν να προμηθεύονται το πρώτο διαγνωστικό τεστ από την
Τετάρτη 5 Μαΐου 2021 και το δεύτερο από τη Δευτέρα 10 Μαΐου 2021.
Σημειώνεται, επίσης, ότι σε περίπτωση μη διενέργειας διαγνωστικού ελέγχου από εκπαιδευτικούς, μέλη
Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.), διοικητικό και
λοιπό προσωπικό των σχολικών μονάδων της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης,
εφαρμόζονται τα οριζόμενα στο άρθρο 5 της υπό στοιχεία Δ1α/ΓΠ.οικ. 26390/24.4.2021 κοινής απόφασης
των Υπουργών Προστασίας του Πολίτη, Εθνικής Άμυνας, Παιδείας και Θρησκευμάτων, Εργασίας καιΚοινωνικών Υποθέσεων, Υγείας, Πολιτισμού και Αθλητισμού, Δικαιοσύνης, Εσωτερικών, Ψηφιακής
Διακυβέρνησης, Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, και Επικρατείας (Β’ 1686).
Παρακαλούνται οι Διευθυντές/τριες, Προϊστάμενοι/ες των σχολικών μονάδων Π/θμιας και Δ/θμιας
Εκπ/σης όπως ενημερώσουν σχετικά με κάθε πρόσφορο τρόπο την εκπαιδευτική κοινότητα.

Η ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ
ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΖΩΗ ΜΑΚΡΗ

ΣΥΝ 1_Οδηγιες για προστασια στο διαδικτυο ΣΥΝ 2 Σεξ_κακοποίηση ΣΥΝ 3 Sexual Abuse girl ΣΥΝ 4 για ενδοοικογενειακή βία

Βραδιά του Ερευνητή στο ΕΜΠ Παρασκευή 27 Νοεμβρίου 2020 ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ

Προσκαλούμε τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς του Σχολείου σας να παρακολουθήσουν και να συμμετέχουν διαδικτυακά στη Βραδιά του Ερευνητή 2020 στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο!
Η Βραδιά του Ερευνητή στο ΕΜΠ, για μια μόνο μέρα το χρόνο προβάλλει το ερευνητικό έργο του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου και των Πανεπιστημίων της Αθήνας, στην Ελληνική κοινωνία και τον κόσμο.
Φέτος, για λόγους προστασίας της δημόσιας υγείας στον καιρό της πανδημίας COVID-19 οργανώνεται σε διαδικτυακή βάση.
Η Επιστήμη σας προ(σ)καλεί να γνωρίσετε διαδικτυακά τους Ερευνητές και να χαρείτε τη μαγεία της έρευνας!
Μεταξύ των ερευνητικών δράσεων που θα πραγματοποιηθούν, το ενδιαφέρον των μαθητών θα προσελκύσουν πρωτότυπα πειράματα με νανοϋλικά, εφαρμογές laser, μετρήσεις ραδιενέργειας, επιδείξεις ρομπότ, drones, μη καταστρεπτικών τεχνικών, τρισδιάστατων απεικονίσεων, γεωδαιτικών μετρήσεων, προσομοιώσεων από τη μοριακή μηχανική έως τη ναυσιπλοΐα, καθώς και πρωτότυποι σχεδιασμοί και έργα σε κάθε τομέα της επιστήμης.
Μαζί μας θα είναι ερευνητικές ομάδες του Πολυτεχνείου, των Πανεπιστημίων της Αθήνας, Πανεπιστημιακά Μουσεία, ομάδες νέων ερευνητών και νεοφυείς επιχειρήσεις.
Διασυνδεθείτε με το Πολυτεχνείο https://www.ntua.gr/ntuaren για να παρακολουθήσετε τη Βραδιά και τα επιτεύγματα της Έρευνας.
Τη φετινή χρονιά θα διεξαχθούν Διαγωνισμός Ζωγραφικής για τους μαθητές Δημοτικών Σχολείων και Διαγωνισμός Αφίσας για τους μαθητές Γυμνασίων και Λυκείων, με θέμα «η βιοασφάλεια απέναντι στον COVID-19». Οι συμμετοχές θα υποβληθούν σε αντίστοιχες φόρμες στην ιστοσελίδα της Βραδιάς του Ερευνητή ΕΜΠ www.ntua.gr/ntuaren. Επίσης, θα διεξαχθεί ο καθιερωμένος Διαγωνισμός Φωτογραφίας στο instagram με θέμα «από την ερεύνα και την καινοτομία στην ανάπτυξη» και hashtag #ntuaren.
Απευθύνουμε ανοιχτή πρόσκληση προς όλους τους μαθητές και εκπαιδευτικούς, να συμμετάσχουν στη Βραδιά του Ερευνητή στο ΕΜΠ με την παρουσίαση και προβολή πρότυπων πειραματικών και ερευνητικών επιτευγμάτων τους. Δηλώνετε συμμετοχή στην ιστοσελίδα της Βραδιάς https://www.ntua.gr/ntuaren/.
Ελάτε να ταξιδέψουμε μαζί στον συναρπαστικό κόσμο της έρευνας και της επιστήμης!

Γίνε διπλωμάτης ή δημοσιογράφος από το δωμάτιό σου || ΜΡΔ 2020 Online

H 5η Πανελλήνια Μαθητική Προσομοίωση «Μαθητές σε Ρόλο Διπλωμάτη 2020» θα διεξαχθεί, το διάστημα 11-13 Δεκεμβρίου 2020, μέσω διαδικτυακής (online) πλατφόρμας τηλεργασίας, προκειμένου να διασφαλιστεί η ασφαλής συμμετοχή των μαθητών (χωρίς φυσική παρουσία), δεδομένης της ανάγκης τήρησης μέτρων αυξημένης προστασίας ενάντια στην έξαρση της πανδημίας COVID-19.

Οι αιτήσεις συμμετοχής θα παραμείνουν ανοιχτές έως 10/11/2020.



Λήψη αρχείου

KIDS SAVE LIVES

ekpedeysi-sxolion

 

πατήστε εδώ για να συνδεθείτε

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (Από 06/04/2020)

 

ΠΙΝΑΚΑΣ-ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΑΣΦΑΛΗΣ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ

ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ  ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ

ΑΣΦΑΛΗΣ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Το πρόγραμμα της Σύγχρονης Τηλεκπαίδευσης για την Παρασκευή, 03/04/2020 είναι:

ΒΙΟΛΟΓΙΑ – Γ  Γυμνασίου 10.30-11.15 (κα Κούσκουρη)
ΒΙΟΛΟΓΙΑ – Β  Γυμνασίου 11.30-12.15 (κα Κούσκουρη)

ΑΓΓΛΙΚΑ – Β Γυμνασίου 10.30-11.15 (κα Γεωργούλα)

Η Διευθύντρια
Ε. Γεωργούλα
Κλ. ΠΕ06

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Το πρόγραμμα της Σύγχρονης Τηλεκπαίδευσης για την Τετάρτη, 01/04/2020 είναι:

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ – Γ Γυμνασίου 10.30-11.15 (κα Πατρώνη)
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ – Α Γυμνασίου 11.30-12.15 (κα Πατρώνη)

Η Διευθύντρια
Ε. Γεωργούλα
Κλ. ΠΕ06

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Μετά την προσωρινή παύση εκπαιδευτικής λειτουργίας του σχολείου, σύμφωνα με την απόφαση του ΥΠΑΙΘ λόγω της εξάπλωσης του COVID-19, έχει ήδη ξεκινήσει η Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση και την Δευτέρα, 30/03/2020 ξεκινάει σταδιακά και η Σύγχρονη Τηλεκπαίδευση (Τηλεδιασκέψεις).
Το πρόγραμμα της Σύγχρονης Τηλεκπαίδευσης για την Δευτέρα, 30/03/2020 είναι:

ΑΓΓΛΙΚΑ Γ Γυμνασίου 10.30-11.15 (Revision Part 1)
ΑΓΓΛΙΚΑ Α Γυμνασίου 11.30-12.15 (Revision Part 1)

Η Διευθύντρια
Ε. Γεωργούλα
Κλ. ΠΕ06

Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού 2019

Στα πλαίσια της Πανελλήνιας Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού 2019 πραγματοποιήθηκαν αθλητικές δράσεις και μαθήματα υγιεινής διατροφής!! Ευχαριστούμε θερμά τον χορηγό μας, Θανάση Τούρλα για τα υπέροχα φρούτα του!!

«…κι αν ήσουν εσύ…»

     Μπράβο στους μαθητές της  Α Γυμνασίου για το σχ. έτος 2018-19 για τη συμμετοχή τους στο πρόγραμμα Σχολικών Δραστηριοτήτων «…κι αν ήσουν εσύ..» με Υπεύθυνη Καθηγήτρια την κ. Παπαχρήστου Αγορή.

Αγιασμός

Αγιασμός στο Γυμνάσιο & Λύκειο Γαλαξιδίου

Το Γυμνάσιο Γαλαξιδίου στο «ΚΤΗΜΑ ΓΑΛΑΡΙΑ»

Στον Αμπελώνα του κ. Γιώργου Καμμένου ,»Κτήμα Γαλαρία», στο Γαλαξίδι, περιηγήθηκαν και ταξίδεψαν οι μαθητές του ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΓΑΛΑΞΙΔΊΟΥ, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Μνημείων και Τοποθεσιών 2019. Εκεί ενημερώθηκαν σχετικά με τη διαδρομή του σταφυλιού, τις ποικιλίες του κρασιού και τη βιώσιμη ανάπτυξη του τόπου. Είχαν τη μοναδική ευκαιρία να ευαισθητοποιηθούν σχετικά με τα οφέλη και τη βιώσιμη ανάπτυξη του αγροτικού Τοπίου. Ο Σύλλογος Διδασκόντων και η Διευθύντρια του σχολείου ευχαριστούν πολύ τον κύριο Καμμένο για την εθελοντική του συνεισφορά.

«To Γυμνάσιο Γαλαξιδίου σε διήμερη εκπαιδευτική εκδρομή στο Ναύπλιο»

Μαθητές και εκπαιδευτικοί ταξιδέψαμε στην πόλη του Ναυπλίου στα πλαίσια διήμερης εκπαιδευτικής εκδρομής μέσω περιβαλλοντικού προγράμματος στο οποίο συμμετέχουν οι μαθητές του σχολείου μας. Εκεί επισκεφθήκαμε το Κ.Π.Ε. Νέας Κίου, όπου συμμετείχαμε ενεργά σε βιωματικές δράσεις. Επίσης, ξεναγηθήκαμε στην πόλη του Ναυπλίου και ακολουθήσαμε τους δρόμους του Καποδίστρια. Εκπληκτική εμπειρία και βιωματική μάθηση για όλους μας!

Copyright © Γυμνάσιο Γαλαξιδίου Ν. Φωκίδας          Φιλοξενείται από Blogs.sch.gr
Top
 
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση