Δράσεις Ενεργού Πολίτη (Εργαστήρια Δεξιοτήτων Α’, Β’, Γ’ Γυμνασίου)

Στο πλαίσιο ανάπτυξης των δράσεων ενίσχυσης της ενεργούς πολιτειότητας, οι μαθητές του Γυμνασίου του σχολείου μας ασχολήθηκαν με το θεματικό πεδίο «Υπεύθυνη κατανάλωση και παραγωγή».

Μέσα από αυτή τη δράση οι μαθητές και οι μαθήτριες ανέλυσαν έννοιες όπως η επαναχρησιμοποίηση, η ανακύκλωση, η μείωση της σπατάλης (ιδιαίτερα στα τρόφιμα), και η ενημερωμένη επιλογή προϊόντων. Η αναγνώριση των επιπτώσεων της μη βιώσιμης κατανάλωσης τους ενθάρρυνε να ενσωματώσουν τις αρχές της υπεύθυνης κατανάλωσης στην καθημερινότητά τους, υιοθετώντας πιο βιώσιμες επιλογές και συμπεριφορές. Ως ενεργοί πρεσβευτές της συγκεκριμένης δράσης, διέδωσαν τη γνώση που απέκτησαν και προσπάθησαν να ευαισθητοποιήσουν την κοινότητα με τη δημιουργία αφίσας (Α’ και Β’ Γυμνασίου) και τη δημιουργία ραδιοφωνικής εκπομπής (Γ’ Γυμνασίου).

Δράσεις Ενεργού Πολίτη (Α', Β', Γ' Γυμνασίου) (Εργαστήρια Δεξιοτήτων 2024-2025)

Ένας σύντομος ενημερωτικός οδηγός για την ενδοοικογενειακή βία από τις μαθήτριες και τους μαθητές της Α’ Λυκείου του σχολείου μας

Οι μαθήτριες και οι μαθητές της Α’ Λυκείου του σχολείου μας εκπόνησαν στα πλαίσια του μαθήματος της Πολιτικής Παιδείας και των «Δράσεων Ενεργού Πολίτη» τον παρακάτω σύντομο ενημερωτικό οδηγό για την ενδοοικογενειακή βία, ένα θέμα, που τα τελευταία χρόνια απασχολεί δυστυχώς όλο και πιο έντονα τόσο την ελληνική, όσο και την διεθνή επικαιρότητα.


Φόρτωση PDF…

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων