Με απόφαση του Περιφερειάρχη, Νεκτάριου Φαρμάκη, αύριο, Τετάρτη, 21 Ιανουαρίου 2026, όλες οι δημόσιες και ιδιωτικές σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της Δυτικής Ελλάδας θα παραμείνουν κλειστές, λόγω των έντονων και ακραίων καιρικών φαινομένων.
Τα μαθήματα θα γίνουν μέσω τηλεκπαίδευσης.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: οι σύνδεσμοι για τις αίθουσες των εκπαιδευτικών στην πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης Webex παρατίθενται στην σελίδα “Εκπαιδευτικοί“, ενώ το πρόγραμμα των μαθημάτων στην σελίδα “Ωρολόγιο Πρόγραμμα“.