«Μαθητές σε Ρόλο Διπλωμάτη» – 2 Συνεντεύξεις της μαθήτριας Κλεοπάτρας Σταματοπούλου

«Μαθητές σε Ρόλο Διπλωμάτη» – Θεσσαλονίκη 2018

Η μαθήτρια της Α΄τάξης του σχολείου μας Κλεοπάτρα Σταματοπούλου συμμετείχε με το ρόλο της Δημοσιογράφου στην «Επιτροπή για το δικαίωμα ισότητα των ατόμων με αναπηρία ενώπιον του νόμου».

Δημοσιεύουμε δύο από τις συνεντεύξεις της:

Δημοσιογράφος: Κλεοπάτρα Σταματοπούλου

Έδωσαν συνέντευξη οι εκπρόσωποι Της Λιθουανίας και της Νέας Ζηλανδίας.

1η  Συνέντευξη με τον εκπρόσωπο της Λιθουανίας

Ερωτήσεις:

  1. Ποια χώρα εκπροσωπείτε;
  2. Σε ποια επιτροπή συμμετέχετε;
  3. Ποια είναι τα βασικά σημεία στα οποία επικεντρώθηκε η επιτροπή;
  4. Ποιες είναι οι βασικές θέσεις της χώρας σας;
  5. Ποια είναι τα συμπεράσματα-πορίσματα των εργασιών;
  6. Συμμετέχετε για πρώτη φορά στο πρόγραμμα «Μαθητές σε Ρόλο Διπλωμάτη»; Ποιες είναι οι εντυπώσεις σας; Πιστεύετε ότι πρέπει να υλοποιούνται τέτοια προγράμματα και γιατί;
  7. Πως ονομάζεστε;
  8. Σε ποιο σχολείο φοιτάτε;

 Εκπρόσωπος Λιθουανίας:

  1. Εκπροσωπώ την Λιθουανία
  2. Συμμετέχω στην επιτροπή «Ισότητα ενώπιον του νόμου των ατόμων με αναπηρία».
  3. Τα βασικά σημεία στα οποία επικεντρώθηκε η επιτροπή είναι οι τρόποι με τους οποίους θα πετύχουμε να υπάρχει ισότητα για τα άτομα με αναπηρία στα δικαστήρια: χώροι και διαδικασία.
  4. Στην χώρα μου, τη Λιθουανία, πραγματοποιούνται πολλές δράσεις για την ισότητα των ΑμεΑ. Ωστόσο γίνεται ακόμα προσπάθεια για να αλλάξει η στάση-νοοτροπία των πολιτών απέναντι στα ΑμεΑ.
  5. Τα συμπεράσματα-πορίσματα των εργασιών είναι οι νέοι τρόποι για την ίση αντιμετώπιση απέναντι στα ΑμεΑ.
  6. Συμμετέχω για πρώτη φορά στο πρόγραμμα και έμεινα απόλυτα ικανοποιημένη. Ήταν μία αξέχαστη εμπειρία και μου έμειναν οι καλύτερες εντυπώσεις και αναμνήσεις. Θεωρώ ότι πρέπει να υλοποιούνται τέτοια προγράμματα, γιατί εξοικειώνουν τους μαθητές με διαφορετικές διαδικασίες και διευρύνουν τους ορίζοντές τους, γνωρίζοντας νέα άτομα με τα ίδια ενδιαφέροντα και άλλες εμπειρίες, ενώ παράλληλα μαθαίνουν ένα πλήθος καινούριων πραγμάτων.
  7. Ονομάζομαι Χουτζούμη Αναστασία.
  8. Φοιτώ στο 4ο Γυμνάσιο Αμαρουσίου στην Αθήνα.

 

2η  Συνέντευξη με τον εκπρόσωπο της Νέας Ζηλανδίας

 Ερωτήσεις:

  1. Ποια χώρα εκπροσωπείτε;
  2. Σε ποια επιτροπή συμμετέχετε;
  3. Ποια είναι τα βασικά σημεία στα οποία επικεντρώθηκε η επιτροπή;
  4. Ποιες είναι οι βασικές θέσεις της χώρας σας;
  5. Ποια είναι τα συμπεράσματα-πορίσματα των εργασιών;
  6. Συμμετέχετε για πρώτη φορά στο πρόγραμμα «Μαθητές σε Ρόλο Διπλωμάτη»; Ποιες είναι οι εντυπώσεις σας; Πιστεύετε ότι πρέπει να υλοποιούνται τέτοια προγράμματα και γιατί;
  7. Πως ονομάζεστε;
  8. Σε ποιο σχολείο φοιτάτε;

 Εκπρόσωπος Νέας Ζηλανδίας:

  1. Εκπροσωπώ τη Νέα Ζηλανδία.
  2. Συμμετέχω στην επιτροπή «Ισότητα των ατόμων με αναπηρία ενώπιον του νόμου».
  3. Τα βασικά σημεία, στα οποία επικεντρώθηκε η επιτροπή που συμμετέχω είναι η νομοθεσία και η εφαρμογή της στα δικαστήρια και τα σωφρονιστικά καταστήματα: εφαρμογή του νόμου, διαδικασία και υποδομές.
  4. Οι βασικές θέσεις είναι: η θεσμοθέτηση δικαστικού συμπαραστάτη για τα ΑμΕΑ και οι αλλαγές που πρέπει να γίνουν στις δημόσιες και ιδιωτικές υποδομές ώστε να εξυπηρετούνται χωρίς προβλήματα τα ΑμΕΑ.
  5. Τα συμπεράσματα-πορίσματα των εργασιών είναι: οι χώρες να έχουν τις κατάλληλες υποδομές και εγκαταστάσεις για τα ΑμεΑ σε όλους τους δημόσιους χώρους .
  6. Πρώτη φορά συμμετείχα στο πρόγραμμα, μου άρεσε πάρα πολύ, κέρδισα πολλά. Πιστεύω ότι πρέπει να υλοποιούνται και άλλες τέτοιες εκδηλώσεις σε πολλές πόλεις της Ελλάδας και όχι μόνο στην Θεσσαλονίκη.
  7. Ονομάζομαι Ψαρούλης Αντώνης.
  8. Φοιτώ στα «Εκπαιδευτήρια Απόστολος Παύλος», στην Θεσσαλονίκη.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *