Δημιουργικοί Εκπαιδευτικοί
πριν από 1 μήνα, 3 εβδομάδες 1.092 μέλη - Δημόσια ομάδα“Η Εκπαίδευση ως παιχνίδι φαντασίας και έκφραση της προσωπικότητας εκπαιδευτικών και μαθητών”
Για να μην ξεχνάμε οι ίδιοι και να θυμίζουμε σε όλους ότι η διδασκαλία είναι διαδικασία δημιουργική.
(Η διαχειρίστρια της Ομάδας, Ελένη Ηλία)
Αρχεία Κατάλογος
-
ΟΤΑΝ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΟΥ ΕΝΕΡΓΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑ ΤΟΝ ΒΑΣΙΛΙΑ ΤΟΥ ΠΑΡΑΜΥΘΙΟΥ ΣΕ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΕΡΓΟ ΝΗΠΙΩΝ (28.3k)
ΟΤΑΝ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΟΥ ΕΝΕΡΓΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑ ΤΟΝ ΒΑΣΙΛΙΑ ΤΟΥ ΠΑΡΑΜΥΘΙΟΥ ΣΕ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΕΡΓΟ ΝΗΠΙΩΝ
9o Διεθνές Επιστημονικό Συνέδριο Ι.Α.Κ.Ε. (Ινστιτούτο Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών)
Πολίτης, Εκπαίδευση και Πολιτική Συμμετοχή. Διαμορφώνοντας ενεργούς πολίτες στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης,
ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ τ. B΄, ISBN (B τόμος): 978-618-5506-17-9, επιμ. Λάβδας Κ. κ. ά., Ηράκλειο 2023, σσ. 289-295:
https://iake.weebly.com/praktika2023.html -
ΟΤΑΝ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΟΥ ΕΝΕΡΓΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑ ΤΟΝ ΒΑΣΙΛΙΑ ΤΟΥ ΠΑΡΑΜΥΘΙΟΥ ΣΕ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΕΡΓΟ ΝΗΠΙΩΝ (28.3k)
ΟΤΑΝ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΟΥ ΕΝΕΡΓΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑ ΤΟΝ ΒΑΣΙΛΙΑ ΤΟΥ ΠΑΡΑΜΥΘΙΟΥ ΣΕ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΕΡΓΟ ΝΗΠΙΩΝ
9o Διεθνές Επιστημονικό Συνέδριο Ι.Α.Κ.Ε. (Ινστιτούτο Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών)
Πολίτης, Εκπαίδευση και Πολιτική Συμμετοχή. Διαμορφώνοντας ενεργούς πολίτες στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης,
ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ τ. B΄, ISBN (B τόμος): 978-618-5506-17-9, επιμ. Λάβδας Κ. κ. ά., Ηράκλειο 2023, σσ. 289-295:
https://iake.weebly.com/praktika2023.html -
Το λεξικό της φαντασίας. Πειραματισμοί με τη δημιουργική γραφή στην εκπαίδευηση (67.5k)
Εισήγηση που περιλαμβάνεται στα Πρακτικά του 9ου Συνεδρίου: «Νέος Παιδαγωγός» , Αθήνα, 6 Μαΐου 2023, (Εφαρμογή με link). ISBN: 978-618-5796-00-6, ΑΘΗΝΑ 2023, Εκδόσεις: "Σύλλογος Νέος Παιδαγωγός"
https://users.sch.gr/synedrio/Praktika_Synedriou_09_Synedrio_Neos_Paidagogos_2023.pdf
σσ. 417 -422.
Θεματική ενότητα: Εκπαίδευση εκπαιδευτικών (Βασική και επιμόρφωση). -
Η δημιουργική γραφή μαθητών και εκπαιδευτικών κατά τη διδασκαλία της ποίησης (47.2k)
Εισήγησή μου στο7ο Πανελλήνιο Συνέδριο
Εκπαίδευση και Πολιτισμός στον 21ο αιώνα
Πρακτικά Συνεδρίου
Τόμος Β΄
ISBN: 978-618-5458-53-9
ISBN SET: 978-618-5458-51-5
Αθήνα 2022
σελ. 87-95
https://ekedisy.gr/praktika-7oy-panellinioy-synedrioy.../ -
Ο Αϊ-Βασίλης στη δημιουργική γραφή νηπίων του 21ου αιώνα (97.5k)
Η εισήγησή μου περιλαμβάνεται στον τόμο
«Τα πρακτικά του 8ου Συνεδρίου: «ΝΕΟΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ». Αθήνα, 7 Μαΐου 2022
Επιμέλεια τόμου: Α. Μαστρογιάννης
http://users.sch.gr/synedrio/praktika.html
σσ. 530-537.
I.S.B.N.: 978 – 618 – 82301-7-0
-
Η επιλογή του «happy end» στη δημιουργική γραφή των νηπίων (43.2k)
Εισήγηση στο 6ο Πανελλήνιο Συνέδριο Εκπαίδευση και Πολιτισμός στον 21ο αιώνα (23-25 Απριλίου 2021)
https://ekedisy.gr/praktika-6oy-panellinioy-synedrioy-ekpaideysi-kai-politismos-ston-21o-aiona/
Πρακτικά Συνεδρίου, Τόμος Β΄
Επιμέλεια: Ευαγγελία Κανταρτζή
ISBN: 978-618-5458-34-8
ISBN SET: 978-618-5458-32-4
Αθήνα 2021
σσ. 102-109. -
Εγώ και ο Μικρός Πρίγκιπας. Όταν ο ήρωας του Εξυπερύ εμπνέει τη δημιουργική γραφή των νηπίων (36.7k)
Εισήγηση στο 5ο Πανελλήνιο Συνέδριο ΕΚΠΑIΔΕΥΣΗ ΣΤΟΝ 21o ΑΙΩΝΑ: AΝAΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΚΡΙΤΙΚHΣ ΣΚEΨΗΣ, ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚOΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜIΑΣ,
τόμος Β΄ Πρακτικών, ISBN:978-618-5458-12-6 και
ISBN SET:978-618-5458-10-2,
Αθήνα 2021, σελίδες: 128-134. -
Tο blog ως «βήμα» δημιουργικής γραφής για μαθητές. Τρεις περιπτώσεις στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (26.7k)
Δημοσιευμένο άρθρο στο περιοδικό Ο ΔΗΜΟΦΩΝ, http://www.dimofon.gr/magazine/
ISSN: 1109-2653 και ISSN (Online):2241-4037,
τεύχος 95, Οκτώβριος-Δεκέμβριος 2020, σελ. 7-10.
Το άρθρο παρουσιάζει το ιστολόγιο αυτής της ομάδας αλλά και των δύο άλλων ομάδων που έχω δημιουργήσει στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο, https://blogs.sch.gr/paidikakeimena/wp-admin/ της ομάδας ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΓΡΑΦΗΣ από την Ελένη Ηλία και https://blogs.sch.gr/eilia/wp-admin/ της ομάδας ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΜΙΚΡΟ ΠΡΙΓΚΙΠΑ (Συγγραφή: Ελένη Α. Ηλία). -
Τα ιστολόγια του Π.Σ.Δ. ως βήμα δημιουργικής γραφής για μαθητές (30.8k)
Εισήγηση στο 6ο Διεθνές Επιστημονικό Συνέδριο του Ινστιτούτου Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών, Ηράκλειο 2020.
Θέμα Συνεδρίου: "Επικοινωνία, πληροφόρηση, ενημέρωση και εκπαίδευση
στην ύστερη νεωτερικότητα"Πρακτικά συνεδρίου, εκδ. ΙΑΚΕ 2021, (επιμ. Πανταζής Σπ. κ. ά.) τ. Α΄, σελ. 459-466.
https://iake.weebly.com/praktika2020.html
ISBN: 978-618-5506-02-5 (Α ΤΟΜΟΣ)
ISBN:978-618-5506-01-8 (SET) -
«Σώπα, δάσκαλε, φώναξε, σώπα, δάσκαλε, ν’ ακούσουμε το πουλί!» : Η αναγνωστική ανταπόκριση νηπίων στη φράση-κλειδί της αφηγηματογραφίας του Καζαντζάκη. (27.4k)
Η εισήγηση παρουσιάστηκε στο διεθνές συνέδριο "Η Θέση του Νίκου Καζαντζάκη στην Εκπαίδευση, στην Ελλάδα και στο Εξωτερικό. Εκδοχές πρόσληψης στη Διδασκαλία και στην Έρευνα"
(Ηράκλειο, 19, 20, 21 και 22 Οκτωβρίου 2017).
Πεπραγμένα Συνεδρίου (σε μορφή e-book) https://www.kazantzaki.gr/assets/uploads/files/BookPraktika.pdf, ISBN: 978-960-99690-2-4, εκδόσεις: Μουσείο Νίκου Καζαντζάκη, επιμ. έκδοσης: Σοφία Κανάκη, έτος έκδοσης: 2019, σελ. 204-209.
Αναζητήστε τον τόμο των Πρακτικών και στο: https://www.kazantzaki.gr/gr/publications