• φωτόδεντρο
  • Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων

    Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων
  • Aγ. Γραφή

    Aγ. Γραφή
  • kutsal kitap

    startmenu
  • τυπικόν

    content
  • γραφείο νεότητας Αρχιεπισκοπής

    γραφείο νεότητας Αρχιεπισκοπής
  • Ιερά Αρχιεπισκοπή Αθηνών

    Ιερά Αρχιεπισκοπή Αθηνών
  • Ι. Μ. Ν. Σμύρνης

    Ι. Μ. Ν. Σμύρνης
  • Συναξαριστής

    Συναξαριστής
  • EDUCATION AND religion

    religion
  • εθελουσία λήθη 2

    biz029
  • εθελουσία λήθη 3

    12 - 1.jpgPadraic MoodCollector
  • Π.Θ.Σ. ΚΑΙΡΟΣ

    foto kairos
  • ΠΑΝΣΜΕΚΑΔΕ

    logo
  • Η ΘΕΟΛΟΓΙΑ ΜΕΣΟΠΕΛΑΓΑ

    mesopelaga
  • religionslehrer.gr/

    religionslehrer.gr/
  • thriskeutikametaxi

    thriskeutikametaxi
  • θρησκευτικά αλλιώς

    θρησκευτικά αλλιώς
  • e- Θρησκευτικά.

    e- Θρησκευτικά.
  • Virtual School

    Virtual School
  • stavrodromi

    stavrodromi
  • δός μοι τοῦτον τὸν ξένον

    δός μοι τοῦτον τὸν ξένον
  • προφίλ

    SL384668

Ορίζοντας την εκπαιδευτική έρευνα δράση στην Ελλάδα: Στην προοπτική διαμόρφωσης μιας επαγγελματικής κοινότητας εκπαιδευτικών ερευνητών

Σάββατο, 27 Ιουνίου 2015

Αίθουσα 5 της

Φιλοσοφικής Σχολής,

Πανεπιστημιούπολη Γάλλου στο Ρέθυμνο

Συν-διοργάνωση:

Τμήμα Φιλοσοφικών και Κοινωνικών Σπουδών

του Πανεπιστημίου Κρήτης

Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία

Εθνικό και Καποδιστριακό

Πανεπιστήμιο Αθηνών

Collaborative Action Research Network (CARN)

9.30: Προσέλευση συνέδρων και εγγραφές

10.00-11.00: Α’ συνεδρία: Ορίζοντας το πλαίσιο

Πρόεδρος: Γιώργος Τσιώλης

10.00-10.20: Βασίλης Τσάφος: Νοηματοδότηση της έρευνας δράσης στο σύγχρονο ελληνικό εκπαιδευτικό πλαίσιο: Αναζητώντας τα διαφοροποιητικά της χαρακτηριστικά.

10.20-10.40: Ελένη Κατσαρού: Γιατί είναι δύσκολο να ορίσουμε την εκπαιδευτική έρευνα-δράση; Ο πολυπαραδειγματικός χαρακτήρας της: ευλογία ή κατάρα;

10.40-11.00: Συζήτηση

11.00-11.20: Διάλειμμα Καφέ

11.20-13.30: Β’ συνεδρία: Στρογγυλή τράπεζα με θέμα: Εκπαιδευτική έρευνα δράσης: εναλλακτική προσέγγιση της εκπαιδευτικής πράξης ή προϋπόθεση συστηματικής διερεύνησής της στην προοπτική της ενδυνάμωσης του εκπαιδευτικού και του σχολείου;

Συντονίστρια: Ε. Κατσαρού

11.20-12.10: Συζητούν οι: Σοφία Αυγητίδου, Λευτέρης Βεκρής,

Δημήτρης Γερμανός, Μάριος Κουκουνάρας, Γιώργος Τσιώλης

12.10-13.30: Συζήτηση με τους συνέδρους και το κοινό 13.30-15.00: Διάλειμμα για ελαφρύ γεύμα

15.00-16.00: Γ’ συνεδρία: Η αξιοποίηση της έρευνας-δράσης στην εκπαίδευση υποψηφίων εκπαιδευτικών

Πρόεδρος: Δημήτρης Γερμανός 15.00-15.20: Μάριος Πουρκός: Βασισμένη στην Τέχνη, το Παιχνίδι και το Σώμα Έρευνα-δράση σε σχέση με τη Συναισθηματική και Κοινωνικο-ηθική Μάθηση και Ανάπτυξη των Υποψήφιων Εκπαιδευτικών: Η Οικο-σωματικο-βιωματική Προοπτική και η Βιωματική, Ευρετική και Αφηγηματική-Διαλογική Ψυχοπαιδαγωγική.

15.20-15.40: Αλεξάνδρα Ανδρούσου: Αξιοποιώντας τον (ανα)στοχασμό στην προοπτική της διαμόρφωσης εκπαιδευτικών ερευνητών. Δυνατότητες και περιορισμοί.

15.40-16.00: Συζήτηση

16.00-16.30: Διάλειμμα Καφέ

16.30-18.30: Δ’ συνεδρία: Στρογγυλή τράπεζα με θέμα: Νέοι ερευνητές συζητούν για την έρευνα-δράση: δυνατότητες και προοπτικές

Συντονιστής: Βασίλης Τσάφος

16.30-17.30: Συζητούν οι: Γιώργος Καπετανάκης, Έλλη Ναούμ, Χριστίνα Νομικού, Παρίσης Παπαϊωάννου, Ιουλία Σγουρομάλλη.

17.30- 18.30: Συζήτηση με τους συνέδρους και το κοινό

18.30-19.00: Κλείσιμο του Συμποσίου – Συμπεράσματα: Σοφία Αυγητίδου

;


Αφήστε μια απάντηση

Copyright © …για το Μάθημα των Θρησκευτικών          Φιλοξενείται από Blogs.sch.gr
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση