Την Πέμπτη 10 Νοεμβρίου 2022 οι μαθητές του Γυμνασίου Φιλοθέης υπό την συνοδεία των καθηγητών του σχολείου, είχαμε τη μεγάλη χαρά να πραγματοποιήσουμε εκπαιδευτική επίσκεψη και να θαυμάσουμε το Μουσείο Αργυροτεχνίας στο χώρο του κάστρου των Ιωαννίνων. Οι μαθητές εντυπωσιάστηκαν από τα εκθέματα αλλά και τον τρόπο δημιουργίας τους. Η ξενάγηση από τους υπεύθυνους του Μουσείου ήταν πολύ καλή αφού μας παρουσίασαν με απλό και κατατοπιστικό τρόπο το περιεχόμενο του Μουσείου, έλυσαν τις όποιες απορίες των μαθητών και τελικά φύγαμε με πλούσιες εμπειρίες.
Ημέρα: 11 Νοεμβρίου 2022

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
- ΑΓΓΛΙΚΑ
- ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
- ΑΡΧΑΙΑ
- ΒΙΟΛΟΓΙΑ
- ΓΑΛΛΙΚΑ
- ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ
- ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΕΣ
- ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΝΕΡΓΟΥ ΠΟΛΙΤΗ
- ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
- ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ
- ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ
- ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
- Η ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΜΑΣ
- Η ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ
- Η ΣΕΛΙΔΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ
- ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ
- ΙΣΤΟΡΙΑ
- ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ
- ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
- ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
- ΜΟΥΣΙΚΗ
- ΝΕΑ
- ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
- ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΩΝ
- ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
- ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
- ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ
- ΦΥΣΙΚΗ
- ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
- ΧΗΜΕΙΑ
- Χωρίς κατηγορία
- ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ


