Βίντεο από τον Μετεωρολογικό Σταθμό του Σχολείου μας
Φωτογραφικό υλικό από τον Μετεωρολογικό Σταθμό του Σχολείου μας
Ζωγραφιές των μαθητών μας
Επιστημονικός εξοπλισμός (Μετεωρολογικός Σταθμός)
Ο μετεωρολογικός σταθμός του Γυμνασίου-ΛΤ Δονούσας περιλαμβάνει τον ακόλουθο επιστημονικό εξοπλισμό:
- 2 μετεωρολογικούς κλωβούς
- 2 ασύρματους μετεωρολογικούς σταθμούς
- Ψηφιακό θερμόμετρο μεγίστου-ελαχίστου
- Ανεροειδές βαρόμετρο (μεταλλικό βαρόμετρο ή βαρόμετρο κενού)
- Δύο μεταλλικά θερμο-υγρόμετρα
- Θερμόμετρα χώρου οινοπνεύματος
- Αναλογικά βροχόμετρα
Τα θερμο-υγρόμετρα (αναλογικά και ασύρματα) και το θερμόμετρο MIN-MAX μαζί με τους μετεωρολογικούς κλωβούς έχουν εγκατασταθεί στο ισόγειο δίπλα στην είσοδο του κτιρίου. Τα αναλογικά βροχόμετρα έχουν εγκατασταθεί στο μπαλκόνι του 1ου ορόφου. Το ασύρματο ανεμόμετρο-ανεμοδείκτης έχει εγκατασταθεί σε απόσταση 100 μέτρων από τον Ιερό Ναό Αγίου Νικήτα, σε υψόμετρο 80 μέτρων από την επιφάνεια της θάλασσας. Τέλος, στον 1ο όροφο εσωτερικά είναι εγκατεστημένα το ανεροειδές βαρόμετρο, οι κονσόλες των ασύρματων αισθητήρων και το τερματικό (laptop) για την ηλεκτρονική καταχώρηση και αποθήκευση των μετρήσεων.
Εισαγωγή (Μετεωρολογικός Σταθμός)
Ο μετεωρολογικός σταθμός του Γυμνασίου-ΛΤ Δονούσας τέθηκε σε πλήρη λειτουργία την Παρασκευή 20 Ιανουαρίου 2023 στα πλαίσια της Δράσης DONOUSSA-METEO PROJECT. Στο project αυτό συμμετέχουν οι συνάδελφοι:
Παναγιώτης Αλούκος (Φυσικός, Συντονιστής)
Παναγιώτα Πολίτη (Φιλόλογος)
Αγάπη Αγγέλου (Μαθηματικός)
Δημήτριος Ταλαγάνης (Γυμναστής)
Αναστάσιος Ψαρουδάκης (Χημικός)
καθώς και οι μαθητές του σχολείου μας: Μ. Μ., Χ. Π, Α. Π., Α. Τ., Ε. Μ., Ν. Τ., Α. Σ., Α. Σ., Σ. Σ. Ε. Σ., Σ. Σ., Ρ. Ν.
Σκοπός του σταθμού είναι η μέτρηση-δημοσίευση των βασικών μετεωρολογικών παραμέτρων στο νησί μας όπως: θερμοκρασία, υγρασία, πίεση, υετός, άνεμος, νέφη, ορατότητα και φαινόμενα.
Προτεραιότητα της εγκατάστασης μετεωρολογικού σταθμού στο σχολείο μας τέθηκε εξαρχής οι μαθητές να κατανοήσουν σε βάθος τις φυσικές έννοιες, τα μετεωρολογικά φαινόμενα, την πειραματική οργανολογία και τη μετρητική διαδικασία. Συνέπεια του στόχου αυτού είναι ο μετεωρολογικός σταθμός που εγκαταστάθηκε να χαρακτηρίζεται ως ερασιτεχνικός.
Ωστόσο, η ιδιαιτερότητα του μετεωρολογικού σταθμού του Γυμνασίου-ΛΤ Δονούσας έγκειται στο ότι είναι επανδρωμένος από τους μαθητές μας. Στη συνέχεια αναφέρονται τα σημαντικότερα σημεία της Δράσης DONOUSSA-METEO PROJECT που έχει επίκεντρο τον μετεωρολογικό σταθμό του σχολείου μας.
Οι μαθητές, έχοντας εντρυφήσει στο θεωρητικό και πειραματικό υπόβαθρο της επιστήμης της μετεωρολογίας, λαμβάνουν όλες τις παραμέτρους της μετεωρολογικής παρατήρησης (θερμοκρασία, σημείο δρόσου, υγρασία, πίεση, άνεμος, νέφη, υετός, ορατότητα, φαινόμενα, κλπ) και τις καταχωρούν στη σχολική ιστοσελίδα (Π. Αλούκος).
Περιγραφή της θεωρητικής-πειραματικής μεθοδολογίας της πρόγνωσης του καιρού, δορυφόροι-μετεωρολογικά δίκτυα-αριθμητικά μοντέλα-υπερυπολογιστές- χάρτες καιρού, στοιχεία συνοπτικής μετεωρολογίας-μέτωπα. Εφαρμογή από τους μαθητές ορισμένων μοντέλων πρόγνωσης (ECMWF, GFS, ICON κλπ) (Α. Ψαρουδάκης).
Στο πλαίσιο της σύνδεσης με το μάθημα των μαθηματικών αφού γίνει η καταγραφή των δεδομένων και εισαχθούν σε αρχεία θα πραγματοποιηθεί στατιστική μελέτη με βάση την ύλη που υπάρχει στο σχολικό βιβλίο. Οι δράσεις που θα πραγματοποιηθούν αφορούν: τη δημιουργία γραφημάτων, τη συγκριτική μελέτη αυτών σε σχέση με γραφήματα από άλλες πηγές (π.χ. ΕΜΥ), παραγωγή μέσου όρου θερμοκρασίας ή και άλλων μεγεθών, εξαγωγή ελάχιστης και μέγιστης τιμής. Ο στόχος είναι οι μαθητές να εφαρμόσουν τα μαθηματικά εργαλεία στη μελέτη ενός αντικειμένου και επιπλέον να ερμηνεύσουν τα αποτελέσματα που θα εξαχθούν. Τα τεχνολογικά εργαλεία που θα χρησιμοποιηθούν θα εξεταστούν με βάση τον υπάρχοντα εξοπλισμό του σχολείου (Α. Αγγέλου).
Στο παρελθόν, από τις καιρικές συνθήκες εξαρτιόταν η επιβίωση των ανθρώπων, και χωρίς την επιστήμη της Μετεωρολογίας οι άνθρωποι στρέφονταν στις λαϊκές παρατηρήσεις για την πρόγνωση του καιρού. Από αυτή τη σκοπιά, οι μαθητές θα ερευνήσουν την εμπειρική μετεωρολογία που περιλαμβάνει λέξεις και φράσεις για τον καιρό, παροιμίες, δοξασίες, δεισιδαιμονικές συνήθειες προς αποτροπή των δυσμενών καιρικών φαινομένων, τρόπους πρόκλησης ή κατάπαυσης καιρικών φαινομένων, λαογραφικά στοιχεία για το ουράνιο τόξο, τους ανέμους, την καταιγίδα, τον ανεμοστρόβιλο, το σίφουνα (ονόματα και φράσεις ανέμων, δοξασίες και παραδόσεις για τους ανέμους) καθώς επίσης και τα προγνωστικά του καιρού (από τις φωνές και τις κινήσεις των ζώων, από την εξέταση της ωμοπλάτης του αρνιού κλπ., από την παρατήρηση των δέντρων και των φυτών, από την παρατήρηση ουράνιων φαινομένων και του ορίζοντα, από την κατάσταση του καιρού κατά ορισμένες μέρες του έτους (μερομήνια), από την παρατήρηση της θάλασσας και από την παρατήρηση της φωτιάς και του καπνού) (Π. Πολίτη).
Ο καιρός (θερμοκρασία, υγρασία, άνεμος, υετός) επηρεάζει την αθλητική και σωματική δραστηριότητα. Οι μαθητές θα ερευνήσουν βιωματικά την επίδραση δύο μετεωρολογικών παραμέτρων στις προσωπικές αθλητικές επιδόσεις τους: της θερμοκρασίας και του ανέμου. Συγκεκριμένα, θα πραγματοποιηθούν δράσεις σε δύο αθλήματα: τον στίβο και τον ακοντισμό (ρίψη ακοντίου αλλά και σφαιρών). Οι επιλογές των παραμέτρων και αθλημάτων έγιναν με κριτήριο το μικροκλίμα της Δονούσας και τη σπουδαιότητα των αγωνισμάτων στις Πανελλήνιες Εξετάσεις. Οι μαθητές αρχικά θα χωριστούν σε ομάδες, τους δρομείς και τους ακοντιστές. Οι δρομείς θα τρέξουν με διαφορετικό άνεμο και διαφορετικές θερμοκρασίες. Οι ακοντιστές θα εστιάσουν στην ιδανική-βέλτιστη γωνία απελευθέρωσης του ακοντίου (και σφαίρας) ως συνάρτηση του ανέμου. Τέλος, θα γίνει αναφορά στη σωματική δραστηριότητα και την προσωπική ασφάλεια υπό ακραία καιρικά φαινόμενα: ρουχισμός-υποδήματα, προστασία από το ψύχος, τον καύσωνα-ακτινοβολία, την καταιγίδα. Οδική ασφάλεια στη ζέστη, τη βροχή, το χιόνι. Ζωντανή επίδειξη τοποθέτησης αλυσίδων χιονιού, ρύθμιση πίεσης ελαστικών με τρόμπα, συμπλήρωσης αντιψυκτικού και χρήση καλωδίων μπαταρίας (Δ. Ταλαγάνης).
Ο μετεωρολογικός σταθμός του Γυμνασίου-ΛΤ Δονούσας αναδεικνύει τη δυναμική που έχει επιτύχει και μπορεί να επιτύχει η νήσος Δονούσα στο μέλλον. Προσδοκάται ότι ο μετεωρολογικός σταθμός: α) θα διευρύνει το γνωστικό ορίζοντα των μαθητών μας, β) θα συμβάλλει στην ευαισθητοποίηση των κατοίκων για την ασφάλεια από επικίνδυνα καιρικά φαινόμενα και στην ανάπτυξη οικολογικής συνείδησης και γ) θα αξιοποιηθεί από την τοπική και περιφερειακή κοινωνία και από ιδιώτες-επαγγελματίες.
ΟΜΙΛΙΑ-ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣΦΟΡΟΥ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ
Την Κυριακή 19 Ιουνίου πραγματοποιήθηκε στο Πνευματικό Κέντρο της ενορίας μας ομιλία-παρουσίαση από τον ΦυσικόΔρ. Παναγιώτη Αλούκο του Γυμνασίου-ΛΤ Δονούσας με θέμα:
«Πρόσφορο: Θεολογική αναφορά, Βιοφυσικοχημική προσέγγιση και
Επίδειξη παρασκευής»
Γονείς, μαθητές, κάτοικοι και επισκέπτες του νησιούείχαν την ευκαιρία να ακούσουν μια πολύπλευρη ανάλυση του διεπιστημονικού αυτού θέματος. Την ομιλία τίμησαν με την παρουσία τους ο εφημέριος της ενορίας π. Κωνσταντίνος καθώς και ο σύλλογος διδασκόντων του σχολείου. Η παρουσίαση άρχισε με τη θεολογική σημασία του πρόσφορου. Στη συνέχεια ακολούθησε η βιοφυσικοχημική ανάλυση όπου αναφέρθηκαν όλες οι επιστημονικές και τεχνικές λεπτομέρειες που υπεισέρχονται στην παρασκευή του πρόσφορου, όπως τα συστατικά, τα υλικά, η συνταγή, τα σκεύη, η ωρίμανση, το ψήσιμο. Τέλος, έγινε ζωντανή επίδειξη παρασκευής πρόσφορου που περιελάμβανε την εκτέλεση της συνταγής, τη διαδικασία ζυμώματος και σφραγίσματος καθώς και το ανάπιασμα του προζυμιού. Ευχαριστούμε πολύ την πρεσβυτέρα κ. Ευφροσύνηπου προλόγισε το θέμα.
ΓΙΟΡΤΗ ΤΩΝ 3 ΙΕΡΑΡΧΩΝ
ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 28-1-2022, ΤΗΝ 4η ΩΡΑ,ΕΓΙΝΕ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ Η ΚΑΘΙΕΡΩΜΕΝΗ ΓΙΟΡΤΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ 3 ΙΕΡΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ. ΤΗΝ ΓΙΟΡΤΗ ΑΝΕΛΑΒΕ Ο ΦΥΣΙΚΟΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ, κ.ΑΛΟΥΚΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΓΙΑ 2η ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΕΠΙΛΟΓΗ, ΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΧΕΙ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΠΟΛΛΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΤΟΥ ΩΡΑΡΙΟ ΑΦΟΥ ΜΕ ΔΙΚΑ ΤΟΥ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ, ΕΞΟΔΑ, ΕΧΕΙ ΕΞΟΠΛΙΣΕΙ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΦΤΙΑΞΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ. ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗ ΓΙΟΡΤΗ, ΗΤΑΝ ΑΡΤΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΗ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΩΝ ΚΑΙ POWER POINT, ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ 45 ΛΕΠΤΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΟΥΡΑΣΕ, ΑΛΛΑ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΝ ΑΦΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΠΑΡΕΘΕΣΕ Ο ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΑΠΕΔΕΙΞΕ ΠΟΣΟ ΚΑΛΑ ΚΑΤΕΧΕΙ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΙΣΤΗΣ. ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ, Ο Δ/ΝΤΗΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ, κ.ΔΑΣΚΑΛΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΩΝΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΠΙΛΟΓΟ ΤΗΣ ΓΙΟΡΤΗΣ, ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟΝ κ.ΑΛΟΥΚΟ Π., ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΒΑΘΥΤΕΡΟ ΝΟΗΜΑ ΚΑΙ ΜΗΝΥΜΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ Η ΓΙΟΡΤΗ ΤΩΝ 3 ΙΕΡΑΡΧΩΝ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ.
ΓΙΟΡΤΗ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ
ΣΤΙΣ 17-11-2021 ΕΓΙΝΕ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ Η ΓΙΟΡΤΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΕΤΕΙΟ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ ΑΠ ΤΗΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΡΙΑ ΦΙΛΟΛΟΓΟ κ. ΜΑΚΑΡΑΤΖΗ ΧΡΥΣΟΒΑΛΑΝΤΟΥ-ΕΙΡΗΝΗ, Η ΟΠΟΙΑ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕ ΑΠΑΓΓΕΛΙΑ ΠΟΙΗΜΑΤΩΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ, ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΙ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ. ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ, Ο Δ/ΝΤΗΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ, κ. ΔΑΣΚΑΛΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΜΙΛΗΣΕ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΕΚΕΙΝΗΣ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΑΞΙΑ.
ΕΠΙΛΥΣΗ 2 ΣΗΜΑΝΤΙΚΩΝ ΧΡΟΝΙΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ
ΣΤΙΣ 4-11-2021, ΕΠΙΛΥΘΗΚΕ ΜΕ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΟΥ Δ/ΝΤΗ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ-ΛΤ ΔΟΝΟΥΣΑΣ, κ. ΔΑΣΚΑΛΟΥ ΙΩΑΝΝΗ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΝΔΡΟΜΗ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΔΟΝΟΥΣΙΩΤΩΝ ΚΥΚΛΑΔΩΝ, ΕΝΑ ΧΡΟΝΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ, ΑΥΤΟ ΤΗΣ ΠΥΡΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ ΑΦΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΠΡΙΝ 35 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑ ΤΙΣ ΕΠΑΝΕΙΛΗΜΜΕΝΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ, ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΓΓΡΑΦΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΝ Δ/ΝΤΩΝ ΣΤΙΣ ΑΡΜΟΔΙΕΣ ΑΡΧΕΣ, ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΕΠΙΛΥΘΕΙ. ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΑΥΤΗ, ΕΦΤΑΣΑΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ, ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΔΟΝΟΥΣΙΩΤΩΝ κ. ΒΑΣΙΛΗ ΠΡΑΣΙΝΟ, 4 ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗΡΕΣ ΞΗΡΑΣ ΣΚΟΝΗΣ 6 ΚΙΛΩΝ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΚΑΘΩΣ ΚΙ ΕΝΑΣ ΓΙΑ ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΕΞΑΣΚΗΣΗ. Ο κ. ΠΡΑΣΙΝΟΣ Β., ΔΕΣΜΕΥΤΗΚΕ ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ, ΝΑ ΚΑΛΥΨΕΙ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΑΝΑΓΟΜΩΣΗΣ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗΡΩΝ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ 2022-2023, ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΑΚΟΜΑ 2 ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗΡΩΝ ΧΗΜΙΚΟΥ ΥΓΡΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΙΚΗΣ ΥΛΗΣ, ΑΠΟΥΣΙΟΛΟΓΙΩΝ, ΒΙΒΛΙΩΝ ΥΛΗΣ ΚΑΙ Ο,ΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ. ΕΠΙΣΗΣ, ΕΠΙΛΥΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΝ Δ/ΝΤΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ, ΤΟ ΧΡΟΝΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΚΟΥΔΟΥΝΙΟΥ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΟΤΑΝ Ο ΙΔΙΟΣ ΗΡΘΕ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗΚΕ ΕΔΩ, ΣΤΙΣ 14-12-2018, ΒΡΗΚΕ ΕΝΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΚΟΥΔΟΥΝΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΧΑΛΑΣΜΕΝΟ, ΑΡΥΘΜΙΣΤΟ ΠΟΥ ΟΙ ΕΚΠ/ΚΟΙ ΟΤΑΝ ΤΟ ΘΥΜΟΤΑΝ, ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΑ ΤΟ ΧΤΥΠΟΥΣΑΝ ΑΝΕΒΑΖΟΝΤΑΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΠΑΝΩ ΤΟΝ ΔΙΑΚΟΠΤΗ. ΑΥΤΟ ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΤΗΚΕ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ, ΚΟΥΔΟΥΝΙ ΠΟΥ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΠΛΕΟΝ ΧΤΥΠΑΕΙ ΣΤΙΣ ΠΡΟΚΑΘΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΩΡΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΤΗΣ ΕΠΟΜΕΝΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΩΡΑΣ.
ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ 28ης ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ
ΣΤΙΣ 27-10-2021 ΗΜΕΡΑ ΤΕΤΑΡΤΗ ΕΓΙΝΕ Η ΓΙΟΡΤΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΕΤΕΙΟ ΤΗΣ 28ης ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1940 ΑΠΟ ΤΗ ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΗ ΦΙΛΟΛΟΓΟ κ.ΣΙΛΙΓΚΟΥΝΑ ΙΩΑΝΝΑ ΣΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ. ΣΤΙΣ 28-102021, ΕΓΙΝΕ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΤΙΜΙΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ. ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΣΤΕΦΑΝΩΝ ΣΤΟ ΗΡΩΟ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΟΥ ΝΗΣΙΟΥ ΚΑΙ ΠΑΡΕΛΑΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΤΗΣ ΔΟΝΟΥΣΑΣ.