Με μεγάλη χαρά και υπερηφάνεια ανακοινώνουμε ότι Αλίκη Τσούλου τιμήθηκε την Πέμπτη 13-2-2025
με τον διακεκριμένο τίτλο του Ιππότη του Ακαδημαϊκού Φοίνικα, μία από τις υψηλότερες διακρίσεις
που απονέμει η Γαλλική Δημοκρατία για την προσφορά στην εκπαίδευση και τη διάδοση της γαλλικής
γλώσσας και πολιτισμού.
Η βράβευση αυτή αποτελεί αναγνώριση της πολύτιμης συμβολής της στη γλωσσική και πολιτιστική
εκπαίδευση, καθώς και της αφοσίωσής της στη διδασκαλία και την προώθηση της γαλλοφωνίας.
Συγχαρητήρια από καρδιάς για αυτή τη σπουδαία τιμή! 🎉👏
Το Γυμνάσιο Ανθούσας
Κίτρινο,γαλάζιο και μενεξεδί…κοιτάζοντας πίσω από την εικόνα-26/2/2025
Ο πάτερ Αντώνιος Καλλιγέρης και η κ. Ειρήνη Μπαλαλή επισκέφθηκαν το σχολείο μας και ενημέρωσαν τους μαθητές και τις μαθήτριες σχετικά με την πρόληψη και την ευαισθητοποίηση γύρω από το κοινωνικό πρόβλημα της ενδοοικογενειακής βίας.
Κατά τη διάρκεια της συζήτησης, αναφέρθηκαν στις διάφορες μορφές της ενδοοικογενειακής βίας, καθώς και στα μέλη που συνθέτουν μια οικογένεια, δίνοντας έμφαση στη σημασία του σεβασμού, της αλληλεγγύης και της προστασίας των ευάλωτων ατόμων.
Αρχαίος Ελληνικός πολιτισμός -Γουδί-5/2/2025
Ένα μαγικό, διαδραστικό και εκπαιδευτικό ταξίδι στην αρχαιότητα είχαν την ευκαιρία να θαυμάσουν από κοντά οι μαθητές και οι μαθήτριες μας.
Αρχαίοι Φιλόσοφοι και Επιστήμονες «ζωντανεύουν» μέσα από εφαρμογές ΑΙ και μας μιλούν για τη ζωή και τα επιτεύγματά τους! Μια ευγενική παραχώρηση του μεταπτυχιακού εργαστηρίου του Πανεπιστημίου Columbia.
Θαυμάσαμε από κοντά τα εντυπωσιακά αγάλματα του Άτλαντα, του Ηρακλή, της Αμαζόνας, του Αχιλλέα, του Λεωνίδα, του Μινώταυρου, του Μεγάλου Αλεξάνδρου, του Δία, της θεάς Αθηνάς, αλλά και πελώριες κατασκευές όπως ο Δούρειος Ίππος και η Τριήρης, το πολεμικό πλοίο, με το οποίο η Αθήνα κυρίευσε σε όλη τη Μεσόγειο!
Μαθητικός διαγωνισμός κόμικ
Η Εικονική πραγματικότητα πάει σχολείο στην Ανθούσα-23/1/2025
Ένα όμορφο ξεκίνημα είχαμε σήμερα για τη νέα χρονιά.
Όλο και περισσότερα σχολεία σε όλο τον κόσμο ενσωματώνουν εφαρμογές εικονικής πραγματικότητας (virtual reality) στη μαθησιακή διαδικασία. Στόχος τους είναι να αυξήσουν την εμπλοκή των μαθητών με τη διδακτέα ύλη, προσφέροντάς τους μοναδικές εμπειρίες που δεν θα ήταν εφικτές χωρίς τη χρήση αυτής της τεχνολογίας.
Είδαμε την πολύ ενδιαφέρουσα ταινία: “1ο Βήμα: Από τη Γη στη Σελήνη : Μια ταινία που περιγράφει τις προσπάθειες του ανθρώπου να ξεφύγει από τη βαρύτητα.”
και ακολούθησε συζήτηση των παιδιών με τον κ. Ραλλάκη Γιώργο σχετικά με το ταξίδι του ανθρώπου στο διάστημα και τις αποστολές APOLLO.
Α.Γ.Α.ΠΑ -15/1/2025
Οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν από τον φορέα προστασίας και κοινωνικής ένταξης αυτιστικών παιδιών, εφήβων και ενηλίκων «ΑΒΑΛΗ». Η ενημέρωση επικεντρώθηκε στη σημασία της αλλαγής της οπτικής μας απέναντι στα αυτιστικά άτομα, καθώς και στους τρόπους που μπορούμε να «κοιτάμε», «εκπαιδεύουμε», «επικοινωνούμε» και «αντιμετωπίζουμε» αυτά τα άτομα με σεβασμό και κατανόηση. Αναδείχθηκε ότι οι αυτιστικοί άνθρωποι διαθέτουν έναν «διαφορετικό τρόπο σκέψης», που μπορεί να είναι ιδιαίτερα δημιουργικός και παραγωγικός. Αν και δεν χαρακτηρίζονται πάντα από «ησυχία» ή «ευκολία», έχουν τη δική τους μοναδική συμβολή και επιθυμούν να συμμετέχουν ενεργά και δημιουργικά στην κοινωνία. Οι εξαιρετικές κυρίες που οργάνωσαν την ενημέρωση ήταν:
Σχεδιάζοντας το μέλλον μου -13-4-2025
Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Γ Γυμνασίου ενημερώθηκαν την κ. Ειρήνη Ανδριώτη (Εργασιακή Σύμβουλος, MSc ) του Κέντρου Στήριξης Οικογένειας- (Εργαστήριο Επαγγελματικής Σταδιοδρομίας) της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών για διάφορους επιστημονικούς κλάδους, προγράμματα εκπαίδευσης και κατάρτισης καθώς και ευκαιρίες απασχόλησης, προκειμένου να βοηθηθούν στη λήψη εκπαιδευτικών και επαγγελματικών αποφάσεων , καταρτίζοντας ένα σχέδιο δράσης για τη μελλοντική τους σταδιοδρομία.
Χριστουγεννιάτικη γιορτή
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΝΟΗΜΑΤΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ 19 & 20 Δεκεμβρίου 2024
Στα πλαίσια των επιμορφωτικών δράσεων και των προγραμμάτων ευαισθητοποίησης για το μήνα Δεκέμβριο που ορίστηκε από το σχολείο μας μήνας για την Παγκόσμια ημέρα Ατόμων Με Αναπηρία, παρουσιάστηκε στους μαθητές του σχολείου μας ένα project που αφορά στη νοηματική γλώσσα. Το πρόγραμμα αυτό ανέλαβε η μαθήτρια της Β’ γυμνασίου Κασσάνδρα Κουτσόβ – Ζαφειράκη (η οποία το καλοκαίρι ολοκληρώνει την εκμάθηση της νοηματικής γλώσσας και θα είναι κάτοχος του πτυχίου), με τη βοήθεια της φιλόλογου ειδικής αγωγής, Ελισάβετ Κυριακοπούλου. Το πρόγραμμα είχε ως στόχο να γνωρίσουν τα παιδιά τη νοηματική γλώσσα, να αποσαφηνιστούν κάποιοι όροι, όπως κωφό/βαρήκοο άτομο και να ενημερωθούν για τις δυνατότητες που
έχουν αυτά τα άτομα σχετικά με την ένταξή τους στην κοινωνία. Τέλος, ο γενικότερος στόχος του προγράμματος, όπως και των υπόλοιπων προγραμμάτων που αφορούν στα ΑΜεΑ, είναι ο σεβασμός και η αποδοχή της διαφορετικότητας και η ευαισθητοποίηση σε θέματα αναπηρίας.




















































































































