ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΤΩΝ ΔΥΟ ΚΕΙΜΕΝΩΝ (Ο ΙΝΔΟΣ ,ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ ΚΑΙ Η ΤΡΥΠΑ ΣΤΟΝ ΤΟΙΧΟ/ ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΥΒΕΡΝΟ-ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ;
Θέλοντας να παραλληλίσω τα δύο κείμενα ,θα αναφερθώ αρχικά στα πλεονεκτήματα του κειμένου <> που αναφέρεται στο πείραμα του καθηγητή Σουγκάτα , όσο αναφορά τις δυνατότητες της μόρφωσης.
Το<> της μόρφωσης που μας παρέχεται μέσο του διαδικτύου , είναι ένα <> που πρέπει όλοι πλούσιοι και φτωχοί , μικροί και μεγάλοι να το χρησιμοποιούν ανεξαιρέτως! Χρήση όμως με σύνεση και σεβασμό στον άνθρωπο. Αυτό που έχει σημασία είναι η σωστή και συνετή χρήση . Επίσης είναι ιδιαίτερα σημαντικό , να έχουν την δυνατότητα πρόσβασης σε αυτή την γνώση , ισότιμα , όλα τα παιδιά της γης!!
Από την άλλη βέβαια , σκεπτόμενος το κείμενο του κυβερνο-εκφοβισμού , αντιλαμβάνομαι ταχύτατα , το πόσο αρνητική μπορεί να γίνει η παράλογη και για λάθος σκοπούς χρήση του διαδικτύου και των άλλων συναφών μέσων. Δυστυχώς η εικονική τεχνολογία διαθέτη τόση <> που μπορεί να χρησιμοποιηθεί ανεξέλεγκτα και για λάθος σκοπό από κάποιους ανεγκέφαλους.
Συνοψίζοντας τα παραπάνω θα έλεγα ότι σε όλους τους τομείς της ζωής μας θα πρέπει να εφαρμόζουμε το ρητό των αρχαίων ελλήνων <>. Εμείς τα παιδιά θα πρέπει να δώσουμε σε όλους το καλό παράδειγμα , χρησιμοποιώντας το διαδίκτυο για μορφωτικούς, εκπαιδευτικούς και κάποιες φορές ψυχαγωγικούς σκοπούς, και όχι για να εκφοβίσουμε ή να <> ανθρώπους και γεγονότα!!!
ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΤΩΝ ΔΥΟ ΚΕΙΜΕΝΩΝ (Ο ΙΝΔΟΣ ,ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ ΚΑΙ Η ΤΡΥΠΑ ΣΤΟΝ ΤΟΙΧΟ/ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΥΒΕΡΝΟ-ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ;
Θέλοντας να παραλληλίσω τα δύο κείμενα ,θα αναφερθώ αρχικά στα πλεονεκτήματα του κειμένου Ο Ινδός , το πείραμα και η τρύπα στον τοίχο που αναφέρεται στο πείραμα του καθηγητή Σουγκάτα , όσο αναφορά τις δυνατότητες της μόρφωσης.
Το δώρο της μόρφωσης που μας παρέχεται μέσο του διαδικτύου , είναι ένα δώρο που πρέπει όλοι πλούσιοι και φτωχοί , μικροί και μεγάλοι να το χρησιμοποιούν ανεξαιρέτως! Χρήση όμως με σύνεση και σεβασμό στον άνθρωπο. Αυτό που έχει σημασία είναι η σωστή και συνετή χρήση . Επίσης είναι ιδιαίτερα σημαντικό , να έχουν την δυνατότητα πρόσβασης σε αυτή την γνώση , ισότιμα , όλα τα παιδιά της γης!!
Από την άλλη βέβαια , σκεπτόμενος το κείμενο του κυβερνο-εκφοβισμού , αντιλαμβάνομαι ταχύτατα , το πόσο αρνητική μπορεί να γίνει η παράλογη και για λάθος σκοπούς χρήση του διαδικτύου και των άλλων συναφών μέσων. Δυστυχώς η εικονική τεχνολογία διαθέτη τόση γοητεία που μπορεί να χρησιμοποιηθεί ανεξέλεγκτα και για λάθος σκοπό από κάποιους ανεγκέφαλους.
Συνοψίζοντας τα παραπάνω θα έλεγα ότι σε όλους τους τομείς της ζωής μας θα πρέπει να εφαρμόζουμε το ρητό των αρχαίων ελλήνων Πάν μέτρον άριστον. Εμείς τα παιδιά θα πρέπει να δώσουμε σε όλους το καλό παράδειγμα , χρησιμοποιώντας το διαδίκτυο για μορφωτικούς, εκπαιδευτικούς και κάποιες φορές ψυχαγωγικούς σκοπούς, και όχι για να εκφοβίσουμε ή να λυντσάρουμε ανθρώπους και γεγονότα!!!
ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΤΩΝ ΔΥΟ ΚΕΙΜΕΝΩΝ (Ο ΙΝΔΟΣ ,ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ ΚΑΙ Η ΤΡΥΠΑ ΣΤΟΝ ΤΟΙΧΟ/ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΥΒΕΡΝΟ-ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ;
Θέλοντας να παραλληλίσω τα δύο κείμενα ,θα αναφερθώ αρχικά στα πλεονεκτήματα του κειμένου Ο Ινδός , το πείραμα και η τρύπα στον τοίχο που αναφέρεται στο πείραμα του καθηγητή Σουγκάτα , όσο αναφορά τις δυνατότητες της μόρφωσης.
Το δώρο της μόρφωσης που μας παρέχεται μέσο του διαδικτύου , είναι ένα δώρο που πρέπει όλοι πλούσιοι και φτωχοί , μικροί και μεγάλοι να το χρησιμοποιούν ανεξαιρέτως! Χρήση όμως με σύνεση και σεβασμό στον άνθρωπο. Αυτό που έχει σημασία είναι η σωστή και συνετή χρήση . Επίσης είναι ιδιαίτερα σημαντικό , να έχουν την δυνατότητα πρόσβασης σε αυτή την γνώση , ισότιμα , όλα τα παιδιά της γης!!
Από την άλλη βέβαια , σκεπτόμενος το κείμενο του κυβερνο-εκφοβισμού , αντιλαμβάνομαι ταχύτατα , το πόσο αρνητική μπορεί να γίνει η παράλογη και για λάθος σκοπούς χρήση του διαδικτύου και των άλλων συναφών μέσων. Δυστυχώς η εικονική τεχνολογία διαθέτη τόση γοητεία που μπορεί να χρησιμοποιηθεί ανεξέλεγκτα και για λάθος σκοπό από κάποιους ανεγκέφαλους.
Συνοψίζοντας τα παραπάνω θα έλεγα ότι σε όλους τους τομείς της ζωής μας θα πρέπει να εφαρμόζουμε το ρητό των αρχαίων ελλήνων Πάν μέτρον άριστον. Εμείς τα παιδιά θα πρέπει να δώσουμε σε όλους το καλό παράδειγμα , χρησιμοποιώντας το διαδίκτυο για μορφωτικούς, εκπαιδευτικούς και κάποιες φορές ψυχαγωγικούς σκοπούς, και όχι για να εκφοβίσουμε ή να λυντσάρουμε ανθρώπους και γεγονότα!!!
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότερα
ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΤΩΝ ΔΥΟ ΚΕΙΜΕΝΩΝ (Ο ΙΝΔΟΣ ,ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ ΚΑΙ Η ΤΡΥΠΑ ΣΤΟΝ ΤΟΙΧΟ/ ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΥΒΕΡΝΟ-ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ;
Θέλοντας να παραλληλίσω τα δύο κείμενα ,θα αναφερθώ αρχικά στα πλεονεκτήματα του κειμένου <> που αναφέρεται στο πείραμα του καθηγητή Σουγκάτα , όσο αναφορά τις δυνατότητες της μόρφωσης.
Το<> της μόρφωσης που μας παρέχεται μέσο του διαδικτύου , είναι ένα <> που πρέπει όλοι πλούσιοι και φτωχοί , μικροί και μεγάλοι να το χρησιμοποιούν ανεξαιρέτως! Χρήση όμως με σύνεση και σεβασμό στον άνθρωπο. Αυτό που έχει σημασία είναι η σωστή και συνετή χρήση . Επίσης είναι ιδιαίτερα σημαντικό , να έχουν την δυνατότητα πρόσβασης σε αυτή την γνώση , ισότιμα , όλα τα παιδιά της γης!!
Από την άλλη βέβαια , σκεπτόμενος το κείμενο του κυβερνο-εκφοβισμού , αντιλαμβάνομαι ταχύτατα , το πόσο αρνητική μπορεί να γίνει η παράλογη και για λάθος σκοπούς χρήση του διαδικτύου και των άλλων συναφών μέσων. Δυστυχώς η εικονική τεχνολογία διαθέτη τόση <> που μπορεί να χρησιμοποιηθεί ανεξέλεγκτα και για λάθος σκοπό από κάποιους ανεγκέφαλους.
Συνοψίζοντας τα παραπάνω θα έλεγα ότι σε όλους τους τομείς της ζωής μας θα πρέπει να εφαρμόζουμε το ρητό των αρχαίων ελλήνων <>. Εμείς τα παιδιά θα πρέπει να δώσουμε σε όλους το καλό παράδειγμα , χρησιμοποιώντας το διαδίκτυο για μορφωτικούς, εκπαιδευτικούς και κάποιες φορές ψυχαγωγικούς σκοπούς, και όχι για να εκφοβίσουμε ή να <> ανθρώπους και γεγονότα!!!
ΤΕΛΟΣ
ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΤΩΝ ΔΥΟ ΚΕΙΜΕΝΩΝ (Ο ΙΝΔΟΣ ,ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ ΚΑΙ Η ΤΡΥΠΑ ΣΤΟΝ ΤΟΙΧΟ/ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΥΒΕΡΝΟ-ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ;
Θέλοντας να παραλληλίσω τα δύο κείμενα ,θα αναφερθώ αρχικά στα πλεονεκτήματα του κειμένου Ο Ινδός , το πείραμα και η τρύπα στον τοίχο που αναφέρεται στο πείραμα του καθηγητή Σουγκάτα , όσο αναφορά τις δυνατότητες της μόρφωσης.
Το δώρο της μόρφωσης που μας παρέχεται μέσο του διαδικτύου , είναι ένα δώρο που πρέπει όλοι πλούσιοι και φτωχοί , μικροί και μεγάλοι να το χρησιμοποιούν ανεξαιρέτως! Χρήση όμως με σύνεση και σεβασμό στον άνθρωπο. Αυτό που έχει σημασία είναι η σωστή και συνετή χρήση . Επίσης είναι ιδιαίτερα σημαντικό , να έχουν την δυνατότητα πρόσβασης σε αυτή την γνώση , ισότιμα , όλα τα παιδιά της γης!!
Από την άλλη βέβαια , σκεπτόμενος το κείμενο του κυβερνο-εκφοβισμού , αντιλαμβάνομαι ταχύτατα , το πόσο αρνητική μπορεί να γίνει η παράλογη και για λάθος σκοπούς χρήση του διαδικτύου και των άλλων συναφών μέσων. Δυστυχώς η εικονική τεχνολογία διαθέτη τόση γοητεία που μπορεί να χρησιμοποιηθεί ανεξέλεγκτα και για λάθος σκοπό από κάποιους ανεγκέφαλους.
Συνοψίζοντας τα παραπάνω θα έλεγα ότι σε όλους τους τομείς της ζωής μας θα πρέπει να εφαρμόζουμε το ρητό των αρχαίων ελλήνων Πάν μέτρον άριστον. Εμείς τα παιδιά θα πρέπει να δώσουμε σε όλους το καλό παράδειγμα , χρησιμοποιώντας το διαδίκτυο για μορφωτικούς, εκπαιδευτικούς και κάποιες φορές ψυχαγωγικούς σκοπούς, και όχι για να εκφοβίσουμε ή να λυντσάρουμε ανθρώπους και γεγονότα!!!
ΤΕΛΟΣ
ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΤΩΝ ΔΥΟ ΚΕΙΜΕΝΩΝ (Ο ΙΝΔΟΣ ,ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ ΚΑΙ Η ΤΡΥΠΑ ΣΤΟΝ ΤΟΙΧΟ/ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΥΒΕΡΝΟ-ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ;
Θέλοντας να παραλληλίσω τα δύο κείμενα ,θα αναφερθώ αρχικά στα πλεονεκτήματα του κειμένου Ο Ινδός , το πείραμα και η τρύπα στον τοίχο που αναφέρεται στο πείραμα του καθηγητή Σουγκάτα , όσο αναφορά τις δυνατότητες της μόρφωσης.
Το δώρο της μόρφωσης που μας παρέχεται μέσο του διαδικτύου , είναι ένα δώρο που πρέπει όλοι πλούσιοι και φτωχοί , μικροί και μεγάλοι να το χρησιμοποιούν ανεξαιρέτως! Χρήση όμως με σύνεση και σεβασμό στον άνθρωπο. Αυτό που έχει σημασία είναι η σωστή και συνετή χρήση . Επίσης είναι ιδιαίτερα σημαντικό , να έχουν την δυνατότητα πρόσβασης σε αυτή την γνώση , ισότιμα , όλα τα παιδιά της γης!!
Από την άλλη βέβαια , σκεπτόμενος το κείμενο του κυβερνο-εκφοβισμού , αντιλαμβάνομαι ταχύτατα , το πόσο αρνητική μπορεί να γίνει η παράλογη και για λάθος σκοπούς χρήση του διαδικτύου και των άλλων συναφών μέσων. Δυστυχώς η εικονική τεχνολογία διαθέτη τόση γοητεία που μπορεί να χρησιμοποιηθεί ανεξέλεγκτα και για λάθος σκοπό από κάποιους ανεγκέφαλους.
Συνοψίζοντας τα παραπάνω θα έλεγα ότι σε όλους τους τομείς της ζωής μας θα πρέπει να εφαρμόζουμε το ρητό των αρχαίων ελλήνων Πάν μέτρον άριστον. Εμείς τα παιδιά θα πρέπει να δώσουμε σε όλους το καλό παράδειγμα , χρησιμοποιώντας το διαδίκτυο για μορφωτικούς, εκπαιδευτικούς και κάποιες φορές ψυχαγωγικούς σκοπούς, και όχι για να εκφοβίσουμε ή να λυντσάρουμε ανθρώπους και γεγονότα!!!
TΕΛΟΣ