«Το Ταξίδι του Πειραιά»-VR-18/12/2025

Οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν την πρώτη ελληνική ταινία εικονικής πραγματικότητας 180°, με τίτλο «Το Ταξίδι του Πειραιά», με αφηγητή τον γνωστό ηθοποιό Αντώνη Καφετζόπουλο.

Η ταινία προσέφερε στους μαθητές μια μοναδική εμπειρία γνωριμίας με τη συναρπαστική ιστορία του λιμανιού του Πειραιά, από την αρχαιότητα έως τις μέρες μας, μέσα από ένα καινοτόμο και εντυπωσιακό θέαμα εικονικής πραγματικότητας (VR), που συνδυάζει τη γνώση με τη σύγχρονη τεχνολογία.

IMG 20251218 101554 IMG 20251218 101602 IMG 20251218 101612 IMG 20251218 101618

Η ιστορία του γάτου, που έμαθε σ’ ένα γλάρο να πετάει-4/12/2025

Το αριστούργημα του Luis Sepulveda,

Mια από τις μεγαλύτερες επιτυχίες στην ιστορία του Θεάτρου Κάτω απ’ τη Γέφυρα επιστρέφει και φέτος στην παιδική – νεανική σκηνή.

Μέσα από μια διασκεδαστική, αλλά και συγκινητική ιστορία, ο μεγάλος Χιλιανός συγγραφέας μιλάει με τον δικό του μοναδικό τρόπο, για την τιμή, τη συντροφικότητα, την υπεράσπιση του αδύνατου και το δικαίωμα στη διαφορετικότητα κάθε πλάσματος. Από την άλλη, καταγγέλλει τη ζημιά που έχει προκαλέσει στον πλανήτη η άναρχη και ανεξέλεγκτη βιομηχανική ανάπτυξη και ενθαρρύνει τον μικρό (και όχι μόνο) θεατή να αγωνιστεί για να γίνει καλύτερος αυτός ο κόσμος.

Υπόθεση: H Κενγκά, μια ετοιμόγεννη γλαρίνα, μεταναστεύει με το κοπάδι σε πιο ζεστές περιοχές. Σε μια στάση μεσοπέλαγα, λερώνει τα φτερά της σε μια πετρελαιοκηλίδα. Ετοιμοθάνατη, καταφέρνει να φτάσει στην πλησιέστερη στεριά και στο μπαλκόνι ενός σπιτιού που μένει ο γάτος Ζορμπάς. Του ζητάει να της υποσχεθεί να μη φάει το αυγό, που από στιγμή σε στιγμή θα γεννήσει, να το … κλωσήσει και όταν έρθει η ώρα, να μάθει στο γλαρόνι να πετάει. Ο Ζορμπάς δίνει το λόγο της τιμής του και … μπαίνει σε μπελάδες. Οι εχθροί πολλοί. Γάτοι λιμανίσιοι, ποντίκια και άνθρωποι. Στο τέλος, θα αποφασίσει να μιλήσει … ανθρώπινα, ζητώντας βοήθεια από έναν ποιητή. Αφού μόνο οι ποιητές πια μπορούν να κάνουν ένα πλάσμα να «πετάξει.

eikona Viber 2025 12 04 11 32 37 397 eikona Viber 2025 12 04 11 32 37 523 eikona Viber 2025 12 04 11 32 37 556 eikona Viber 2025 12 04 11 32 37 795 eikona Viber 2025 12 04 11 32 37 441 eikona Viber 2025 12 04 11 32 37 481 eikona Viber 2025 12 04 11 32 37 680 eikona Viber 2025 12 04 11 32 37 605

 

Achieve Greece

Το Achieve, είναι ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα, το οποίο με την υποστήριξη του
King’s Trust International έχει υλοποιηθεί σε 8 χώρες, προσαρμοσμένο κάθε φορά
στις ανάγκες της καθεμίας. Απευθύνεται σε μαθητές/τριες Γυμνασίου και Λυκείου
και στοχεύει στην ανάπτυξη των οριζόντιων δεξιοτήτων τους και στην
προετοιμασία τους για την αγορά εργασίας.

Achieve Greece

  • Σκοπός του Achieve Greece είναι οι μαθητές/τριες να:
    αναπτύξουν οριζόντιες δεξιότητες
    ενισχύσουν την αυτοπεποίθηση τους
    προετοιμαστούν για την αγορά εργασίας και
    συνολικά να καλλιεργήσουν μια ουσιαστικότερη σχέση με το σχολείο.

1111

STEM LABS

Όπως καθε χρονο έτσι και φετος ξεκινησαμε τα εργαστήρια STEM LABS

Την φετινή χρονιά τα εργαστήρια είναι κάτω από την ομπρέλλα του Skills Upload Junior και τη  συνεργασία του  με το Save the Children

Η συνεργασία μας με το Save the Children για το πρόγραμμα SUJ έχει στόχο να διασφαλίσει ότι όλα τα παιδιά, ανεξάρτητα από το υπόβαθρό τους, διαθέτουν τα εργαλεία και την αυτοπεποίθηση για να πλοηγούνται με ασφάλεια και να αναπτύσσονται στον ολοένα και πιο συνδεδεμένο κόσμο μας.

Αυτό το πετυχαίνουμε μέσω του προγράμματος ψηφιακής ευημερίας των παιδιών, το οποίο έχει σχεδιαστεί με και για παιδιά, βοηθώντας τα να πλοηγούνται στο διαδίκτυο με ασφάλεια, αυτοπεποίθηση και υπευθυνότητα.

Η ψηφιακή ευημερία είναι μια ολιστική έννοια. Αναγνωρίζει ότι όλα τα παιδιά μπορεί να είναι ευάλωτα στο διαδίκτυο και χρειάζονται υποστήριξη για να προστατεύσουν την ψυχική τους υγεία, να κατανοήσουν τα δικαιώματά τους και να κάνουν τεκμηριωμένες επιλογές. Προωθεί επίσης μια ισορροπημένη σχέση με την τεχνολογία, ενθαρρύνοντας υγιείς συνήθειες χρήσης οθονών, συναισθηματική αυτορρύθμιση και ποιοτική αλληλεπίδραση, τόσο στο διαδικτυακό, όσο και στον πραγματικό κόσμο.

Πλαίσιο SMILE

Η συνεργασία για την Ψηφιακή Ευημερία των Παιδιών δημιούργησε περιεχόμενο βασισμένο στο πλαίσιο ψηφιακής ευημερίας του οργανισμού Save the Children, με το ακρωνύμιο SMILE:

S

ecurity (Ασφάλεια): Εξοπλισμός των παιδιών με στρατηγικές και εργαλεία ασφαλείας για την αντιμετώπιση απειλών στον κυβερνοχώρο, όπως η πειρατεία, οι απάτες και το κακόβουλο λογισμικό.

M

anagement (Διαχείριση): ενίσχυση της ευαισθητοποίησης σχετικά με την προστασία της ιδιωτικής ζωής και της ασφαλούς λήψης αποφάσεων στο διαδίκτυο. Χειρισμός όλων των προσωπικών πληροφοριών που κοινοποιούνται στο διαδίκτυο για την προστασία του προσωπικού απορρήτου και του απορρήτου των άλλων.

I

dentity (Ταυτότητα): καλλιέργεια αυτογνωσίας και κριτικής σκέψης σχετικά με τις διαδικτυακές ταυτότητες και επιρροές. Δημιουργία και διαχείριση μιας υγιούς ψηφιακής ταυτότητας με ακεραιότητα.

L

iteracy (Γραμματισμός): προώθηση της προσοχής, της αναλυτικής σκέψης και της συναισθηματικής ρύθμισης στις διαδικτυακές αλληλεπιδράσεις. Εύρεση, ανάλυση και αξιολόγηση μέσων και πληροφοριών με κριτική σκέψη και γνώση του πότε πρέπει να είναι προσεκτικοί/ές με τις διαδικτυακές συμβάσεις.

E

mpathy (Ενσυναίσθηση): ενθάρρυνση της επικοινωνίας με σεβασμό και υποστήριξη των συνομηλίκων σε ψηφιακούς χώρους. Ανάπτυξη ευαισθησίας και αλληλοϋποστήριξης απέναντι σε συναισθήματα, ανάγκες και ανησυχίες των άλλων στο διαδίκτυο.

IMG 20251120 120428  IMG 20251126 103620 IMG 20251126 112352 IMG 20251126 112359 IMG 20251126 112415 IMG 20251126 131107 IMG 20251126 103644

ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ-ΑΝΙΜΑ-ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΠΑΡΚΟ ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗΣ -27-11-2025

Ταξίδι στην Ελευθερία

Stigmiotypo othonhs 2025 12 01 152716 Stigmiotypo othonhs 2025 12 01 153014

Γίναμε εξευρευνητές και εξορμήσαμε στην ύπαιθρο, όπου μελετήσαμε  τα άγρια ζώα στο φυσικό τους περιβάλλον. Παίξαμε  παιχνίδια

IMG 20251127 100138 IMG 20251127 095934 IMG 20251127 095930IMG 20251127 095937IMG 20251127 095942IMG 20251127 095946IMG 20251127 095952 IMG 20251127 095925 IMG 20251127 094124 IMG 20251127 100606 1IMG 20251127 095916IMG 20251127 094153

Μάθαμε για την παροχή πρώτων βοηθειών και την περίθαλψη ζώων μέσα από βιωματικές δραστηριότητες.

Συζητήσαμε πραγματικές ιστορίες τραυματισμένων ή άρρωστων ζώων.

Φτιάξαμε γλυφυντζούρια με σπόρους για να ταΐσουμε τα πουλάκια.

IMG 20251127 102757   IMG 20251127 102753IMG 20251127 102718IMG 20251127 102714 IMG 20251127 102727 1

Ξεχωρίασαμε το θυληκό από το αρσενικό κυπαρίσι .

IMG 20251127 102941

 

Γνωρίσαμε  από κοντά κάποιους από τους μικρούς «άγριους» φίλους μας  στο Αισθητικό Δάσος Καισαριανής , όπου πραγματοποιήσαμε  απελευθέρωση  δύο  σκαντόχοιρων και υιοθετήσαμε δύο αλεπουδίτσες.

IMG 20251127 103755IMG 20251127 103932

Απολαύσαμε το όμορφο περιβάλλον.

IMG 20251127 114010 IMG 20251127 113810

IMG 20251127 114007 IMG 20251127 113849

IMG 20251127 100416      IMG 20251127 093227 IMG 20251127 093304 IMG 20251127 093310       IMG 20251127 100400

Από τις εργασίες των μαθητών για τον ενεργό πολίτη

 

IMG 20251219 212109 IMG 20251220 083744 IMG 20251220 083804 IMG 20251220 083941 IMG 20251220 083953

ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ-ΑΝΙΜΑ

Το πρωτότυπο πρόγραμμα που φέρνει τα παιδιά σε άμεση επαφή με την άγρια ζωή της Ελλάδας μέσω ζωντανής σύνδεσης με τον Σταθμό Πρώτων Βοηθειών της ΑΝΙΜΑ.

Στόχος είναι η καλλιέργεια της αγάπης για την άγρια πανίδα, η ευαισθητοποίηση για την προστασία των ζώων και των φυσικών τους οικοσυστημάτων, και η παρότρυνση για δράση σε περίπτωση εντοπισμού τραυματισμένου άγριου ζώου. Περιλαμβάνει περιήγηση σε πραγματικό χρόνο στους χώρους φιλοξενίας, γνωριμία με ζώα που βρίσκονται υπό περίθαλψη, βίντεο και διαδραστική συζήτηση.

IMG 20251124 115553 IMG 20251124 115604 IMG 20251124 120210 IMG 20251124 120225 IMG 20251124 121039 IMG 20251124 121152 IMG 20251124 121218 IMG 20251124 121330 IMG 20251124 121738 IMG 20251124 122107 IMG 20251124 122151 IMG 20251124 122434 IMG 20251124 122613 IMG 20251124 122932

Profession has no gender

Το σχολείο μας συμμετέχει ενεργά στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα Profession has no gender, το οποίο προωθεί την ισότητα των φύλων στον επαγγελματικό χώρο.

Στο πλαίσιο του προγράμματος πραγματοποιήσαμε ενημερωτικές συνεδρίες, συζητήσεις και δράσεις, μέσα από τις οποίες οι μαθητές/μαθήτριες είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν διαφορετικά επαγγέλματα χωρίς στερεοτυπικές αντιλήψεις φύλου.

11 12 13 1