Υλοποιήθηκαν 2 βραχείες παρεμβάσεις, διάρκειας δύο διδακτικών ωρών η καθεμία, στα τμήματα Α1, Α2 και Α3 σχετικά με το φαινόμενο του bullying, την πρόληψη και την καταπολέμησή του. Ο στόχος ήταν να δημιουργηθεί ένας διάλογος γύρω από την έννοια του σχολικού εκφοβισμού, τις διάφορες μορφές του (λεκτικός, σωματικός, διαδικτυακός), τις συνέπειες που έχει για τα θύματα και τους τρόπους παρέμβασης και υποστήριξης
Συμμετείχαν 52 μαθητές (18 μαθητές από το Α1, 18 από το Α2 και 16 από το Α3), οι οποίοι αποτύπωσαν με σχέδιο τον έφηβο που δέχεται υποτιμητικά σχόλια και αρνητικούς χαρακτηρισμούς στο σχολικό πλαίσιο, αντέστρεψαν τα «λόγια που πληγώνουν» σε θετικές εκφράσεις και εξέφρασαν τις απόψεις τους για την αντιμετώπιση περιστατικών λεκτικής και σωματικής βίας. Ιδιαίτερη αναφορά έγινε στην ενίσχυση των προστατευτικών παραγόντων στο πλαίσιο του σχολικού περιβάλλοντος. Η παρέμβαση πραγματοποιήθηκε μετά από αίτημα της κ. Παλαιολόγου Ελένης σε συνεργασία με τον διευθυντή του σχολείου κ. Καπέλη και την υποδιευθύντρια κ. Μάλλιαρη και υλοποιήθηκε με βιωματικό τρόπο με την παρουσία εκπαιδευτικών του σχολείου μας ,της κ. Ντούνας Ελένης , της κ. Παλαιολόγου Ελένης, της κ. Πηττού Παναγιώτας και της κ. Τσαρέ Κωνσταντίας.
Ακολούθησε εποικοδομητική συζήτηση της κοινωνιολόγου κ. Ευθυμιάδου Ελένης με το διευθυντή κ. Καπέλη και τους εκπαιδευτικούς του σχολείου μας σχετικά με παιδαγωγικά θέματα που αφορούν την σχολική κοινότητα
Ευχαριστούμε θερμά την κ. .Ευθυμιάδου Ελένη , κοινωνική Λειτουργό του Κέντρου Πρόληψης Ψυχοκοινωνικής Υγείας Π.Ε., που για Τρίτη χρονιά υλοποιεί αυτή τη δράση στο σχολείο μας!!
Αυτή η εργασία έχει άδεια χρήσης Creative Commons -Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Παρόμοια Διανομή4.0.