Εκπαιδευτική επίσκεψη στο Μουσείο Αργυροτεχνίας Ιωαννίνων

Την Πέμπτη 10 Νοεμβρίου 2022 οι μαθητές του Γυμνασίου Φιλοθέης υπό την συνοδεία των καθηγητών του σχολείου, είχαμε τη μεγάλη χαρά να πραγματοποιήσουμε εκπαιδευτική επίσκεψη και να  θαυμάσουμε το Μουσείο Αργυροτεχνίας στο χώρο του κάστρου των Ιωαννίνων. Οι μαθητές εντυπωσιάστηκαν από τα εκθέματα αλλά και τον τρόπο δημιουργίας τους. Η ξενάγηση από τους υπεύθυνους του Μουσείου ήταν πολύ καλή αφού μας παρουσίασαν με απλό και κατατοπιστικό τρόπο το περιεχόμενο του Μουσείου, έλυσαν τις όποιες απορίες των μαθητών και τελικά φύγαμε με πλούσιες εμπειρίες.

.1

.2

.3

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων